تایید ETF دوج کوین

احتمال تایید ETF دوج کوین

تایید شدن ETF دوج کوین می تواند قیمت دوج کوین را تا 440 درصد افزایش دهد و به 0.7371 دلار یا بالاتر برساند. یک ای تی اف تایید شده برای دوج کوین احتمالا توجه سرمایه گذاران نهادی را جذب کرده و نقدینگی بازار را افزایش می دهد. این افزایش تقاضا می تواند قیمت DOGE را بسیار بالاتر از سطح فعلی خود قرار دهد و تارگت 1 دلار را به هدف واقعی تری برای سرمایه گذاران تبدیل کند.

آیا قیمت دوج کوین با تایید ETF ها به ماه میرود؟

اگر ای تی اف دوج کوین تأیید شود، بر قیمت DOGE تأثیر مثبت می‌گذارد زیرا ETF ها در مقایسه با توکن ها ریسک کمتری دارند. سرمایه‌گذاران سنتی که می‌خواهند بدون متحمل شدن از نوسانات بازار روی این میم کوین سرمایه گذاری کنند، حتما ETF دوج کوین را انتخاب می‌کنند. این به احتمال زیاد منجر به یک انفجار قیمت می شود که می تواند دوج کوین را به بالاترین حد خود برساند.

با این حال، برای درک بهتر نحوه عملکرد قیمت دوج کوین پس از تایید ای تی اف، به بررسی ETF های بیت کوین و اتریوم میپردازیم. اگر شما میخواهید از سود دوج کوین جا نمانید و به موقع روی این ارز سرمایه گذاری کنید میتوانید همین حالا اقدام به خرید دوج کوین بدون احراز هویت کنید.

تایید ETF دوج کوین

تایید ETF دوج کوین

روند قیمت دوج کوین پس از تایید ای تی اف

دوج کوین در حال حاضر نهمین دارایی بزرگ رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار است که 1.5 میلیارد دلار حجم معاملات دارد. این در حال حاضر 5.11 درصد از کل حجم معاملات روزانه بیت کوین است.

5.11 درصد از کل حجم ETF بیت کوین یعنی 21.15 میلیارد دلار با ارزش حدود 1.08 میلیارد دلار است. با توجه به قیمت فعلی و ارزش بازار، برای بالا بردن قیمت Dogecoin تنها 1% یعنی به حدود 200 میلیون دلار حجم معاملات نیاز است، بنابراین، پیش بینی قیمت DOGE نشان می دهد که اگر این میم کوین 5.11٪ از حجم مشابه ای تی اف های بیت کوین به دست آورد؛ حداقل 440 درصد افزایش خواهد یافت و قیمت آن در حدود 0.7371 دلار بسته میشود که درست بالاتر از بالاترین رکورد قبلی خود است.

تایید ETF دوج کوین

تایید ETF دوج کوین

علاوه بر تبلیغات و حمایت ایلان ماسک با توییت ایلان ماسک با عنوان (D.O.G.E) و انتخاب شدنش در دولت ایالات متحده به ریاست جمهوری ترامپ می‌توانند قیمت Dogecoin را فراتر از 0.7371 دلار و بسیار بالاتر از 1 دلار ببرد. با عرضه فعلی 146 میلیارد دلاری، DOGE به ارزش بازار 146 میلیارد دلاری افزایش می یابد و به سومین دارایی بزرگ رمزنگاری در بازار کریپتو تبدیل می شود.

آیا دوج کوین پس از تایید ای تی اف مشابه بیت کوین عمل میکند؟

هنگامی که ای تی اف ها برای 2 ارز اصلی بازار کریپتو، به ترتیب در 10 ژانویه و 23 ژوئیه تایید شدند، از تکنیک فروش اخبار استفاده شد، در حالی که بیشتر تریدرها پس از شنیدن شایعات تایید ای تی اف، در مقایس بالایی اتریوم و خرید بیت کوین را در نظر گرفته بودند. بیت کوین بعداً دوباره شتاب گرفت و در دو ماه بعد به بالاترین حد خود رسید، اما اتریوم از زمان شروع ترید ETF آن به طور مداوم افت کرده است.

تایید ETF دوج کوین

تایید ETF دوج کوین

در صورت تایید ETF، قیمت Dogecoin احتمالا مانند یکی از این دو دارایی عمل خواهد کرد. با این حال، از آنجایی که دوج کوین در یک جایگاه خاص در بخش میم کوین بازار قرار دارد، احتمال دارد از بیت کوین که روند صعودی تری دارد تاثیر بگیرد، همانطور که از قبل در جریان پامپ های انفجاری دوج کوین هستیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT