بایننس NEAR-USD

ارز NEAR | نیر (NEAR) در آستانه رکورد تاریخی

زمان مطالعه 2 دقیقه

بنیاد NEAR، سازمان غیرانتفاعی سوئیسی که مسئول “قرارداد نگهبانان پروتکل، تامین مالی توسعه اکوسیستم و نظارت بر مدیریت اصلی پروتکل نیر” است، از 150 میلیون دلار بودجه جدید از چندین شرکت سرمایه‌گذاری برجسته ارز دیجیتال خبر داده است.

ارز NEAR

طبق گزارش سایت های خبری، بنیاد NEAR ، بنیاد حامی نیر پروتکل و ارز NEAR، یک دور سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری را به رهبری Su Zhu’s Three Arrows Capital برگزار کرد. این گزارش ها ادعا می‌کنند که NEAR از چندین صندوق سرمایه‌گذاری عمده متمرکز بر رمزنگاری شامل Mechanism Capital, Dragonfly Capital, Andreessen Horowitz, Jump, Alameda, Zee Prime  و Amber Group مشارکت داشته است.

بایننس NEAR-USD

بایننس NEAR-USD

شریک عمومی دراگون فلای، Ashwin Ramachandran، در مورد سطح هیجان برای NEAR اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که کل دور تأمین مالی در دو هفته به پایان رسید.

او گفت:

نیر (NEAR) از نقطه نظر فناوری کار بسیار خوبی انجام داده است، و ما می خواهیم به آنها کمک کنیم تا به سطحی از توسعه دهنده، کاربر، پذیرش اکوسیستم دست یابند که نشان دهنده سطح فعلی نوآوری فناوری آنها باشد.

راماچاندران گفت که اگرچه NEAR همیشه یک شبکه لایه 1 جالب بوده است، اما به دلیل عدم کاربرد در اکوسیستم “تا حدودی خوابیده” بوده است. او گفت که آگاهی روزافزون از پروژه‌هایی که بر روی NEAR ساخته می‌شوند، از جمله اعلام بودجه 800 میلیون دلاری بنیاد NEAR برای حمایت از توسعه، به هیجان بیشتری برای این پروژه دیفای منجر شده است.

منابع نزدیک به پروژه به سایت خبری کوین دسک گفته اند که حداقل دو شرکت درگیر در آخرین دور تأمین مالی، توافق‌های شفاهی برای تأمین نقدینگی برای پروژه‌های DeFi در حال ظهور در بلاک چین نیر انجام داده اند.

طبق داده‌های TradingView، روز یکشنبه (16 ژانویه)، در صرافی ارز دیجیتال بایننس NEAR-USD در ساعت 22:05 UTC به 20.42 دلار رسید.

منبع: کریپتو گلوب

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT