پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON

احتمال پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON

زمان مطالعه 2 دقیقه

دو بازی محبوب مبتنی بر تلگرام تپ سواپ و یس کوین، از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی توکن‌های اختصاصی خود روی شبکه (TON) خبر دادند. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که محبوبیت بازی‌های کلیکی در تلگرام همچنان رو به افزایش است و کاربران به دنبال کسب بازدهی بیشتر تنها با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود هستند. در این پست به بررسی پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON می پردازیم.

پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON

تپ سواپ که در ابتدا قصد داشت با سولانا همکاری کند؛ با اشاره به اینکه این بهترین گزینه برای ارائه “بهترین تجربه برای جامعه رو به رشد ما” است؛ تصمیم به انتقال به TON گرفته است. این بازی به کاربران برای ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی یا کامپیوتر، جوایز درون بازی اهدا می‌کند و قوانین و محدودیت‌هایی برای تعداد توکن‌هایی که می‌توان بر اساس سطح کاربر به دست آورد، وجود دارد. تا این لحظه (۲۷ خرداد) تپ سواپ ادعا می‌کند بیش از ۵۰ میلیون بازیکن دارد.

از طرف دیگر یس کوین نگاه متفاوت به فرمت بازی‌های کلیکی تلگرام دارد. بازیکنان با کشیدن انگشت خود روی صفحه، سکه‌های درون بازی را جمع‌آوری می‌کنند. این بازی در یک طراحی پیکسلی جذاب خلاصه شده است و از سکه‌ها برای ارتقاء و پاداش‌های مختلف استفاده می‌شود. یس کوین تنها در یک ماه موفق به جذب حدود ۱۸ میلیون کاربر شده است.

پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON

پیوستن تپ سواپ و یس کوین به شبکه TON

نات کوین و سرآغاز بازی‌های مبتنی بر کلیک

برنامه‌های تپ سواپ و یس کوین پس از موفقیت نات کوین، یک بازی مبتنی بر TON برای کسب درآمد از طریق ضربه زدن که ظرف پنج ماه به ۳۵ میلیون کاربر رسید، ارائه شده است. همستر کامبت، یک بازی رمزنگاری دیگر مبتنی بر تلگرام که بر اساس ضربه زدن برای کسب درآمد است؛ تاکنون با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر نیز محبوبیت قابل توجهی به دست آورده است.

شبکه TON شاهد افزایش قابل توجه برنامه‌هایی است که روی این پلتفرم ساخته می‌شوند؛ زیرا ‌برنامه‌های تلگرام مانند نات کوین و همستر کامبت به سرعت در حال رشد هستند. دلیل این امر آن است که کاربران نیازی به نصب جداگانه این برنامه‌ها روی دستگاه‌های خود ندارند. مدیرعامل این شرکت، پاول دوروف، به تازگی اعلام کرد که مینی‌برنامه‌هایی مانند این به سرعت رشد می‌کنند زیرا کاربران نیازی به نصب آن‌ها روی دستگاه‌های خود ندارند.

انتظار می‌رود راه‌اندازی توکن توسط تپ سواپ و یس کوین، رشد اکوسیستم بازی‌های تلگرام را بیش از پیش تقویت کند. موفقیت این بازی‌ها و محبوبیت روزافزون TON به احتمال زیاد همچنان به پذیرش فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال در عرصه بازی‌ها دامن خواهد زد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی