ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly چه معنایی برای سازندگان دارد

زمان مطالعه 4 دقیقه

Adobe از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی Firefly رونمایی کرد که برای کاهش حجم کار برای ویرایشگرهای ویدیو طراحی شده است. ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly را در ادامه معرفی کرده ایم.

در مارس 2023، ادوبی جدیدترین نرم‌افزار اضافه شده به نرم‌افزار خود را معرفی کرد: Firefly، که Adobe آن را به عنوان «خانواده‌ای از مدل‌های هوش مصنوعی مولد» توصیف می‌کند که به محصولات Adobe می‌رسند. و Adobe در حال حاضر روی ارتقاءهای جدید کار می کند.

Adobe ابزارهای جدید هوش مصنوعی Firefly را معرفی کرد

Adobe Firefly آخرین ساخته ادوبی است که در آن هوش مصنوعی مولد هر چیزی را ممکن می کند. در آوریل 2023، ادوبی از ارتقاهای آتی خبر داد که ابزارهای صوتی و تصویری هوش مصنوعی را به نرم افزار خود می آورد. این یک تغییر دهنده بازی برای ویرایشگرهای ویدیو خواهد بود.

Firefly هنوز در نسخه بتا است، اگرچه توسعه دهندگان می گویند که هر روز به هزاران کاربر جدید اجازه ورود می دهند. هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار وجود ندارد. با این حال، پیش‌بینی‌ها درباره زمانی که نرم‌افزار در دسترس عموم قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که Firefly بر اساس نسخه‌های قبلی Adobe در نیمه دوم سال 2023 به طور رسمی منتشر می‌شود.

ابزارهای جدید چیست؟

تعدادی ابزار وجود دارد که Firefly در حال کاوش است، اما آنهایی که ما را بیشتر هیجان زده می کند، ابزارهای ویرایشگرهای ویدئویی است.

بهبود متن به رنگ

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

با بهبودهای متن به رنگ، می‌توانید طرح رنگ، فصل‌ها و زمان ویدیویی را که قبلاً ضبط شده است تغییر دهید — فقط از یک توضیح متنی ساده استفاده کنید.

اگر فیلمبردار هستید، این ابزار یک تغییر دهنده بازی است. دستیابی به رنگ عالی، چه از طریق نور، چه فصول یا آب و هوا، می تواند دلهره آور باشد اگر بخواهید آن را به طور طبیعی انجام دهید. این نیاز به انتظار زیادی دارد و خود را در محیط‌هایی غوطه‌ور می‌کند که ممکن است چندان راحت نباشید. Firefly اینجاست تا مطمئن شود دیگر مجبور نیستید این کار را انجام دهید.

موسیقی پیشرفته و جلوه های صوتی

این ویژگی موسیقی و جلوه های صوتی بدون حق امتیاز را از طریق تولید هوش مصنوعی ایجاد می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیام متنی را تایپ کنید و اجازه دهید هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد.

تهیه منبع موسیقی و جلوه‌های صوتی برای ویدیوها بسیار زمان‌بر است و نیاز به سرپرست زیادی دارد، اما با استفاده از این ابزار، ویرایشگرهای ویدیو می‌توانند در کمترین زمان صداهایی متناسب با حال و هوای مورد نظر خود تولید کنند.

اگر مشتاق هستید موسیقی تولید شده با هوش مصنوعی را به ویدیوهای خود اضافه کنید، در اینجا مولدهای موسیقی رایگان هوش مصنوعی برای ایجاد آهنگ های منحصر به فرد وجود دارد.

فونت ها، جلوه های متنی، گرافیک ها و لوگوها

توضیحات متنی را تایپ کنید و در عرض چند دقیقه به زیرنویس‌ها، آرم‌ها، کارت‌های عنوان و انیمیشن‌های متنی سلام کنید.

این ویژگی می‌تواند به سود بازاریاب‌ها باشد و زمان و پول با ارزش صرف شده را به کسری کاهش دهد. زمانی که بتوانید محتوای تبلیغاتی خود را در عرض چند دقیقه تولید کنید، دیگر لازم نیست برای تبلیغات تجاری به شخص ثالث اعتماد کنید.

قابلیت های اسکریپت و B-Roll

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

شما می توانید بدون صرف انرژی فراوان در تولید، استوری بورد و پیش نمایشی ایجاد کنید. با قابلیت‌های اسکریپت و b-roll Firefly، می‌توانید گردش کار خود را بهینه کنید و ساعات غیرضروری را که در پیش و پس از تولید صرف می‌کنید، کاهش دهید. این ابزار همچنین پیشنهاداتی را در مورد کلیپ های b-roll ارائه می دهد.

این ابزاری است که همه ویرایشگرهای ویدیو می خواهند از آن استفاده کنند، زیرا زمان صرف شده در مورد فیلم های طولانی و تصمیم گیری در مورد استفاده از کدام بخش از یک کلیپ را تا حد زیادی کاهش می دهد.

اگر کاربر پریمیر پرو هستید، چرا وقتی منتظر Firefly هستید، یاد نگیرید که چگونه زیرنویس‌های گفتار به متن و دستی ایجاد کنید؟

دستیاران خلاق و کمک خلبانان

Adobe Firefly نه تنها ساعت‌ها از ویرایش کوتاه می‌آید، بلکه دستیارهای خلاق و کمک خلبانان شخصی‌سازی شده با هوش مصنوعی را نیز ارائه می‌کند تا به شما در تسلط بر مهارت‌های جدید کمک کنند. با استفاده از ویژگی مانند این، حتی بی سابقه ترین ویرایشگرها نیز می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.

ابزارهای اضافی

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Adobe Firefly

در اکتشاف، ادوبی تعدادی ابزار دیگر Firefly را نیز فهرست می‌کند که در رویای آنها هستند، از جمله:

. در حال نقاشی

. نتایج شخصی شده (تولید تصاویر از سبک یا اشیاء خود)

. متن به وکتور

. تصویر را گسترش دهید

. سه بعدی به تصویر

. متن به الگو

. متن به قلم مو

. طرح به تصویر

. متن به الگو

موارد بیشتر با Adobe Firefly

Adobe Firefly به همین جا ختم نمی شود. تیم توسعه دهندگان قصد دارند ویژگی های جدیدی را در طول سال منتشر کنند، نه تنها برای ویدیو، بلکه برای صدا، انیمیشن، مدل سازی سه بعدی و طراحی گرافیک متحرک. ما نمی دانیم چه ویژگی های دیگری در آینده اضافه خواهد شد و حتی در این مرحله چه چیزی ممکن است. اما یک چیز مطمئن است: با Adobe Firefly، آسمان حد است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت