افتتاح حساب آنلاین

آیا امکان افتتاح حساب پارسیان به صورت آنلاین وجود دارد؟

درحال‌حاضر امکان افتتاح حساب بانک پارسیان به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برای مشتریان فراهم شده تا افراد بتوانند با استفاده از روش دلخواه خود، نسبت به ایجاد حساب در این شعبه اقدام کنند.

با ارائه این خدمات حضوری شما می‌توانید بدون مراجعه به شعب بانک و در هر ساعتی از شبانه‌روز، فرایندهای لازم برای افتتاح حساب را بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی انجام دهید.

دردسرهای افتتاح حساب به صورت حضوری

مشتریان و کاربرانی که برای انجام کارهای خود به‌صورت حضوری به شعب مختلف بانک مراجعه می‌کنند، همیشه با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها، معطلی بیش از حد است.

برای انجام امور بانکی به‌طور معمول باید در ساعت‌های اولیه صبح در شعبه حضور داشته باشید و بدون شک در بیشتر مواقع، شاهد شلوغی و ازدحام مراجعه‌کنندگان خواهید بود.

زمانی که روش حضوری را برای افتتاح حساب انتخاب می‌کنید، باید وقت و انرژی زیادی را برای منتظر ماندن در صف‌های طولانی صرف کنید؛ گاهی امکان دارد تا چند ساعت طول بکشد.

از دیگر مشکلات این روش باید به پرکردن فرم‌های متعدد با استفاده از اطلاعات شخصی، سکونت و دیگر موارد اشاره کرد که معمولا فرایندی خسته‌کننده و دردسرساز است، به‌ویژه وقتی که مشخصات را به اشتباه وارد کنید.

در همین راستا برای کسانی که ترجیح می‌دهند تا خود را از این دردسرهای طاقت‌فرسا دور کنند، افتتاح حساب بانک پارسیان به‌صورت غیرحضوری نیز ارائه می‌شود که مزایای زیادی برای آن‌ها به‌دنبال دارد.

افتتاح حساب به صورت کاملا آنلاین بدون معطلی

در چند سال اخیر بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور اقدام‌های موثر و کارآمدی را در راستای بهبود امور مورد نیاز مردم انجام داده که منجر به ارتقای خدمات و جلب رضایت مشتریان این بانک شده است.

یکی از مهم‌ترین موارد امکان افتتاح حساب آنلاین در بانک پارسیان این است که به متقاضیان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خارج‌شدن از خانه و در هر زمانی، بتوانند این فرایند را با سرعت بالاتری انجام دهند. بانکداری الکترونیک پارسیان درحال‌حاضر بسیاری از فرایندهای پرداخت را برای مردم به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهد که امکان دسترسی به افتتاح حساب به‌صورت غیرحضوری نیز یکی از این خدمات است.

به‌طور کلی بانک پارسیان به‌دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است و به همین خاطر توصیه می‌شود که متقاضیان برای انجام افتتاح حساب در این بانک نیز از روش‌های آنلاین استفاده کنند.

در این روش شما بدون هیچ‌گونه معطلی و محدودیت زمانی، در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، قادر هستید که افتتاح حساب بانک پارسیان را به‌سرعت انجام دهید و از مزایایی همچون نداشتن کارمزد و ارسال رایگان کارت صادرشده، بهره‌مند شوید.

افتتاح حساب آنلاین

افتتاح حساب آنلاین

مدارک لازم برای افتتاح حساب غیرحضوری بانک پارسیان

همانند روش حضوری، در هنگام افتتاح حساب با روش آنلاین نیز به مدارک مختلفی نیاز دارید که باید درحین ثبت‌نام، بارگذاری شوند تا اطلاعات شما به‌درستی ثبت شود. باید این را در نظر داشته باشید که در این حالت دیگری نیازی نیست تا از مدارک مورد نیاز کپی بگیرید و این موضوع از سری مزایای افتتاح حساب غیرحضوری به‌شمار می‌رود.

بهترین کار این است که پیش‌از شروع فرایند افتتاح حساب بانک پارسیان به‌صورت آنلاین، تمامی مدارک را به‌صورت فایل ذخیره کنید که مهم‌ترین موارد عبارت‌اند از:

  • کارت ملی هوشمند (در صورت نبود کارت فیزیکی باید رسید ثبت‌نام آن را داشته باشید)

  • تصویر شناسنامه

  • کد پستی محل سکونت

  • تصویری از امضاء متقاضی بر روی یک برگه سفید

امکان افتتاح حساب در بانک پارسیان با سوپر اپلیکیشن تاپ

با نصب و دسترسی داشتن به سوپر اپلیکیشن تاپ می‌توانید بدون مراجعه به شعب بانکی اکثر خدمات را به‌صورت آنلاین انجام دهید که افتتاح حساب بانک پارسیان نیز یکی از آن‌ها به‌شمار می‌رود.

این برنامه هوشمند که زیرنظر بانک پارسیان توسعه پیدا کرده به شما این امکان را می‌دهد تا در هر مکانی و با صرف کم‌ترین زمان ممکن، بتوانید افتتاح حساب را انجام دهید و به دیگر خدمات دسترسی داشته باشید.

برای این منظور شما باید در ابتدا برنامه تاپ را روی گوشی هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنید، سپس با واردشدن به بخش خدمات بانکی، روی گزینه افتتاح حساب ضربه بزنید و مراحل زیر را پیش ببرید:

  • باید در بخش مربوط کد ملی خود وارد کنید.

  • بعداز مطالعه و تایید قوانین مربوط به افتتاح حساب در بانک پارسیان، اطلاعات فردی خواسته‌شده را وارد کنید.

  • در این مرحله، واردکردن آدرس دقیق محل سکونت و تایید اطلاعات الزامی است.

  • تصویر نمونه امضاء و کارت ملی را بارگذاری کنید.

  • درحین خواندن متن مورد نظر باید یک ویدیو 15 ثانیه‌ای در محل مناسبی از خود بگیرید.

  • نوع حساب را انتخاب کنید.

  • شرایط مورد نیاز برای صدور کارت بانکی را براساس خواسته خود مشخص کنید.

  • با مطالعه موافقت‌نامه و تایید آن، فرایند افتتاح حساب به‌صورت آنلاین به اتمام می‌رسد.

بعد از طی‌کردن تمامی این مراحل، به‌طور معمول بانک مدارک ارسالی را در مدت‌زمان 2 الی 24 ساعت بررسی می‌کند و نتیجه نهایی ازطریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود.

زمانی که کد فعال‌سازی در اختیار شما قرار بگیرد، قادر هستید تا برای کارت خود رمز دوم انتخاب کنید و فرآیندهای مختلفی همچون کارت به کارت، خرید شارژ و پرداخت‌های دیگر را انجام دهید.

خدمات سوپر اپلیکیشن تاپ را بشناسید

با نصب سوپر اپلیکیشن تاپ نه‌تنها می‌توانید از خدمات افتتاح حساب بانک پارسیان به‌صورت غیرحضوری بهره‌مند شوید، بلکه چندین فرایند اینترنتی دیگر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل دسته‌بندی‌های زیر هستند:

  • فین‌تک و پرداخت که امکان پرداخت قبض، موجودی کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت را به شما می‌دهد.

  • مالی و گردشگری شامل زیرمجموعه‌های چک صیادی، تسهیلات سفر و احراز هویت سجام است.

  • در بخش خودرو نیز امکان پرداخت خلافی، عوارضی و استعلام پلاک را دارید.

افتتاح حساب آنلاین

افتتاح حساب آنلاین

با صف‌های طولانی بانک خداحافظی کنید!

برای افتتاح حساب بانک پارسیان دیگر نیازی نیست تا در صف‌های طولانی منتظر بمانید و دردسرهای زیادی را به‌دلیل انجام این فرایند تحمل کنید، چرا که درحال‌حاضر چنین خدماتی به‌صورت آنلاین قابل دسترس است.

شما با استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و تنها با واردکردن اطلاعات مورد نیاز، اقدام‌های لازم برای افتتاح حساب به‌صورت غیرحضوری را دنبال کنید و کارت بانکی را در منزل خود تحویل بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT