ارز دیجیتال فیسبوک

ارز دیجیتال فیسبوک و افزایش دو برابری جامعه کریپتو

زمان مطالعه 2 دقیقه

اسپنسر بوگارت ( Spencer Bogart) مدیر اجرایی Blockhain Capital در گفتگوی با بلومبرگ اظهار داشت که فیسبوک عامل مهمی برای سرعت بخشیدن به پذیرش جهانی بیت کوین خواهد بود. وی بیان کرد که این شبکه اجتماعی به میلیاردها کاربر در سراسر جهان سرویس دهی دارد و اگر درصد کمی از کاربران فیسبوک به حوزه کریپتو وارد شوند، می تواند جامعه ی کاربران ارزهای دیجیتال را دو تا سه برابر کند. در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال فیسبوک و افزایش دو برابری جامعه کریپتو می پردازیم.

وی ادامه داد:

طبق گزارشات بدست آمده، نشان می دهند فیسبوک احتمالا بر روی توسعه ی ارز دیجیتال خصوصی فعالیت می کند، هم چنین می دانیم که فیسبوک یک تیم گسترده و جدی در اختیار دارند که در حوزه سیستم پرداخت بلاک چین عمومی نیز فعالیت می کنند.

از ده سال پیش تاکنون تعداد کاربران بیت کوین به محدوده ی 30 تا 100 میلیون رسیده است. این شبکه اجتماعی میلیاردها کاربردر اختیار دارد.

ارز دیجیتال فیسبوک
ارز دیجیتال فیسبوک

این طور به نظر می رسد که فیسبوک در تلاش است تا برای پروژه ارز دیجیتال فیسبوک خود 1 میلیارد دلار جمع آوری نماید. طبق گزارش روزنامه نگار نیویورک تایمز ارز دیجیتال فیسبوک به نسبت 1:1 توسط دارایی پشتیبانی می شود.

دیدگاه تدلیوینگستون در زمینه ارز دیجیتال فیسبوک

هم چنین بنیان گذار اپلیکیشن پیام رسانی Kik (تد لیوینگستون) ادعا میکند که به احتمال زیاد ورود فیسبوک به حوزه کریپتو به پذیرش گسترده تر رمزارزها کمک خواهد کرد و پروزه فیسبوک تهدید برای دلار آمریکا خواهد بود.

از نظر بوگارت، کاربرانی که از ورود به حوزه کریپتو هراس دارند، به دلیل اعتماد به فیسبوک به این حوزه وارد خواهند شد و همانند ورود مردم به دنیای اینترنت، می توانند به جامعه رمزارزی وارد شوند. این چیزی است که سرمایه گذاری بزرگ آمریکا و موسسات مالی را وادار به فعالیت می کند.

منیع:CNN

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 4.7/5 - از 56 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT