ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی SEO در سال 2023

زمان مطالعه 9 دقیقه

بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی سئو، شناسایی کلمات کلیدی مهم تجاری برای وب سایت شما و بهینه سازی آنها را ساده و آسان می کند. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را در ادامه معرفی کرده ایم.

این امر به ویژه برای درک بهتر نحوه توسعه جریان های ترافیکی هدفمند برای وب سایت شما بسیار مهم است. این بدان معناست که نه تنها از اینکه کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید آگاه باشید، بلکه آنها را با کلمات کلیدی مورد استفاده مردم نیز بررسی کنید.

نتیجه این است که ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به ویژه برای کسب‌وکارها، آژانس‌ها و صاحبان وب‌سایت‌ها هنگام تلاش برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مفید هستند.

تعدادی ابزار برای کمک به ارائه نه تنها داده های جستجوی کلمات کلیدی، بلکه تجزیه و تحلیل ترافیک عمومی برای ارائه ایده ای از حجم ترافیک بالقوه برای رتبه بندی مناسب در برابر آنها وجود دارد. علاوه بر این، برخی از ابزارهای رتبه‌بندی کلمات کلیدی، کلمات کلیدی را بر اساس رقابت‌پذیری رتبه‌بندی می‌کنند تا اطلاعاتی در مورد سطح دشواری هدف قرار دادن آنها ارائه کنند.

علاوه بر همه اینها، بهترین ابزارهای جستجوی کلمه کلیدی پیشنهادهایی از کلمات کلیدی مرتبط را برای تحقیق ارائه می دهند زیرا ممکن است تناسب بهتری بین مخاطبان مورد نظر شما و محصول یا خدمات شما ایجاد کنند. برخی از ابزارها حتی تا حد پیشنهادهایی بر اساس صفحات موجود شما پیش می روند تا به بهبود هدف گذاری و رتبه بندی کمک کنند.

در زیر بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی سئو در حال حاضر موجود را فهرست می کنیم.

بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سئو در سال 2023 به طور کامل:

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سایت KWFinder

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

KWFinder دارای توانایی هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی است که ممکن است راحت تر رتبه بندی خوبی برای آنها داشته باشد و در عین حال ترافیک هدفمندی را ارائه می دهد. نه تنها می‌توانید تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را برای وب‌سایت خود اعمال کنید، بلکه می‌توانید از آن برای تجزیه و تحلیل سایر وب‌سایت‌ها برای آنچه که آنها نیز رتبه‌بندی می‌کنند استفاده کنید، بنابراین می‌توانید رقابت را بهتر ارزیابی کنید.

KWFinder نه تنها کلمات کلیدی را برای جستجو فراهم می کند، بلکه معیارهای کلیدی زیادی را برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، از جمله حجم جستجو با داده های تاریخی، شامل می شود. این امکان را برای شناسایی روندهای بلندمدت و همچنین کلمات کلیدی فصلی فراهم می کند که می توانید برنامه ای برای هدف گذاری در زمان مناسب تنظیم کنید.

شما همچنین می توانید کلمات کلیدی محلی را بر اساس مکان جستجو کنید تا به طور خاص آنچه را که مردم در منطقه شما جستجو می کنند، تجزیه و تحلیل کنید تا مشتریان هدف باشید، به خصوص زمانی که در قیف فروش درگیر هستید.

در حال حاضر این نرم افزار از ردیابی بیش از 2.5 میلیون کلمه کلیدی پشتیبانی می کند و از بیش از 52000 موقعیت جغرافیایی پشتیبانی می کند.

به عنوان یک پلتفرم عمومی سئو، KWFinder ممکن است به اندازه برخی دیگر قوی نباشد، اما به عنوان یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی، عالی است.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سایت Spyfu

بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی

Spyfu در ارائه پایگاه داده ای از کلمات کلیدی نه تنها بر اساس رتبه بندی های ارگانیک بلکه بر اساس کلمات کلیدی مورد استفاده در Google Adwords تخصص دارد. نتیجه، توانایی ردیابی نه تنها کلمات کلیدی، بلکه تغییرات کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا، هم در جستجوی ارگانیک و هم در جستجوی پولی است که امکان تجزیه و تحلیل قدرتمند و پلتفرم تحقیق کلمات کلیدی را فراهم می کند.

خود ابزار تحقیق کلمات کلیدی به ارائه بینش عمیق تری نسبت به ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی خود گوگل می‌پردازد، با این توانایی که نه تنها کلمات کلیدی رتبه‌بندی شده را ردیابی کند، بلکه کلمات کلیدی مورد استفاده در کمپین‌های PPC را نیز ردیابی کند. این بدان معنی است که شما می توانید هر دو مجموعه اطلاعات را برای تحقیق کلمات کلیدی خود منبع کنید.

حتی بهتر از آن، توانایی شناسایی کلمات کلیدی تراکنشی است، بنابراین می توانید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که ترافیک را بهتر تبدیل می کنند و به جای کمیت، کیفیت کلمه کلیدی را امکان پذیر می کند. همچنین می توانید بین کلمات کلیدی مورد استفاده برای دستگاه های دسکتاپ و موبایل تمایز قائل شوید.

در حالی که بسیاری از ابزارهای SEO به جستجوی ارگانیک ترجیح می دهند، SpyFu داده های PPC زیادی را برای فیلتر کردن فراهم می کند، که آن را به ابزاری ایده آل برای تحقیق کلمات کلیدی برای تحقیقات کلمات کلیدی ارگانیک و PPC تبدیل می کند.

اگرچه نسخه آزمایشی رایگان در دسترس نیست، برنامه‌های پولی Spyfu همگی حجم تحقیقات کلمات کلیدی نامحدود را ارائه می‌دهند، با تنها تفاوت بین طرح‌های پولی که به تعداد سرنخ‌های فروش و مخاطبین دامنه، فهرست‌های برتر و ردیف‌های API بازگشتی بستگی دارد.

سایت Serpstat

بهترین ابزار پیشنهاد کلمه کلیدی

ابزار Serpstat Keyword Research یک پلتفرم عالی برای پوشش طیف وسیعی از گزینه های جستجو و تحقیق کلمات کلیدی مختلف ارائه می دهد.

یکی از ویژگی ها شامل توانایی انجام تحقیقات رقبا با استفاده از تجزیه و تحلیل URL به منظور شناسایی کلیدواژه هایی است که به طور بالقوه در کمپین های شما گم شده اند. علاوه بر این، می‌توانید از سؤالات جستجو برای تحقیق در مورد کلیدواژه‌های خاص به منظور شناسایی کلمات کلیدی بیشتر و سایر ایده‌ها برای هدایت ترافیک هدفمند به وب‌سایت خود استفاده کنید.

یکی از گزینه های جالب تر، “نمای درختی” است تا ببینید چگونه کلمات کلیدی در صفحات شما توزیع می شوند. در حالی که بیشتر ممکن است کلمات کلیدی خاصی را در یک صفحه خاص هدف قرار دهند، گاهی اوقات ممکن است یک صفحه دیگر با پتانسیل رتبه بندی بهتری به پایان برسد، مانند ویروسی شدن. این ابزار قصد دارد به شما کمک کند صفحات مفید دیگری را شناسایی کنید که اگر به جای آن هدف گذاری شوند، ممکن است رتبه هدفمند شما را برای آن کلمات کلیدی بهبود بخشند.

مانند سایر ابزارها، گزینه ای برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط نیز وجود دارد، اما علاوه بر این، تعدادی فیلتر وجود دارد که می توانید از آنها برای محدود کردن انتخاب های خود به مفیدترین کلمات کلیدی برای هدف استفاده کنید.

برنامه های آغازین برای یک کاربر اجازه دسترسی کامل به ابزارها و داده های Serpstat را می دهد. در غیر این صورت قیمت گذاری بر اساس تعداد کاربران است، بنابراین سایر برنامه های پرداخت برای زمانی است که نیاز به دسترسی چند کاربر به حساب است.

به طور کلی، Serpstat انعطاف‌پذیری بسیار جالبی را در مورد تحقیق کلمات کلیدی ارائه می‌دهد و توانایی استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف تنها می‌تواند برای صاحبان وب‌سایت و سئوکاران به طور یکسان توانمند باشد.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سایت SEOTesting.com

تست کلمه کلیدی در محل

SEOTesting، com برای یافتن اینکه از کدام کلمات کلیدی استفاده نمی کنید، به اندازه بهینه سازی کلمات کلیدی که استفاده می کنید، ابزار تحقیق کلمات کلیدی نیست. در این راستا، از داده‌های کنسول جستجوی Google شما برای تولید گزارش‌ها استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد با دقت بیشتری به کلمات کلیدی مورد نظرتان، عملکرد آنها و همچنین ارائه پیشنهادهای واقعاً مفید نگاه کنید.

با این حال، SEOTesting.com واقعاً چیزی بیش از این ارائه نمی دهد که باعث می شود سودمندی آن به عنوان یک مستقل بالقوه محدود باشد، به خصوص زمانی که پلتفرم های بزرگ SEO در آنجا وجود داشته باشد که پیشنهادات تحقیق کلمات کلیدی را نیز ارائه می دهند.

حتی هنوز هم، موفق به ارائه یک سرویس طاقچه بسیار مفید می شود. احتیاط این است که ممکن است برای کسب و کارهای بزرگ یا اکثر آژانس های سئو که قبلاً به پلتفرم بسته ابزار سئو اصلی دسترسی دارند چندان مفید نباشد، اما SEOTesting.com می تواند ابزار تحقیق کلمات کلیدی بسیار مفیدی را برای صاحبان مشاغل کوچک و مدیران وب سایت ها ایجاد کند. مانند یک رویکرد عملی به سئو بدون نیاز به صرف هزینه زیاد.

سایت Answer The Public

بهترین ابزار تحقیق موضوعی

Answer The Public روشی نوآورانه را ارائه می دهد که در آن می توانید روندهای فعلی کلمات کلیدی را کشف کنید تا با ارائه ایده های اضافی، هدف گذاری کلمه کلیدی خود را بهبود بخشید.

اگرچه روزانه بیش از 3 میلیارد جستجو در گوگل وجود دارد، تا 20 درصد از این جستجوها منحصر به فرد هستند و بنابراین در پلتفرم های سختی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل سنتی ظاهر نمی شوند. با استفاده از Answer the Public می توانید این شانس را داشته باشید که این جستجوهای مهم و پیشنهادات کلیدواژه را مشاهده کنید تا ارتباط کمپین سئوی خود را بهبود بخشید.

این تنها به این دلیل نیست که می‌توانید نه تنها در مورد موضوعاتی که افراد در گوگل جستجو می‌کنند، بلکه در مورد آنچه فکر می‌کنند نیز بینش بهتری کسب کنید. این امر Answer the Public را به ابزاری ارزشمند نه تنها برای آژانس‌های سئو، بلکه برای کسانی که درگیر بازاریابی عمومی و روابط عمومی هستند تبدیل می‌کند.

حتی بهتر از آن این است که یک لایه رایگان در دسترس است که به شما امکان می دهد سرویس را کاوش کنید، اگرچه حجم جستجوی کلمات کلیدی محدود خواهد بود. اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، می توانید یک طرح پولی را انتخاب کنید که امکان جستجوها، کاربران و معیارهای تاریخی نامحدود را فراهم می کند.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سایت Google Trends

بهترین ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی

در حالی که گوگل ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی خود را برای کمپین های تبلیغاتی گوگل PPC ارائه می دهد، شاید با ارزش ترین ابزار برای بینش کلمات کلیدی Google Trends باشد. این امر به ویژه در شرایطی است که اینترنت یک رسانه دائماً در حال تغییر و توسعه است و شناسایی الگوهای واضح در رفتار جستجو در مراحل اولیه می‌تواند یک مزیت رقابتی بلندمدت ایجاد کند.

به عنوان مثال، افزایش ناگهانی ترافیک جستجو برای یک محصول یا خدمات خاص ممکن است فرصتی برای هدف قرار گرفتن از طریق طیف وسیعی از کانال‌های بازاریابی، نه فقط برای SEO، فراهم کند. این مورد در طول همه‌گیری ویروس کرونا بود، زمانی که کار از خانه منجر به افزایش طیف گسترده‌ای از عبارات جستجوی مربوط به نرم‌افزارهای کار از راه دور و کار از تجهیزات خانگی مانند لپ‌تاپ‌ها شد.

در حالی که این یک مثال افراطی است، حتی در شرایط عادی تأیید افراد مشهور، انتشار محصولات جدید و تغییرات در رفتار مصرف کننده (اغلب توسط فناوری های جدید هدایت می شود) به این معنی است که توانایی شناسایی چنین روندهایی می تواند ارزشمند باشد.

Google Trends احتمالاً بزرگترین پنجره را در این زمینه ارائه می دهد، نه تنها به کاربران اجازه می دهد کلمات کلیدی خاصی را جستجو کنند و روندهای مرتبط با آنها را شناسایی کنند، بلکه با ارائه آشکار گرایش ها و نکات برجسته در حال انجام است. این به بازاریابان اجازه می‌دهد تا بتوانند مستقیماً از داده‌های جستجوی Google برای بینش‌های کلیدی استفاده کنند.

بهتر از همه، مانند سایر ابزارهای SEO گوگل، Google Trends برای استفاده رایگان است. با این حال، احتیاط در اینجا این است که بر خلاف ابزارهای پولی، به این معنی است که بعید است بتوانید با کلمات کلیدی بر حسب حجم کار کنید، بدون اینکه بتوانید با Google Trends API ارتباط برقرار کنید، که به خودی خود هزینه های توسعه را اضافه می کند.

سایت Keyword Tool

تحقیق کلمات کلیدی ساده شده است

ابزار کلیدواژه یک ورودی قوی به دسته تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی سئو است. این برای تجزیه و تحلیل داده های مربوط به کلمات کلیدی نه تنها در محبوب ترین موتور جستجو، گوگل، بلکه سایر سایت های مهم مانند آمازون و یوتیوب عمل می کند.

بر خلاف برخی دیگر از خدمات، ابزار کلیدواژه فقط در مورد کلمات کلیدی است و اگر واقعاً به یک سرویس سئوی همه‌جانبه نیاز دارید، نیازهای شما را پوشش نمی‌دهد. پیچیده تر شدن این موضوع این است که قیمت خدمات به خدمات جامع تر نزدیک تر است، که فقط به تقویت بیشتر این خدمات کمک می کند. به طور خاص، قیمت گذاری از 89 دلار در ماه برای طرح پایه شروع می شود، اما در دسترس بودن تخفیف سالانه با تعهد می تواند به این امر کمک کند. برنامه ها بر اساس تعداد کلمات کلیدی قابل جستجو در یک روز، تعداد حساب های کاربری و تعداد درخواست های API در هر روز است. علاوه بر این، طرح‌های بالاتر خدماتی از جمله داده‌های هزینه به ازای هر کلیک و داده‌های رقابت تبلیغات گوگل را اضافه می‌کنند.

در حالی که سایر جستجوگرهای کلیدواژه ممکن است این کار را متفاوت انجام دهند، ابزار کلیدواژه روش جدیدی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب با استفاده از الگوریتم تکمیل خودکار گوگل دارد. این کلمات کلیدی را برای یک بازار خاص محبوب می‌یابد، و همچنین برای سایر موتورهای جستجوی کمتر گسترده، مانند آمازون و eBay نیز اعمال می‌شود. سپس این نرم افزار داده هایی را در اطراف هر کلمه کلیدی ارائه می دهد، مانند یک عدد واحد برای نشان دادن رقابت پذیری عبارت جستجو.

چگونه بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئو را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگامی که تصمیم می گیرید از کدام ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEO استفاده کنید، ابتدا نیازهای واقعی خود را در نظر بگیرید، زیرا گزینه های بودجه ممکن است فقط ویژگی های اساسی را ارائه دهند، بنابراین اگر نیاز به استفاده از ابزارهای پیشرفته دارید، ممکن است پلتفرم گران تری برای شما مناسب تر باشد.

علاوه بر این، نرم‌افزار سئو پیشرفته معمولاً شامل طیف وسیعی از گزینه‌های رتبه‌بندی و ردیابی محتوا، همراه با جعبه ابزار جامع برای پاسخگویی به هر نیازی است، بنابراین مطمئن شوید که ایده خوبی از ویژگی‌هایی که فکر می‌کنید ممکن است از ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود نیاز داشته باشید، داشته باشید. .

چگونه بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی SEO را آزمایش کردیم

برای آزمایش بهترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی SEO، ابتدا یک حساب کاربری با پلتفرم نرم افزار مربوطه راه اندازی کردیم، سپس سرویس را آزمایش کردیم تا ببینیم چگونه می توان از نرم افزار برای اهداف مختلف و در موقعیت های مختلف استفاده کرد. هدف این بود که هر ابزار تحقیق کلمه کلیدی را تحت فشار قرار دهیم تا ببینیم ویژگی های اساسی آن چقدر مفید است و همچنین دستیابی به گزینه های پیشرفته سئو چقدر آسان است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT