احتمال افزایش شدید قیمت LUNC

احتمال افزایش شدید قیمت LUNC

زمان مطالعه 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال بایننس به احتمال زیاد مکانیزم توکن سوزی لونا کلاسیک خود را از سر می گیرد زیرا جامعه هر سه پیشنهاد کلیدی ارائه شده توسط توسعه دهنده اصلی لونا کلاسیک، ادوارد کیم از گروه وظیفه مشترک L1 را تصویب می کند. در این پست به احتمال افزایش شدید قیمت LUNC می پردازیم.

احتمال افزایش شدید قیمت LUNC

بایننس در ماه دسامبر از تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک درخواست کرد تا تغییرات لازم را تا اول مارس برای ادامه مکانیسم توکن سوزی LUNC انجام دهند. در صورت عدم انجام این کار، صرافی برداشت سهم توکن های سوزانده شده را در نظر خواهد گرفت. همچنین، بایننس از این به بعد به جای 100 درصد، 50 درصد از کارمزدهای معاملاتی LUNC و مارجین را می سوزاند.

پیشنهاد 11358 “حذف کارمزد درون زنجیره ای در کیف پول ها” نزدیک به 95٪ رای موافق را دریافت کرد. هدف از این پیشنهاد حذف کارمزد توکن سوزی 0.2 درصدی از جابجایی داخلی بین کیف پول های بایننس است که بر درآمد بایننس تاثیر می گذارد.

پروپوزال 11359 «ایحاد کیف پول جداگانه معاف از حق الضرب» نیز با 99.78 درصد رای موافق با اکثریت به تصویب رسید. هدف این پیشنهاد جلوگیری از سوزاندن مجدد LUNC توسط بایننس است. بنابراین، یک کیف پول توکن جداگانه برای توکن سوزی ایجاد می شود که در آن LUNC ارسال شده سوخته باقی می ماند. در حال حاضر، پس از تصویب پیشنهاد 11242 توسط جامعه، صندوق توسعه یا بازپرداخت حق الضرب غیرفعال شده است.

پیشنهاد 11360 «تقسیم کارمزد در استخر نقدینگی جامعه» تقریباً 95 درصد رای موافق را دریافت کرده است. این پیشنهاد به دنبال ایجاد یک پارامتر جدید است که از سیاست بازپرداخت حق الضرب استفاده نمی کند. با این حال، توانایی مستقلی برای ارسال مستقیم درصدی از کارمزد درون زنجیره ای به استخر جامعه دارد.
رای گیری در مورد هر سه پیشنهاد از “آستانه قبولی” فراتر رفت و یک تایید نهایی باید توسط جامعه برای اجرای کد تصویب شود. این مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس را باز می گرداند و به توکن سوزی های بزرگ LUNC در جامعه ادامه می دهد. نرخ توکن سوزی LUNC در غیاب بایننس که بزرگترین مشارکت کننده سوزاندن توکن ها با بیش از 20 میلیارد توکن LUNC در مجموع است، به شدت کاهش یافته.

واکنش قیمت لونا کلاسیک و نوسانات آن

قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد کاهش یافت و در حال حاضر قیمت 0.000163 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0001621 دلار و 0.000171 دلار است.

همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 3.80 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش ارزش آن است. تا زمانی که توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس ادامه یابد، قیمت تحت فشار باقی خواهد ماند و احتمال انفجار قیمت LUNC افزایش می یابد.

coingape

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT