بهترین سرورهای Crypto Discord

11 بهترین سرورهای Crypto Discord 2023: گروه هایی برای معامله گران و سرمایه گذاران

زمان مطالعه 8 دقیقه

ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم تا در مورد رمزنگاری هوشمند شوید. برخی از مقالات محصولاتی از شرکای خود ارائه می دهند که به ما خسارت می دهند، اما نظرات همیشه متعلق به ماست. بهترین سرورهای Crypto Discord را در ادامه معرفی کرده ایم.

Discord چیزی برای همه دارد، خواه شما به تازگی در کریپتو شروع کرده اید، به دنبال آلتکوینی برای نگهداری طولانی مدت هستید یا به دنبال بهترین NFT ها برای خرید هستید. در واقع، بزرگترین وظیفه شما این است که بهترین سرورهای Discord را برای کریپتو محدود کنید.

اگر می‌خواهید بهترین Discords کریپتو را برای پیوستن انتخاب کنید، در اینجا برخی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی وجود دارد.

برترین اختلافات رمزنگاری برای پیوستن

Axion Crypto-Community: به طور کلی بهترین

Cryptohub: بهترین برای مبتدیان

Larva Labs: بهترین برای NFT ها

سیگنال های رمزنگاری نخبگان: بهترین برای معامله گران

Cryptex Commonwealth: بهترین برای سرمایه گذاران بلند مدت

سیگنال های MEGA: بهترین برای سیگنال های پمپ

Cracking Crypto: بهترین برای یادگیری در مورد Crypto

r/Cryptocurrency: بهترین برای اخبار

ایستگاه فضایی: بهترین برای بحث های اتریوم

LuxAlgo: بهترین برای معامله گران الگوریتمی

The Crypto Nation: بهترین برای Crypto Curious

بهترین اختلافات رمزنگاری

در اینجا چیزی است که باید در مورد برخی از بهترین اختلافات رمزنگاری بدانید.

1. Axion Crypto-Community: به طور کلی بهترین

به چند دلیل، Axion Crypto-Community بهترین انتخاب ما برای بهترین اختلاف رمزنگاری است. یکی از تمایزی که Axion Crypto-Community را عالی می کند این است که بیش از 56000 عضو دارد. این بدان معناست که شما در این پلتفرم با کاربرانی از همه پیشینه ها در تعامل خواهید بود.

اگر به دنبال گروهی هستید که بتوانید سیگنال های تجاری دقیق و نقاط ورود و خروج برای معاملات مختلف دریافت کنید، Axion گروهی برای همه این موارد است. اعضای VIP تجزیه و تحلیل فنی جامع و مشاوره تخصصی را از طریق چت های برتر دریافت می کنند.

علاوه بر اینکه یک گروه خوب برای افرادی است که به دنبال معاملات سودآور بعدی هستند، Axion Crypto-Community همچنین به اعضای خود در مورد موضوعات مرتبط با رمزنگاری مانند روندهای آینده در صنعت آموزش می دهد.

2. Cryptohub: بهترین برای مبتدیان

بهترین سرورهای Crypto Discord

بهترین سرورهای Crypto Discord

اگر شما یک مبتدی هستید که فقط انگشتان پای خود را در آب فرو می‌کنید، Cryptohub تمام اطلاعات مورد نیاز برای شروع را در اختیار دارد. این پلتفرم اطلاعات کلی در مورد ارزهای دیجیتال، صرافی‌هایی که می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، NFT و غیره استفاده کنید، ارائه می‌کند. علاوه بر این، این Discord بیش از 22000 عضو دارد که برای راهنمایی تازه واردان کریپتو حضور دارند.

مانند Axion، Cryptohub نیز سیگنال های تجاری را با اعضای خود به اشتراک می گذارد. زمانی که برای شروع معامله به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید، به سیگنال های آنها توجه کنید و مهارت های معاملاتی خود را آزمایش کنید.

3. Larva Labs: بهترین برای NFT ها

Larva Labs بهترین سرور Discord برای اطلاع از آخرین روندهای NFT است. در حال حاضر بیش از 85000 عضو دارد. این کانال در سال 2017 راه اندازی شد و اطلاعات قابل اعتمادی در مورد توکن های غیرقابل تعویض (NFT) ارائه می دهد. Larva Labs دارای برخی از موفق ترین پروژه های NFT، از جمله Cryptopunks و Meebits است.

4. Elite Crypto Signals: بهترین برای معامله گران

تجارت کریپتو می تواند دشوار باشد، به خصوص در بازارهای نزولی، زمانی که کسب سود یا حداقل جلوگیری از از دست دادن پول دشوار است. اگر می‌خواهید به‌عنوان یک معامله‌گر جلوتر باشید، باید به Elite Crypto Signals بپیوندید، جایی که برخی از بهترین سیگنال‌های معاملاتی را دریافت خواهید کرد.

Elite Crypto Signals که در سال 2018 ایجاد شد، در طول سال ها رشد کرده است و اکنون بیش از 19000 عضو دارد. این Discord همچنین دارای عضویت ممتاز با قیمت 45 دلار است که به اعضا امکان دسترسی به اطلاعات اضافی مانند به‌روزرسانی‌های روزانه را می‌دهد.

به عنوان عضو Elite Crypto Signals، می توانید از سیستم وابسته آنها نیز بهره مند شوید. برای استخدام دیگران، عضویت ممتازی به شما تعلق می گیرد. دعوت از 200 نفر به این کانال برای شما یک عضویت ممتاز برای یک عمر به ارمغان می آورد.

5. Cryptex Commonwealth: بهترین برای سرمایه گذاران بلند مدت

بهترین سرورهای Crypto Discord

بهترین سرورهای Crypto Discord

Cryptex Commonwealth برای سرمایه گذاران بلندمدتی که به دنبال پروژه های باکیفیتی هستند که می توانند بخرند و نگه دارند ایده آل است. اگر به دنبال آلت کوین هایی هستید که در چند سال آینده سود بالایی داشته باشند، این گروه Discord برای شماست.

در حالی که این سرور Discord عمدتاً بر به اشتراک گذاری بهترین سرمایه گذاری های بلندمدت با بیش از 4000 عضو خود متمرکز است، سیگنال های معاملاتی و تجزیه و تحلیل فنی را نیز ارائه می دهد که به معامله گرانی که به دنبال کسب سود قابل توجه هستند کمک می کند.

6. سیگنال های MEGA: بهترین برای سیگنال های پمپ

MEGA Signals یک سرور اختلاف است که در درجه اول برای به اشتراک گذاری سیگنال های پمپ با اعضای خود است. پمپ ها معمولاً فرصتی عالی برای معامله گران ارزهای دیجیتال برای به دست آوردن پول نقد سریع هستند، بنابراین نباید در پیوستن به کانال MEGA Signals Discord تردید کنید.

7. Cracking Crypto: بهترین برای یادگیری در مورد Crypto

اگر می خواهید در مورد ارزهای رمزنگاری شده بیشتر بدانید، چه به عنوان یک مبتدی یا یک متخصص که به دنبال گسترش پایگاه دانش خود است، باید به Cracking Crypto بپیوندید. اگر به این سرور خصوصی بپیوندید، در بین بیش از 12000 نفری خواهید بود که از مطالب آموزشی مفیدی مانند ویدیوها و مجلات تجاری لذت می برند.

خوبی Cracking Crypto این است که دارای زیر کانال های مختلفی است که برای موضوعات مختلف در فضای کریپتو در نظر گرفته شده است، بنابراین می توانید بخشی از یکی از کانال های مناسب خود را انتخاب کنید. لازم نیست نگران مطالبی باشید که می‌خوانید، زیرا این گروه Discord یکی از بهترین منابع اطلاعات دقیق است.

8. r/Cryptocurrency: بهترین برای اخبار

بهترین سرورهای Crypto Discord

بهترین سرورهای Crypto Discord

r/Cryptocurrency بزرگترین زیرمجموعه مربوط به ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال است. بیش از 6 میلیون عضو در Reddit دارد که به طور عمیق در مورد آخرین رویدادها و نوآوری ها در بخش کریپتو بحث می کنند. این subreddit همچنین یک سرور اختصاصی Discord دارد که برای همه باز است.

سرور r/Cryptocurrency بیش از 30000 عضو دارد و برای هر کسی که به دنبال اطلاعات مربوط به تجارت کریپتو، استخراج، اخبار، امور مالی غیرمتمرکز و غیره است، مفید است. شما می‌توانید با سایر کاربران بحث‌های عمیق داشته باشید و در اینجا چیزهای زیادی بیاموزید.

9. Spacestation : بهترین برای بحث های اتریوم

Spacestation یکی از قدیمی ترین سرورهای Discord است که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز شده است. این شرکت در سال 2017 تاسیس شد، زمانی که بازار کریپتو بسیار کوچکتر از امروز بود. در ابتدا به عنوان یک انجمن مبتنی بر اتریوم شروع شد اما به تدریج به موضوعات دیگر گسترش یافت. هنوز هم یکی از بهترین جوامع برای کاربران اتریوم برای بحث در مورد راه‌حل‌ها و نوآوری‌ها در بخش خود باقی می‌ماند، به خصوص پس از ادغام که آن را از مکانیزم اثبات کار به اثبات سهام تغییر داد.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد Spacestation این است که می‌توانید با برخی از قدیمی‌ترین اعضای ثابت و متحرک‌های اولیه در جامعه کریپتو تعامل داشته باشید.

10. LuxAlgo: بهترین برای معامله گران الگوریتمی

LuxAlgo یک پلتفرم شناخته شده است که شاخص های فنی را برای معامله گران الگوریتمی فراهم می کند. انواع مختلفی از دارایی ها از جمله ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد. سرور رسمی LuxAlgo Discord بیش از 148000 عضو دارد. می‌توانید با معامله‌گران حرفه‌ای کریپتو بپیوندید و با آنها صحبت کنید و دانش زیادی کسب کنید. شما می توانید شاخص ها و سایر اطلاعاتی را که ممکن است منجر به معاملات سودآور در این انجمن Discord شود، مبادله کنید.

شما می توانید به عنوان یک کاربر رایگان یا به عنوان یک VIP به سرور LuxAlgo بپیوندید که برای افرادی که دارای اکانت پولی در وب سایت LuxAlgo هستند رزرو شده است. کاربران VIP می توانند به چت های مخفی دسترسی داشته باشند، در حالی که کاربران رایگان نمی توانند.

11. The Crypto Nation: بهترین برای مبتدیان

Crypto Nation یکی از سرورهای جدید Discord است که به سرعت در حال رشد است و در حال حاضر حدود 1000 عضو دارد. این یک مکان ایده آل برای مبتدیان در بخش کریپتو است تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و از کارشناسان در مورد درون و برون این بخش بیاموزند. شما می‌توانید به بررسی‌ها در پلتفرم‌های مختلف رمزنگاری و راهنماهای چگونگی دسترسی به سایر موارد دسترسی داشته باشید. اگر در مورد تجارت کریپتو جدی هستید اما نمی دانید چگونه شروع کنید، این سرور Discord برای شما مناسب است.

به دنبال بیشتر؟

وارسی:

. برترین گروه‌های اجتماعی کریپتو

. بهترین پادکست های رمزنگاری

. برترین Subreddits Crypto

. بهترین گروه های تلگرام رمزنگاری

. بهترین کانال های کریپتو یوتیوب

. برترین اینفلوئنسرهای NFT در توییتر

سوالات متداول

بهترین دیسکورد رمزنگاری چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

بهترین دیسکورد رمزنگاری کلی Axion Crypto-Community است. گروه های مختلف اختلاف برای چیزهای مختلف خوب هستند. به عنوان مثال، اگر به NFT علاقه دارید، Larva Labs را توصیه می کنیم، اگر در کریپتو مبتدی هستید Cryptohub و اگر تمرکز اصلی شما تجارت است، Elite Crypto Signals را توصیه می کنیم.

بهترین NFT Discord چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

Larva Labs بهترین گروه Discord برای علاقه مندان به NFT است. این کانال مسئول ایجاد برخی از موفق ترین پروژه های NFT مانند Cryptopunks و Meebits است.

بهترین سرورهای Discord برای تجارت کریپتو کدامند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

Elite Crypto Signals بهترین اختلاف معاملات ارزهای دیجیتال است. این کانال اختلاف با هدف کمک به اعضا برای کسب درآمد است، بنابراین سیگنال های تجاری را پس از تجزیه و تحلیل فنی گسترده ارائه می دهد. سایر سرورهای اختلاف که بینش های تجاری را به اشتراک می گذارند عبارتند از Axion Crypto-Community و Cracking Crypto.

آیا سرور رایگان دیسکورد کریپتو وجود دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

سرورهای Crypto discord مانند Cryptohub، Axion Crypto-Community و Cracking Crypto رایگان هستند. با این حال، با هزینه ای اندک، آنها یک عضویت ممتاز را برای کاربرانی که مایل به دسترسی به ویژگی های اضافی مانند هدایا و سیگنال های ارز دیجیتال نخبه هستند، ارائه می دهند.

آیا سیگنال رمزگذاری Discord وجود دارد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

چند سیگنال رمزنگاری عالی Discords وجود دارد، مانند Elite Crypto Signals و Cracking Crypto. علاقه مندان به کریپتو که به دنبال سیگنال های رمزنگاری برای رشد پرتفوی خود هستند باید به آن بپیوندند.

بزرگترین سرور دیسکورد کریپتو چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر گسترش دهید

سرورهای Discord مرتبط با کریپتو با محبوبیت بیشتر کریپتو در حال رشد هستند، اما بزرگترین سرور کریپتو Discord Wallstreetbets است که بیش از 550000 عضو دارد.

خط پایین

اگر به تازگی در حوزه رمزنگاری شروع کرده اید یا به دنبال ادامه رشد هستید، پیوستن به سرور Discord از افراد همفکر گامی در مسیر درست خواهد بود. کانال‌های Discord برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات، پرسیدن سؤال و ارتباط با دیگران در این صنعت مفید هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT