رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار

احتمال رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

روند قیمت برت (BRETT)، یکی از برترین میم‌کوین‌های شبکه بیس (Base)، هیجان سرمایه‌گذاران را برانگیخته است. آیا احتمال رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار وجود دارد ؟

احتمال رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار

قیمت برت طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش جزئی ۰.۳۶ درصدی به ۰.۱۳۲۵ دلار رسیده است.

در همین حال، این توکن موفق شده که بر مقاومت میانگین متحرک نمایی ۵۰ دوره‌ای در چارت ۴ ساعته خود غلبه کند و اکنون در آستانه شکستن میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه قرار دارد که یک سیگنال صعودی است.

در این میان، حجم معاملات ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال با جهشی ۳۴.۸ درصدی نسبت به روز گذشته به ۳۹.۳ میلیون دلار افزایش یافته است. همچنین، شاخص سود باز قراردادهای آتی این رمزارز با افزایشی ۱۰ درصدی به ۳۵ میلیون دلار رسیده است.

احتمال رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار

احتمال رسیدن برت (BRETT) به ۱ دلار

بسیاری از تحلیلگران و معامله‌گران معتقدند که قیمت BRETT در کوتاه‌مدت به افزایش خود ادامه خواهد داد؛ اما آیا واقعاً می‌تواند قبل از پایان سال به ۱ دلار برسد؟

برای رسیدن به ۱ دلار، قیمت BRETT باید حدود ۶۵۷ درصد از سطح فعلی خود افزایش یابد که امری بعید به نظر می‌رسد. با این حال، در بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص در بخش میم‌کوین‌ها، چنین نوساناتی دور از انتظار نیست.

خرید و فروش آنی تتر

خرید و فروش آنی تتر

اگر این میم‌کوین به ۱ دلار برسد، ارزش بازار آن به حدود ۹.۹ میلیارد دلار خواهد رسید و به یکی از ۱۵ ارز دیجیتال برتر جهان تبدیل خواهد شد.

اما چه عاملی می‌تواند باعث چنین رشد انفجاری برای برت شود؟ یکی از عواملی که می‌تواند به این رشد کمک کند، افزایش علاقه و تقاضا برای این میم‌کوین است که ممکن است از طریق سرمایه‌گذاری یک سلبریتی یا پیداکردن کاربرد واقعی به وقوع بپیوندد.

با این حال، همه این موارد همچنان در حد حدس و گمان هستند و نتیجه نهایی با گذشت زمان مشخص خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت