آپدیت جدید ChatGPT

آپدیت جدید ChatGPT : صحبت کردن، شنیدن و دیدن

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازار هوش مصنوعی همچنان داغ است. چرا که این‌بار توسعه دهندگان هوش مصنوعی OpenAI ورژن جدیدی از ChatGPT را به بازار ارائه داده‌اند. GPT-4V، در ورژن جدید توانایی صحبت کردن، شنیدن و دیدن به این هوش مصنوعی جذاب اضافه شده‌است. در این مطلب به بررسی آپدیت جدید ChatGPT می پردازیم.

آپدیت جدید ChatGPT

با بروزرسانی جدیدی که در تاریخ ۲۵ سپتامبر از آن رونمایی شد، کاربران می‌توانند ChatGPT را در مکالماتشان مشارکت دهند. حالا در ورژن جدید این چت بات هوشمند می‌تواند با ۵ مدل صدا با شما صحبت کند.

طبق یک پست بلاگ در سایت OpenAIاین رابط چند وجهی جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا به روش‌های جدید با ChatGPT تعامل داشته باشند:

در حین سفر از مکانی دیدنی عکس بگیرید و در مورد چیزهای جالب آن گفتگوی زنده داشته باشید. وقتی در خانه هستید، از یخچال و کابینت خود عکس بگیرید و در مورد شام امشب از ChatGPT سوال کنید و دستور پخت را مرحله به مرحله بپرسید. بعد از شام، با گرفتن عکس از مسائل ریاضی کودک‌تان و به اشتراک گذاشتن آن، به فرزندتان کمک کنید تا مشکل ریاضی را حل کند.

نسخه بروزرسانی شده ChatGPT در دو هفته آینده برای کاربران Plus و Enterprise در پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شود. و به زودی برای توسعه‌دهندگان و سایر کاربران در دسترس خواهد بود.

در دیگر خبر مرتبط با هوش مصنوعی، Anthropic، رقیب OpenAI، همکاری‌اش با آمازون را در ۲۵ سپتامبر اعلام کرد. به گزارش کوین تلگراف ، آمازون تا ۴ میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد تا خدمات ابری و دسترسی سخت افزاری به این هوش مصنوعی هم در دسترس قرار گیرد. در مقابل، Anthropic گفته است که از مدل پایه هوش مصنوعی Bedrock آمازون به همراه قابلیت سفارشی‌سازی و تنظیم دقیق مدل برای کسب‌وکارها پشتیبانی بیشتری خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT