ارزدیجیتال آپتوس (APT)

دنبال سود ۸۰ درصدی هستید؟ ارزدیجیتال آپتوس (APT) !

قیمت ارزدیجیتال آپتوس (APT) با افزایشی ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سقف ۶ ماهه خود در ۱۰.۷ دلار رسید. این رشد موجب شده که خریداران آپتوس به دنبال ادامه افزایش قیمت باشند.

چرا ارزدیجیتال آپتوس (APT) ؟

در این میان، انتظار می‌رود که عواملی مانند تقاطع طلایی میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه این روند را تسهیل کند. لازم به ذکر است که قیمت آپتوس از اواسط سپتامبر تا کنون با رشدی ۸۶ درصدی از ۵.۶۵ به ۱۰.۵۵ دلار رسیده است.

در این روند صعودی، قیمت آپتوس موفق به عبور از مقاومت‌های کلیدی ۷.۵ و ۱۰.۲ دلار شده و ادامه این حرکت ممکن است نشان‌دهنده خروج قیمت از فاز تثبیت ۶ ماهه باشد.

این الگو مشابه روند صعودی سویی (SUI) در ماه سپتامبر است که پس از خروج از محدوده تثبیت، رشدی ۱۰۲ درصدی را تجربه کرد و به سقف جدید ۲.۳۶ دلار رسید.

ارزدیجیتال آپتوس (APT)

ارزدیجیتال آپتوس (APT)

بنابراین، اگر خریدها ادامه یابد، قیمت آپتوس ممکن است تا ۸۰ درصد دیگر رشد کند و به مقاومت ۱۹.۵ دلار برسد. تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی کلیدی (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) قرار دارد که نشانه‌ای از تغییرات مثبت در احساسات بازار است.

طبق داده‌های دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه آپتوس نیز با افزایشی ۱۲۵ درصدی از ۳۲۸ میلیون دلار در اوایل آگوست به ۷۳۹ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران است.

همچنین، گسترش فعالیت‌های شبکه آپتوس ممکن است تقاضای طبیعی برای ارز دیجیتال APT را افزایش دهد.

ارزدیجیتال آپتوس (APT)

ارزدیجیتال آپتوس (APT)

در بازار مشتقات نیز، شاخص سود باز معاملات آتی این ارز دیجیتال از ۵۴.۵۸ میلیون به ۲۵۰ میلیون دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده فعالیت بیشتر معامله‌گران است.

همه این عوامل بیانگر یک چشم‌انداز صعودی برای آپتوس هستند.

با این حال، در صورتی که خریداران نتوانند بر مقاومت‌های پیش رو غلبه کنند، ممکن است فروشندگان حرکت نزولی را تقویت کرده و بار دیگر قیمت را به داخل الگوی مثلث بازگردانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT