احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار

احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار

زمان مطالعه 3 دقیقه

دوج کوین به عنوان اولین میم کوین فضای کریپتو یک “ارز دیجیتال تاریخی” است، اما اینکه آیا به هدف قیمت یک دلار می رسد، هنوز یک شرط ریسکی است. در این پست به بررسی احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار

با افزایش تعداد میم کوین‌ ها که وارد بازار می‌ شوند، جامعه قوی دوج کوین با عملکرد خود می تواند از فراموش شدن این ارز دیجیتال با مضمون سگ جلوگیری کند، اما تحلیلگران نسبت به امید معامله‌ گران مبنی بر رسیدن به قیمت یک دلار در این چرخه تردید دارند.
یک دلاری شدن دوج کوین نشان‌ دهنده افزایش 36 درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی DOGE در می 2021 یعنی 0.73 دلار و افزایش 525 درصدی نسبت به قیمت امروز 0.16 دلاری است.

دوج کوین یک میراث تاریخی در فضای میم کوین ها

در هفته گذشته دوج کوین در مقایسه با سایر میم کوین‌ های با ارزش بالا در همان بازه زمانی براساس داده های سایت کوین مارکت کپ، رشد 2.58 درصدی را به ثبت رساند.

سه میم کوین بزرگ بعدی یعنی پپه قورباغه سبز رنگ، شیبا اینو و ارز WIF در هفت روز گذشته به ترتیب 43 درصد، 20.11 درصد و 22.73 درصد رشد داشته اند.

تاجر مستعار Rekt Capital به کوین تلگراف گفت: دوج کوین یکی از قدیمی ترین میم کوین ها در فضای کریپتو است و افزود که افزایش محبوبیت سایر میم کوین ها نباید تأثیر عمده‌ای بر احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به دوج کوین به عنوان پادشاه میم کوین ها داشته باشد.

Rekt اضافه کرد: راه اندازی دیگر میم کوین ها به این معنی نیست که DOGE آسیب می بیند.

پاو هوندال، تحلیلگر ارشد صرافی استرالیایی Swyftx، موضع مشکوک تری ارائه کرد و گفت در حالی که دوج کوین “جامعه عظیمی از کاربران” دارد، هرگونه افزایش شدید قیمت منجر به فروش قابل توجهی از سوی دارندگان بلند مدت می شود.

آینده دوج کوین در سال 2024 به تصمیم گیری میلیون ها سرمایه گذار Minnow بستگی دارد که در سال 2021 برای خرید دوج کوین اقدام کردند و هنوز در ضرر هستند. هوندال به کوین تلگراف گفت که مشخص نیست که آیا قیمت قبل از فروش احتمالی به یک دلار برسد یا خیر.

رالی صعودی دوج کوین احتمالا یک جهش ناگهانی است. اگر اکثر این افراد تصمیم بگیرند که در طول چرخه به سودهای سریع برسند، می‌توانیم شاهد افزایش فشار فروش باشیم.

شاخص OI در نمودار دوج کوین – که ارزش کل همه قراردادهای آتی معوق یا تسویه نشده DOGE را در صرافی ها اندازه گیری می کند – از 2.15 میلیارد دلار در 1 آوریل به سطح فعلی 928.72 میلیون دلار، براساس داده های CoinGlass کاهش یافته است.

علیرغم کاهش فعالیت مشتقات برای میم کوین ها، Rekt Capital استدلال کرد که “دوره ای بودن در رالی صعودی دوج کوین در نمودار آن” نشان می دهد که Dogecoin همچنان “به احتمال زیاد” به قیمت یک دلار در این چرخه خواهد رسید.

او تکرار کرد که دوج کوین “یک ارز دیجیتال تاریخی” است و چرخه‌ های قابل پیش بینی دارد که معامله‌ گران به طور مداوم در رسانه‌ های اجتماعی آن را تجزیه و تحلیل می کنند.

معامله گر با نام مستعار Blockchain Mane در پستی در 24 آوریل به 15300 دنبال کننده X خود گفت که با نگاهی به داده های گذشته، DOGE معمولاً رشد قیمت را در ماه می مشاهده می کند.

احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار

احتمال جهش دوج کوین به ۱ دلار

Rekt همچنین به پست‌ های بالقوه ایلان ماسک در رسانه‌ های اجتماعی به عنوان یک محرک قیمت نگاه می‌ کرد و ادعا می‌ کرد که ماسک همچنان “به دوج کوین علاقه زیادی دارد”.

از 17 آوریل، ماسک به طور منظم با اینفلوئنسر معروف دوج کوین، DogeDesigner در X ارتباط برقرار کرده است.

در آوریل 2023، ماسک از یک قاضی ایالات متحده درخواست کرد تا شکایت 258 میلیارد دلاری را که توسط سرمایه گذاران علیه او مطرح شده بود، رد کند که ادعا می کرد او یک طرح هرمی و پانزی را برای خرید یا فروش دوج کوین اجرا می کرد. اگرچه، ماسک اخیراً اشاره کرده است که علاقه او به ارزهای دیجیتال ممکن است اندکی کاهش یافته باشد.

من زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد ارز دیجیتال نمی‌ کنم. ماسک در دسامبر 2023 در فضای X به کتی وود، مدیرعامل Ark Invest گفت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT