احتمال حذف فلوکی از بایننس

احتمال حذف فلوکی از بایننس

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، در حال انجام تعدیل دوره‌ای لیست توکن‌های موجود برای عملیات نقدینگی در پلتفرم دیفای خود به نام Binance Liquid Swap است. به عنوان بخشی از این تعدیل، این صرافی تصمیم گرفته است استخر نقدینگی مرتبط با FLOKI/USDT را که یک میم کوین رده بالا است، حذف کنند. در این پست به بررسی احتمال حذف فلوکی از بایننس می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

احتمال حذف فلوکی از بایننس

طبق گزارش‌ها، سرویس Liquid Swap بایننس از تاریخ 4 آگوست 2023، حدود 31 استخر نقدینگی مبتنی بر آلتکوین‌های مختلف، از جمله FLOKI/USDT را حذف می‌کند. بایننس دلیل خود برای حذف این استخرهای نقدینگی را، تمرکز نقدینگی برای کاربران و اطمینان از تجربه معاملاتی بهینه و لغزش قیمت معرفی کرد. تا زمان انتشار این خبر، 51079 دلار FLOKI و USDT در استخر تزریق شده است که بازدهی 1.09 درصدی را برای تامین‌کنندگان ایجاد می‌کند.

بر اساس اطلاعیه بایننس، سپرده‌گذاری نقدینگی در استخر FLOKI/USDT در 31 ژوئیه 2023 متوقف می‌شود و کاربران نمی‌توانند دارایی‌های بیشتری را به استخر اضافه کنند. پس از تکمیل مراحل حذف از فهرست، نقدینگی به حساب‌های اسپات کاربران که در بایننس Liquid Swap معامله کرده‌اند، منتقل می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که این تغییرات، جفت‌های معاملاتی اسپات با FLOKI را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند و این اطلاعیه بر جفت‌های مربوطه در پلتفرم‌های معاملاتی اسپات و فیوچرز تأثیری ندارد.

به غیر از FLOKI/USDT، سایر استخرهای حذف شده شامل آلتکوین‌هایی مانند GMX، میکر (MKR)، نیر پروتکل (NEAR)، سویی نتورک (SUI)، کوساما (KSM)، مون‌بیم (GLMR)، ایلوویوم (ILV) و لیگ آو کینگدمز آرنا (LOKA)، هستند.

بایننس اخیراً قابلیت‌های Seed Tags و Monitoring Tags را برای مشخص کردن جفت‌های معاملاتی با دامنه نوسان بالاتر، معرفی کرده است. این پیشرفت برای تسهیل مدیریت ریسک برای معامله‌گران تنظیم شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT