بهترین ربات های Discord

بهترین ربات های Discord برای سرور شما 2023

زمان مطالعه 7 دقیقه

آیا به دنبال بهترین ربات های Discord برای خودکارسازی وظایف در سرورهای Discord هستید؟ آیا به دنبال ویژگی های Discord هستید که کاربران را درگیر کند و تجربه آنها را افزایش دهد؟

در این پست، ما در مورد برترین ربات‌های Discord موجود امروز و اینکه چگونه می‌توانند به شما در مدیریت و بهبود جامعه Discord خود کمک کنند، صحبت خواهیم کرد.

لیست ربات Discord: 3 مورد برتر

. MEE6 – این بهترین ربات Discord برای مدیریت سرور است. این به شما امکان می دهد از کاربران جدید استقبال کنید و کسانی را که قوانین سرور را نقض می کنند، زیر پا بگذارید.

. Helper.gg – این بهترین ربات Discord برای مدیریت شهرت است. از آن برای ایجاد بلیط های پشتیبانی بین شما و کاربرانتان استفاده کنید.

. Tip.cc – این بهترین ربات Discord برای ارسال نکات است. کاربران می‌توانند نکاتی را بدون حداقل هزینه یا هزینه اهدا کنند.

بهترین ربات های Discord به علاوه ویژگی های آنها

وقتی از ربات‌های Discord زیر استفاده می‌کنید، سرگرم نگه‌داشتن جامعه خود و درگیر کردن آن مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

1. MEE6

MEE6 رباتی است که به شما امکان می دهد کارهایی مانند ارسال پیام خوش آمدگویی را خودکار کنید. و همچنین می‌توانید دستورات سفارشی برای ضربه زدن به کاربرانی که تبلیغات، لینک‌ها و محتوای هرزنامه ارسال می‌کنند ایجاد کنید.

اما بهترین ویژگی آن امکان اختصاص نقش به کاربران و ارسال پیام در کانال یا DM های فعلی است.

حتی یک سیستم سطح بندی رقابتی وجود دارد زیرا اعضا می توانند برای به دست آوردن بالاترین رتبه یا کسب کارت های رتبه قابل تنظیم برای نشان دادن وفاداری خود مبارزه کنند.

همچنین می توانید بر اساس پارامترهایی که تنظیم کرده اید، کاربران را به طور موقت یا دائم ممنوع کنید. به عنوان مثال، هر کاربری که سه تخلف دریافت کند، می‌تواند به مدت 30 دقیقه از کار خارج شود.

تا آنجایی که ربات‌های اعتدال می‌گویند، MEE6 یکی از بهترین‌ها است. قطعا ارزش نصب را دارد.

2. Dank Memer

اگر می خواهید فضای سرگرم کننده Discord داشته باشید، ممکن است بخواهید ربات Dank Memer را به لیست خود اضافه کنید. این ربات به افراد این امکان را می‌دهد که در وسط مکالمه، میم را وارد کنند.

Dank Memer همچنین به شما اجازه می دهد تا میم های خود را به راحتی ایجاد کنید.

با استفاده از سیستم ارزی Dank Memer، کاربران می توانند قمار کنند یا سکه های دیگر کاربران را بدزدند. سپس می توان از سکه ها برای خرید اقلام از فروشگاه میم یا برای انجام یک بازی سرگرم کننده آنلاین استفاده کرد.

ربات Dank Memer سرور شما را سرگرم کننده تر می کند. باید آن را امتحان کنید تا ببینید آیا برای کانال Discord شما مناسب است یا خیر.

3. Helper.gg

دیسکورد علیرغم شهرتش به عنوان یک پلتفرم برای گیمرها، می‌تواند به مشاغل نیز پاسخ دهد. و ربات‌هایی وجود دارند که می‌توانند برای کسانی که نیاز به ارائه خدمات مشتری دارند مانند Helper.gg مفید باشند.

با استفاده از این ربات، می‌توانید کانال‌ها و سرورهای خاصی را تگ کنید تا تیکت مورد توجه افراد مناسب قرار گیرد. یکی از ویژگی های آن این است که کارمندان شما می توانند بلیط ها را سازماندهی کنند و پس از رفع نگرانی های مشتری، آنها را ببندند.

شما می توانید پیام ها و دستوراتی را که کاربران می توانند ببینند و استفاده کنند، سفارشی کنید. این یکی از آن ابزارهایی است که می تواند بخش خدمات مشتری شما را کارآمدتر کند.

ProBot4.

ProBot نیز مانند سایر ابزارهای تعدیل است، اما بر تنظیم پیام های خوش آمدگویی سفارشی تمرکز دارد. این به شما امکان می دهد لحن سرور Discord خود را برای هر کسی که می پیوندد تنظیم کنید.

اما ویژگی های دیگری مانند لگد زدن به کاربرانی که بی ادب هستند یا ارسال محتوایی که دستورالعمل های شما را نقض می کند نیز دارد. همچنین می توانید از دستوراتی استفاده کنید که به تعدیل اعضا کمک می کند.

سیستم تعدیل خودکار می‌تواند اعضا را بی‌صدا کند، پیام‌های مکرر را حذف کند و به کاربران برای ذکر کلمات بد هشدار دهد. مجازات‌ها قابل تنظیم هستند، بنابراین شما می‌توانید کنترل کنید که در صورت نقض شرایط چه اتفاقی می‌افتد.

5. IdleRPG

IdleRPG یک ربات سرگرم کننده برای اضافه کردن به سرور Discord شما است. چرا؟ این ربات به شما امکان می دهد یک RPG مبتنی بر متن را بدون ترک Discord بازی کنید.

سیستم جالبی است کاربران می توانند شخصیت های خود را بسازند و به ماموریت ها بروند. مانند هر بازی RPG، می‌توانید آیتم‌هایی بخرید، مهمانی بسازید و با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید. شما حتی می توانید در صورت تمایل دست به کار شوید.

شما با نامگذاری یک کاراکتر و انتخاب یک کلاس شروع می کنید. شما می توانید یک جنگجو، جادوگر، دزد، محیط بان، آیینی، مهاجم، یا پیشرو باشید. از آنجا، می توانید مستقیماً به داخل بپرید و شروع به تفریح ​​کنید.

Community Hubs6.

Community Hubs رباتی است که به شما کمک می کند با دیگر سرورهای Discord ارتباط برقرار کنید. ایده این است که فضایی ایجاد کنیم که مردم بتوانند اطلاعات را بین کانال های مختلف به اشتراک بگذارند. اگر می خواهید با کاربران خارج از کانال خود ارتباط برقرار کنید، این ربات خوبی برای کمک به آن است.

این نه تنها برای کانال های بازی خوب است. همچنین برای مشاغل نیز ایده آل است.

برای استریم محتوا در بیش از یک کانال می‌توانید از Hubs جامعه استفاده کنید. اگر شرکت شما دارای دو انجمن است اما پخش زنده شما به هر دو مربوط است، این ربات می‌تواند نمایش شما را به طور همزمان برای هر دو پخش کند.

Tip.cc7.

مفهوم پشت Tip.cc ساده است. این به شما امکان می دهد با استفاده از ارز رمزنگاری شده نکاتی را در سرور Discord خود دریافت کنید. بنابراین اگر می خواهید یک منبع درآمد اضافی داشته باشید، این ربات می تواند در این زمینه کمک کند.

بیش از 228 ارز دیجیتال مختلف را پشتیبانی می کند و دارای بازی های سرگرم کننده ای است که به شما کمک می کند فالوورهای خود را جذب کنید. همچنین ابزارهایی برای کسانی که دوست دارند ارزهای دیجیتال را معامله کنند یا استخراج کنند وجود دارد.

ویژگی‌ها به اندازه‌ای دوستانه هستند که حتی کسانی که تازه وارد رمزنگاری شده‌اند نیز می‌توانند به سرگرمی و عمل بپیوندند. اگر بخواهید انعام بدهید، هیچ حداقل یا هزینه ای وجود ندارد. و شما می توانید هر چند بار که می خواهید این کار را انجام دهید.

Double Counter8.

Double Counter از پیوستن افراد به سرور شما با استفاده از چندین اکانت جلوگیری می کند که آن را از سایر ابزارهای تعدیل در Discord منحصر به فرد می کند.

اعضایی را که به آن ملحق می شوند تأیید می کند و از آدرس IP آنها برای بررسی اینکه آیا از اکانت های دیگر استفاده می کنند یا خیر استفاده می کند. بنابراین اگر یک کاربر از سرور اخراج شود، آن شخص نمی تواند با استفاده از یک حساب alt دوباره وارد سیستم شود.

این ربات همچنین پارامترهای دیگری مانند کوکی ها را در نظر می گیرد تا کاربران را متمایز کند. همچنین می‌تواند کاربران VPN را مسدود کند تا مردم نتوانند به زور به داخل برگردند.

اگر با افرادی که سرور Discord شما را با استفاده از اکانت ‌های مختلف اسپم می‌کنند، مشکل داشته‌اید، به رباتی مانند Double Counter نیاز دارید تا افراد را در صف نگه دارید.

9. Arcane

Arcane یک ربات اعتدال است که از یک سیستم سطح بندی استفاده می کند تا به اعضای سرور فرصتی برای کسب XP و پاداش ارائه دهد. و نه تنها در چت مبتنی بر متن بلکه از طریق چت صوتی نیز کار می کند.

Arcane به طور خودکار اعضای جدید و همچنین کسانی را که ترک کرده اند ردیابی می کند. از ارسال هرزنامه ها جلوگیری می کند. می‌توانید به کاربری که در چت شما مشکل ایجاد می‌کند هشدار دهید، لگد بزنید، ممنوع کنید یا بی‌صدا کنید.

این ربات برای افرادی که دنبال کننده یوتیوب هستند عالی است. قابلیتی وجود دارد که در صورت ارسال ویدیوی جدید، به طور خودکار اعضای Discord را مطلع می‌کند. نسخه پریمیوم این ربات می تواند به کاربران Discord تا 10 کانال هشدار دهد.

سوالات متداول

بهترین ربات های Discord کدامند؟

بهترین ربات برای Discord به اهداف سرور شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر از Discord استفاده می کنید و برای مدیریت سرور خود تلاش می کنید، باید MEE6 را امتحان کنید.

چند ربات سرگرم کننده برای Discord چیست؟

این بستگی به تعریف شما از سرگرمی دارد. Discord ربات های زیادی را ارائه می دهد که برای انواع مختلف شخصیت ها جذاب هستند. بنابراین چه دوستان شما دوست دارند بازی کنند، به موسیقی گوش دهند، با میم ها سرگرم شوند، دوست دارند درباره انیمه صحبت کنند یا در فعالیت های مرتبط دیگر مشغول شوند، یک ربات Discord وجود دارد که برای شما عالی است.

بهترین ربات اعتدال Discord چیست؟

MEE6 در لیست بهترین ربات های Discord برای اعتدال بسیار بالاست. اما از تنها گزینه شما فاصله زیادی دارد. همچنین می‌توانید ProBot و Double Counter را بررسی کنید، زیرا آنها ویژگی‌های تخصصی تعدیل Discord را دارند.

آیا MEE6 بهترین ربات است؟

MEE6 در حال حاضر بهترین ربات Discord است که رای داده است. بنابراین می توان استدلال کرد که از بین همه ربات های Discord بهترین است. اما هر ربات متفاوت است. همه چیز به این بستگی دارد که به دنبال چه نوع ویژگی هایی هستید. به عنوان مثال، تعداد زیادی بازی مرتبط با انیمه وجود دارد که برخی آنها را بهترین ربات در Discord می دانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT