احتمال ورشکستگی ChatGPT

احتمال ورشکستگی ChatGPT

زمان مطالعه 2 دقیقه

چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT در مدت نسبتاً کوتاهی شاهد بهبودهای قابل‌توجهی در عملکرد و قابلیت استفاده بوده است. در این پست به بررسی احتمال ورشکستگی ChatGPT می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

احتمال ورشکستگی ChatGPT

تأثیر آن در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌های مختلف، از بیت‌کوین و بلاکچین گرفته تا صنایع هنری و سرگرمی و فراتر از آن، مورد توجه قرار گرفته است. اوپن‌ای‌آی (OpenAI)، شرکت سازنده ChatGPT هم در چندین زمینه پیشرفت‌های شگرفی داشته است، اما این ابزار هوش مصنوعی از جهاتی با مشکل مواجه شده است.

بر اساس داده‌های اخیر، این ابزار به طور فزاینده‌ای ناکارآمد می‌شود. اگرچه اوپن‌ای‌آی با هدف بهبود قابلیت استفاده، به‌روزرسانی‌هایی را برای این چت‌بات منتشر می‌کند، اما این مطالعه ادعا می‌کند که پاسخ‌های ChatGPT در واقع بدتر شده است.

مشکل بزرگ‌تری هم که اوپن‌ای‌آی در حال حاضر با آن مواجه است، این است که ظاهراً امور مالی این شرکت در وضعیت نامطمئنی قرار داشته و احتمال ورشکستگی آن وجود دارد. مجله Firstpost به طور گسترده در مورد این وضعیت نگران‌کننده نوشته و بسیاری از شرایطی را که منجر به این بن‌بست شده، روشن کرده است.

مجله Analytics India نیز شواهدی آماری را ارائه کرده که از این نظریه پشتیبانی می‌کند. گزارشی در مجله Analytics India نشان می‌دهد که وبسایت ChatGPT کاهش مداوم و نگران‌کننده‌ای از لحاظ فعالیت در نیمه اول سال جاری داشته است.

در یک نظرسنجی جداگانه، شرکت تحلیلی SimilarWeb دریافت که تعداد کاربران از 1.7 میلیارد در ژوئن و 1.9 میلیارد در ماه می، به 1.5 میلیارد در جولای کاهش یافته است. استفاده از API یا دانلودهای برنامه تلفن همراه ChatGPT در این مجموع گنجانده نشده است.

ربات ChatGPT این پتانسیل را دارد که از طرق مختلفی بر صنعت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. می‌تواند داده‌های بازار را تجزیه و تحلیل کند، فرصت‌های تجاری سودآور را شناسایی کرده و روندهای آینده را پیش‌بینی کند.

بدون ChatGPT، معامله‌گران ارزهای دیجیتال ممکن است کمتر بتوانند به تغییرات بازار واکنش سریع نشان دهند، شانس‌های سودآوری را از دست بدهند و به سختی با شرایط بازار در حال تغییر سازگار شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT