سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار

احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر نوسانات شدیدی را تجربه کرده است. در هفت روز گذشته، اکثر ارزهای دیجیتال افت قابل‌توجهی را نشان داده‌اند؛ اما امروز بازار کریپتو با سقوط وحشتناکی روبه‌رو شد و رمزارزهای بزرگی مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا، با کاهش قیمت چشمگیری مواجه شدند. در این پست به بررسی دلایل احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار می پردازیم.

احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار

این نوسانات باعث تشدید روند نزولی داگ‌ویف‌هت یا سگ کلاهدار (WIF) نیز شده است. این رمزارز در هفت روز گذشته بیش از ۵۳ درصد کاهش قیمت داشته و در حال حاضر با حدود ۲۹ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۱.۱۲ دلار معامله می‌شود.

با این حال، حجم معاملات روزانه این رمزارز ۱۸۰ درصد افزایش یافته و به ۹۹۰ میلیون دلار رسیده است.
علاوه بر ریزش کلی بازار، کاهش قیمت WIF به افزایش لیکوییدیشن پوزیشن‌های لانگ و کاهش سود باز این رمزارز نیز نسبت داده می‌شود.

سود باز WIF از ۳۸۵.۹۸ میلیون دلار در هفته گذشته به ۱۷۲.۴ میلیون دلار کاهش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته، ۴.۶۸ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ این ارز دیجیتال لیکویید شده است.

احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار

احتمال سقوط قیمت WIF به زیر ۱ دلار

در حال حاضر، احساسات فعالان بازار نسبت به WIF به شدت منفی است و تحلیلگران نسبت به امکان بازگشت قیمت آن بدبین هستند و پیش‌بینی کاهش بیشتر را دارند.

برای مثال، ریهان رائو در پلتفرم X اعلام کرده که به تازگی یک نهنگ ۱۴.۵۳ میلیون توکن WIF را فروخته و از این رو، پیش‌بینی می‌کند که قیمت داگ‌ویف‌هت ممکن است به ۱ دلار یا حتی ۰.۹۰ دلار برسد.

با این حال، در صورت بهبود شرایط بازار و کاهش فشار فروش، این احتمال وجود دارد که WIF مشابه دوره‌های گذشته به روند صعودی بازگردد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT