دیدگاه بنجامین کاون در مورد بیت کوین

دیدگاه بنجامین کاون در مورد بیت کوین :بین 12000 تا 35000 نوسان دارد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، استراتژیست محبوب بازار ارز دیجیتال هشدار داد که قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است حتی از سطوح فعلی هم پایین‌تر بیاید. در این پست به بررسی دیدگاه بنجامین کاون در مورد بیت کوین می پردازیم.

شارژ کیف پول بیت کوین

دیدگاه بنجامین کاون در مورد بیت کوین

بنجامین کاون، تحلیلگر بازار، در یک پست جدید خطاب به ۷۸۴٬۰۰۰ مشترک یوتیوب خود گفت که بیت کوین احتمالا در ادامه سال ۲۰۲۳ بین ۱۲٬۰۰۰ و ۳۵٬۰۰۰ دلار در نوسان خواهد بود.

اگر پیش‌بینی کاون درست باشد، بیت کوین می‌تواند بیش از ۵۰٪ از قیمت‌های فعلی خود سقوط کند. ضمن اینکه می‌تواند با ۳۰٪ افزایش به سقف محدوده مذکور افزایش یابد.

کاون گفت:

حدس من این است که بیت کوین ادامه سال جاری را در محدوده ۱۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار سپری خواهد کرد. البته ممکن است در این مورد اشتباه کنم. اما اگر نظر من را می‌خواهید، به طور کلی حدسم این است.

گفتنی است، بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۷،۳۶۸ دلار معامله می‌شود.

به گفته کاون، قیمت بیت کوین احتمالا در نیمه دوم سال جاری در بحبوحه احساسات منفی بازار، کاهش خواهد یافت.

وی اظهار داشت:

اگر قرار باشد بیت کوین امسال افزایش پیدا کند، تصورم این هست که این امر در نیمه اول سال اتفاق بیفتد زیرا در نیمه دوم سال، درست مانند آنچه در سال ۲۰۱۹ شاهد بودیم، احتمال رکود بازار افزایش پیدا می‌کند… و بنابراین، فکر می‌کنم بیت کوین در نیمه دوم سال عمدتا روندی کاهشی خواهد داشت.

این استراتژیست ارز دیجیتال همچنین می‌گوید که با بلوغ بیت کوین، بازده این دارایی دیجیتال پرچم‌دار احتمالا به تدریج کاهش خواهد یافت. وی افزود:

با ورود به هر چرخه جدید می‌بایست انتظار کاهش بازده قیمت بیت کوین را داشته باشیم. به نظرم می‌بایست این موضوع را حتی در سال‌های منتهی به هاوینگ نیز در نظر بگیریم.

وی اضافه کرد:

در مقایسه با سال ۲۰۱۹، بیت کوین هنوز هم جای رشد دارد و می‌تواند نوعی بازده کاهشی داشته باشد. چون که در سال ۲۰۱۹، بیت کوین ۳۴۱٪‌ از کف قیمت سال ۲۰۱۸ خود افزایش یافت، این در حالی است که بیت کوین اکنون از کف قیمت سال ۲۰۲۲ خود حدود ۱۰۰٪ یا بیشتر افزایش یافته است.

dailyhodl

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT