از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم

احتمال از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اتریوم (ETH) پس از کاهش مداوم در هفته گذشته، اکنون پایین‌تر از دو حمایت مهم قرار دارد. با این حال، انتظار می‌رود که این روند نزولی در روزهای آینده تشدید شود؛ زیرا به نظر می‌رسد که قیمت اتریوم در حال حاضر اوج محلی خود را به ثبت رسانده است. در این پست به بررسی احتمال از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم می پردازیم.

از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم

با وجود کاهش اخیر، در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد از کل عرضه اتریوم در سود است. چنین وضعیتی اوج قیمت و اوج خوش‌بینی سرمایه‌گذاران را نشان می‌دهد و اغلب قبل از اصلاح یا رکود بازار مشاهده می‌شود. بنابراین، در شرایط فعلی، احتمال کاهش بیشتر قیمت اتریوم بسیار محتمل است.

از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم

از دست دادن حمایت ۳ هزار دلاری اتریوم

علاوه بر این، با توجه به افزایش عرضه اتریوم در صرافی‌ها در ماه گذشته، می‌توان نتیجه گرفت که این رمزارز به طور مداوم در حال فروش بوده است. بر اساس داده‌های موجود، فروش توسط سرمایه‌گذاران منجر به ورود بیش از ۲٫۳۱ میلیون ETH به ارزش بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار به صرافی‌ها شده است.

بنابراین، اگر فروش در شرایط نزولی ادامه یابد، قیمت اتریوم برای بازیابی با مشکل مواجه خواهد شد که این امر می‌تواند آن را به سمت سطوح پایین‌تر سوق دهد.

در حال حاضر، اتریوم با قیمت ۳،۳۰۸ دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد حمایت میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۱۰۰ روزه را از دست داده و همچنین، زیر خط حمایتی ۳،۳۳۶ دلار قرار دارد.

این امر ممکن است باعث شود که اتریوم نسبت به آزمایش حمایت بعدی خود در ۳،۰۳۱ دلار بسیار آسیب‌پذیر شود. سقوط به این سطح محتمل است و در صورت تداوم شرایط نزولی، قیمت ETH می‌تواند به زیر ۳ هزار دلار نیز برسد.

با این حال، اگر اتریوم از سطح ۳،۰۳۱ دلار برگردد، فرصتی را پیدا خواهد کرد تا سطح ۳،۳۳۶ دلار را پس بگیرد و سناریوی نزولی را باطل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT