استفاده از هوش مصنوعی CFTC

استفاده از هوش مصنوعی CFTC

زمان مطالعه 2 دقیقه

کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) مایل است در مورد اینکه چگونه نهادهای نظارتی ممکن است از هوش مصنوعی (AI) در تلاش‌های خود برای انطباق و سایر برنامه‌های کاربردی استفاده کنند، اطلاعات بیشتری کسب کند.

این آژانس برای افزایش درک کارکنان از برنامه‌ها و خطرات فعلی و بالقوه هوش مصنوعی در بازارهای مشتقات، درخواست نظر داد. بازخورد دریافتی ممکن است بر راهنمایی‌ها، تفاسیر، بیانیه‌های خط‌مشی یا مقررات آینده CFTC تأثیر بگذارد.

CFTC به دنبال ورودی برنامه های هوش مصنوعی در تجارت، مدیریت ریسک، انطباق، امنیت سایبری، نگهداری سوابق، پردازش داده ها، تجزیه و تحلیل و تعامل با مشتری است. در این راستا، آژانس تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر نظارت، مبارزه با پولشویی (AML) و عملکردهای گزارش نظارتی را برجسته کرد.

رئیس CFTC، روستین بهنام، با حمایت از این امر، گفت که درخواست برای اظهار نظر (RFC) “از CFTC حمایت بیشتری می کند، زیرا ما به طور استراتژیک بالاترین اولویت ها و پروژه های بازده سرمایه گذاری را با موارد استفاده از هوش مصنوعی در داخل شناسایی می کنیم تا رویکرد مبتنی بر داده خود را بهینه کنیم. به سیاست، نظارت و اجرا».

بیانیه کمیسیونر کریستین ان. جانسون در مورد CFTC RFC در AI: ایجاد یک چارچوب نظارتی برای هوش مصنوعی در بازارهای مالی: https://t.co/kdCyDO36mF

— CFTC (@CFTC) 25 ژانویه 2024

CFTC اعلام کرد که RFC مکمل دستورالعمل هایی است که دولت بایدن برای توسعه ایمن، مطمئن و قابل اعتماد هوش مصنوعی ایجاد کرده است. آخرین مهلت ارسال نظرات 24 آوریل 2024 است.

در رابطه با RFC CFTC، کمیسر کریستین جانسون گفت که تماس برای بازخورد نشان‌دهنده یک مکالمه در حال انجام است که شامل بخش‌های مختلف آژانس، از جمله بخش مشارکت‌کنندگان بازار، تسویه و ریسک، نظارت بر بازار و بخش‌های داده است.

جانسون بر اهمیت درک CFTC از نحوه اتخاذ هوش مصنوعی توسط بازیگران بازار در بازارهای مشتقات تاکید کرد. به طور بحرانی، RFC از پاسخ‌دهندگان می‌خواهد تا تعریف مناسب هوش مصنوعی را بررسی کنند – تعریف چقدر باید گسترده یا محدود باشد و چگونه می‌توان مرز بین هوش مصنوعی و سایر استراتژی‌های معاملات خودکار فعلی را ترسیم کرد.

مطالب مرتبط: ETF های بیت کوین در “لایه نازک” مقررات غیرمستقیم پیچیده شده اند – صندلی CFTC

در سپتامبر 2023، کریستی گلداسمیت رومرو، کمیسر CFTC، به‌روزرسانی اقدامات حفاظتی با پیشرفت‌های فناوری را برای محافظت از سرمایه‌گذاران آمریکایی پیشنهاد کرد و بر پیامدهای منفی بالقوه در صورت عدم اجرا تأکید کرد.

رومرو با رهبری تلاش‌های CFTC برای تقویت حفاظت از سرمایه‌گذاران و نرده‌های محافظ، متخصصان فناوری در فین‌تک، هوش مصنوعی مسئول، ارزهای دیجیتال، بلاک چین و امنیت سایبری را به کمیته مشاوره فناوری CFTC منصوب کرد.

در همین حال، CFTC سرمایه‌گذارانی را که در جستجوی سودهای کلان ارزهای دیجیتال در مقابل تکیه بر ربات‌های معاملاتی هوش مصنوعی برای ارائه هستند، از بین برده است. این آژانس بازدهی چشمگیر را با استفاده از ربات‌ها، الگوریتم‌های سیگنال تجاری، الگوریتم‌های آربیتراژ دارایی‌های رمزنگاری‌شده و سایر فناوری‌های به کمک هوش مصنوعی به عنوان کلاهبرداران برجسته می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT