راه اندازی درگاه پی پال برای سایت

راه اندازی درگاه پی پال برای سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

کسب و کاری دارید و به دنبال فروش دلاری محصولاتتان هستید؟ درگاه پی پال شما را به هدفتان می‌رساند. شما می‌توانید با نصب بسیار ساده‌ی افزونه‌ی درگاه پی‌ پال در سایتتان، خدمات و محصولاتتان را به قیمت دلخواه و به دلار بفروش رسانید. درگاه پی‌ پال به شما این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه از کره‌ی زمین مشتری داشته باشید. البته که پی‌ پال هم مثل هر سیستم مالی دیگری قوانین و شرایط خاص خود را دارد که در ادامه این مقاله با آنها آشنا خواهید شد. برای راه اندازی درگاه پی پال برای سایت می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

افتتاح حساب پی پال با درگاه

راه اندازی درگاه پی پال برای سایت

پی پال بزرگ‌ترین سیستم پرداخت آنلاین در جهان است که به شما امکان ارسال و دریافت پول در سراسر جهان را می‌دهد. بیش از ۴۲۰ میلیون نفر در ۲۰۰ کشور جهان از پی‌ پال استفاده می‌کنند. یکی از امکانات فوق‌العاده کاربردی پی‌پال برای کسب و کارهای آنلاین، درگاه پرداختی است. درگاه پرداخت پی‌ پال با نام تجاری “PayFlow” در عرصه بین المللی شناخته می‌شود. بطورکلی درگاه های پرداخت به عنوان واسطه بین صاحب کارت اعتباری و حساب بانکی صاحب فروشگاه عمل می‌کنند.

راه اندازی درگاه پی پال به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدماتتان را در سایت خود به فروش جهانی رسانید.

  • امکانات درگاه پی پال
  • پرداخت، دریافت و انتقال وجه
  • فروش خدمات و محصولات در بستر اینترنت
  • پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل
  • خرید مستقیم هاست و سرور
  • دریافت آسان و سریع درآمد فریلنسری
  • شارژ اکانت‌های آنلاین
  • خرید از سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون و ای‌بی
  • پرداخت تمامی هزینه‌های مهاجرت و سفر خارجی

شرایط دسترسی به درگاه پی‌ پال

در ابتدای امر باید محصول یا خدمتی برای فروش و ارائه به مشتری داشته باشید. قدم بعدی داشتن وبسایتی است که محصولات یا خدماتتان را داخل آن ارائه دهید. مرحله بعدی رعایت تمام و کمال قوانین کپی رایت جهانی است. این مساله مهمی برای پی‌ پال به حساب می‌آید و شما باید تمام قوانین مربوط به آن را کاملا دقیق رعایت کنید. نکته بعدی که لازم است در سایتتان قرار دهید، قوانین مربوط به ریفاند یا بازگشت مبلغ پرداختی برای مشتری است. شما باید قوانینی صریح درباره شرایط بازگشت پول وضع کنید و آن را در سایت خود بارگزاری کنید. با رعایت این قوانین، می‌توانید در سایت پی‌ پال درخواست خود را ثبت کنید و به درگاه ارزی پی‌ پال دسترسی پیدا کنید.

کسب و کار مناسب درگاه پی پال

قدم اول داشتن کسب و کاری آنلاین است که از طریق وب سایتتان بتوانید محصولات یا خدماتتان را به فروش برسانید. اما اگر از ایران می‌خواهید برای کسب و کارتان درگاه بگیرید باید به چند نکته دقت کنید. اول اینکه به خاطر وجود تحریم‌های مالی، هیچگونه ارسال محصول «shipping» به خارج از کشور ممکن نیست، پس باید محصولات یا خدماتتون غیر فیزیکی باشند.

برای مثال می‌توان به فروش دوره‌های آموزشی اشاره کرد. آموزش زبان، برنامه نویسی، تجهیزات شبکه از جمله آموزش‌های پرمخاطب هستند. فروش API، موسیقی، بیت و هر نوع محصول دیگری که بتوان به صورت غیر فیزیکی به فروش رساند، برای داشتن درگاه ارزی پی‌ پال می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مزیت داشتن درگاه پی پال

کارمزد پایین:
برای پی‌ پال تفاوتی ندارد که اندازه کسب و کار شما چقدر است. چه فروشگاهی به بزرگی آمازون باشید و چه فروشگاه کوچک محلی، کارمزد شما یکسان خواهد بود. ۰.۳ دلار کارمزد پی‌پال است که کمترین کارمزد در سیستم‌های مالی دنیا است.

واریز آنی وجه:
تراکنش‌های شما در پی‌ پال به صورت آنی انجام می‌شود و بدون معطلی می‌توانید به پول خود دسترسی داشته باشید.

امنیت بالا:
تمام تراکنش‌ها در سیستم مالی پی‌ پال رمزگذاری می‌شوند و ۲۴ ساعته تحت نظارت متخصصان امنیت این شرکت هستند. هر جزییات مشکوکی که در تراکنش‌ها مشاهده کنند، به سرعت وارد عمل می‌شوند و روند انتقال پول را بررسی می‌کنند. به طور کلی پی‌ پال صاحب امن‌ترین سیستم نظارتی مالی در جهان است و بابت امنیت پولتان نگرانی نداشته باشید.

حریم خصوصی امن:
تمام اطلاعات حساب شما به صورت محرمانه در سیستم پی‌ پال ثبت می‌شوند و جز شما کسی به آن دسترسی نخواهد داشت. خریدار محصولات شما هنگام خرید هیچ‌گونه اطلاعاتی از حساب شما مشاهده نخواهد کرد.

پشتیبانی بیش از ۲۵ نوع ارز:
پی‌پال به جز دلار از دیگر ارزهای اصلی هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شما می‌توانید به راحتی در کشورهای مختلف مشتری داشته باشید.

محدودیت‌های درگاه پی‌ پال در ایران

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم پی‌ پال به دلیل وجود قوانین تحریم مالی ایران، محدودیت‌هایی را برای کسب و کارهای ایرانی ایجاد کرده است. علاوه بر عدم امکان ارسال محصولات به خارج از کشور، نباید در سایت شما اثری از ایران وجود داشته باشد. اشتباه نکنید، پی‌ پال هیچ مشکلی با ایرانی بودن شما ندارد، بلکه با ایران بودن شما مشکل دارد.

زبان سایت شما نباید فارسی باشد و همینطور نباید هیچوقت با آی پی ایران وارد سایتتان شوید. بطور کلی اثری از ایران نباید در سایت شما باشد.

برتری درگاه پی‌ پال نسبت به درگاه‌های داخلی

طبیعتا با داشتن درگاه پی‌ پال شما می‌توانید محصولاتتان را در سطح جهانی بفروشید که در این صورت مشتریان شما تقریبا ۱۰۰ برابر بیشتر از مشتریان درگاه‌های داخلی خواهند بود.

مورد دیگر محدودیت نداشتن واریز و دریافت پول در درگاه پی‌پال است که دست شما را برای رشد درآمد دلاری، باز می‌گذارد.

امتیاز 2.3/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT