احتمال لیست شدن pepe در کوین بیس

احتمال لیست شدن pepe در کوین بیس

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال بر این باور است که شمارش معکوس صرافی کوین بیس مربوط به لیست احتمالی ارز پپه به زودی در این پلتفرم است. در این پست به بررسی لیست شدن pepe در کوین بیس می پردازیم.

لیست شدن pepe در کوین بیس

پس از تایید غیرمستقیم ایلان ماسک برای قورباغه پپه کوین در پست میم خود، اگر بخواهیم حدس و گمان های جاری بازار کریپتو را باور کنیم، ممکن است حامیان میم کوین در معرض اخبار گسترده دیگری قرار بگیرند. صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین‌ بیس، کاربران را با شمارش معکوس تازه راه‌اندازی شده آزار می‌دهد، اگرچه مشخص نیست که درباره چیست، اما جامعه pepe معتقد است که اطلاعیه بزرگ بعدی از صرافی باید در مورد لیست کردن ارز پپه باشد.

از زمان عرضه در 18 آوریل 2023، میم کوین ها بهترین دستاورد ها را داشته اند، در زمانی که بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر با کاهشی روبرو بوده است. علاوه بر کوین بیس، Robinhood نیز قرار است میم کوین ها را فهرست کند. در حال حاضر، ارز پپه (PEPE) با ارزش بازار 595 میلیون دلاری، به طور قابل توجهی رشد کرد تا جایگاه 68 را حفظ کند.

آیا شمارش معکوس کوین بیس مربوط به لیست شدن ارز پپه است؟

احتمال لیست شدن pepe در کوین بیس

لیست شدن pepe در کوین بیس

پیش از این، حساب رسمی توییتر Coinbase شمارش معکوس را برای اعلام احتمالی لیست شدن یک ارز دیجیتال راه اندازی کرد. همچنین می تواند اعلامیه ای در مورد برنامه های بیشتر در برنامه های توسعه بین المللی بورس باشد. در همین حال، اکثر پاسخ‌ها به شمارش معکوس Coinbase مربوط به لیست شدن ارز پپه است. با گذشت یک روز فاصله بین پست های شمارش معکوس، اعلامیه آینده ممکن است برای پنجشنبه، 17 مه، 2023 برنامه ریزی شود.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT