پرداخت ناشناس در وب

پرداخت ناشناس در وب

زمان مطالعه 6 دقیقه

هیچ کس نمی تواند انکار کند که اهمیت حریم خصوصی این روزها کاملاً حیاتی شده است و این تقریباً به تمام جنبه های زندگی از جمله پول و پرداخت مربوط می شود. دلایلی که بسیاری از ما به دنبال محافظت از اطلاعات پرداخت در برابر ردیابی هستیم، بسیار متفاوت است: کلاهبرداری، پنهان کاری در یک موقعیت حساس، عدم اطمینان در وب یا حتی هدایای ناشناس.

در مورد این راه حل های ناشناس سازی، ممکن است 4 گروه کلی را متمایز کنیم:

  • ارزهای رمزنگاری شده
  • کارت های یکبار مصرف – خدمات واسطه
  • کارت های بانکی پلاستیکی پیش پرداخت
  • کارت های بانکی اعتباری مجازی Ezzocard

ما در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های متمایز اصلی آن‌ها خواهیم داشت و آنها را با کارت‌های اعتباری مجازی Ezzocard که ارائه می‌دهیم مقایسه خواهیم کرد (جدول مقایسه‌ای و خلاصه برای یک مرجع سریع در پایان در دسترس است).

در ابتدا لازم به ذکر است که ناشناس بودن روش هایی که ما در حال ارزیابی هستیم بر این اساس است که اقدامات لازم برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین، مانند گشت و گذار ناشناس (VPN، Tor، و غیره)، ایمیل ناشناس، کوکی های غیرفعال و غیره سابقه مرورگر (حالت ناشناس)، از قبل گرفته شده است.

1. ارزهای دیجیتال

امروزه ارزهای دیجیتال یکی از شناخته شده ترین روش های پرداخت ناشناس هستند. اکثر آنها مستعار هستند (در مقابل ناشناس). در واقع، ماهیت بلاک چین، بیت‌کوین (تحسین‌شده‌ترین ارز رمزنگاری‌شده) و اکثر موارد دیگر دلالت بر شفافیت کامل تراکنش‌ها دارد و از این رو، ناشناس بودن شما تنها در صورتی تضمین می‌شود که بتوانید ارتباط کیف پول رمزنگاری خود را با هویت خود پنهان کنید. یعنی اطلاعاتی را که می تواند به آدرس ارز دیجیتال شما مرتبط باشد در اینترنت باقی نگذارید. به نظر می رسد با توجه به تعداد مقالاتی که به صورت آنلاین در دسترس هستند، این کاملاً قابل دستیابی است. گاهی اوقات حتی بهتر است از ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید (Dash، Zcash، Monero) استفاده کنید، از آنجایی که سازندگان آنها بر ناشناس بودن کامل آنها تمرکز می کنند و اولویت را به امنیت افزایش یافته تراکنش ها می دهند، اگرچه این خدمات کمتر رایج هستند و گزینه های زیادی مانند بیت کوین ارائه نمی دهند.

محدودیت‌های جدی در استفاده برای پرداخت‌ها همچنان نقطه ضعف دارایی‌های رمزنگاری شده است، زیرا اکثر فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین آنها را نمی‌پذیرند. بنابراین، اگر به طیف گسترده‌تری از فرصت‌های پرداخت ناشناس نیاز دارید، باید به روش‌های دیگری بپردازید. در عین حال شایان ذکر است که مزیت مطلق ارزهای دیجیتال استقلال کامل آنها از موقعیت جغرافیایی است که امکان خرید آنها و پرداخت در سراسر جهان را فراهم می کند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که همه ارزهای دیجیتال دارای تنوع بالایی در نرخ مبادله (نوسانات ارزش) هستند که به این معنی است که هزینه دارایی های رمزنگاری شده شما می تواند به سرعت و به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

ارزهای رمزنگاری شده

مزایا

. ناشناس بودن در هنگام خرید و پرداخت

. بدون محدودیت جغرافیایی

معایب

. فضای کمی برای استفاده – اکثر فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین ارزهای دیجیتال را نمی‌پذیرند

. نوسانات ارزش بالا

2. کارت های یکبار مصرف – خدمات واسطه

امروزه ما با تعداد زیادی از خدمات روبرو هستیم که اجازه می دهد اطلاعات کاربران و کارت آنها را پنهان کند و بر اساس اصل کیف پول دیجیتال کار کند (مانند entropay.com، privacy.com و غیره). ابزارهایی که از این خدمات استفاده می کنند معمولاً «کارت های ماسک دار» یا «کارت های مجازی یکبار مصرف» نامیده می شوند. ایده این است که چنین سرویس پرداختی یک شماره کارت اعتباری یک بار مصرف تولید می کند که فقط برای یک تراکنش پرداخت خاص قابل استفاده است. استفاده از نام های ساختگی به عنوان یک قاعده امکان پذیر است، بنابراین نام واقعی دارنده کارت و داده های کارت واقعی برای گیرنده محرمانه و غیرقابل دسترس باقی می ماند و چیزی که از سرقت احتمالی جلوگیری می کند. با این حال، ما به سختی می‌توانیم از ناشناس بودن کامل صحبت کنیم، زیرا این خدمات پرداخت در ابتدا تمام اطلاعات شخصی شما را هنگام ثبت نام دریافت می‌کنند و در صورت لزوم، پرداخت‌ها می‌تواند به راحتی با شخصی که پرداخت می‌کند مرتبط شود.

یکی دیگر از کاستی های آشکار محدودیت جغرافیایی استفاده با توجه به این واقعیت است که اکثر این خدمات در ایالات متحده، کانادا و اروپای غربی کار می کنند و فقط برای ساکنان آنها در دسترس است.

با این وجود به نظر می رسد حوزه کاربرد خدمات واسطه و کارت های نقدی یکبار مصرف بسیار گسترده تر از ارزهای دیجیتال است، اگرچه هنوز محدودیت هایی وجود دارد. به ویژه، تعدادی از پلتفرم ها، از جمله حتی بزرگ‌هایی مانند گوگل و فیس ‌بوک، کارت‌های مجازی یکبار مصرف را نمی‌پذیرند و امکان تأیید حساب‌ها با نام فرضی و پرداخت‌های مکرر در پی پال و سایر سیستم‌های مشابه با استفاده از این نوع کارت‌های بانکی یک‌ بار مصرف وجود ندارد.

خدمات واسطه ای

مزایا

. داده های شخصی شما از دریافت کنندگان پرداخت پنهان شده و در برابر کلاهبرداران محافظت می شود

. حوزه کاربرد در مقایسه با ارزهای دیجیتال گسترده تر است

. امکان بارگذاری مجدد

معایب

. ناشناس بودن محدود – این سرویس اطلاعات شخصی شما را دریافت می کند

. محدودیت در کاربرد

. در دسترس بودن محدود – این سرویس در بسیاری از کشورها در دسترس نیست

3. کارت های بانکی پلاستیکی پیش پرداخت

کارت های بانکی پلاستیکی پیش پرداخت به عنوان یکی از بهترین روش ها برای پرداخت های آنلاین ناشناس محسوب می شوند. از یک طرف، آنها زمینه کاربردی گسترده ای را ارائه می دهند، در اکثریت قریب به اتفاق فروشگاه ها و خدمات وب مورد استقبال قرار می گیرند و برای تأیید حساب پذیرفته می شوند. از سوی دیگر، خرید یک کارت پلاستیکی پیش‌پرداخت در یک فروشگاه آفلاین به صورت نقدی تقریباً ناشناس بودن مطلق را به شما می‌دهد – می‌توان آن‌ها را به هر نامی (از جمله نام مستعار و مستعار) ثبت کرد تا اطلاعات شخصی واقعی مالک قابل ردیابی نباشد.

یک مثال خوب از چنین کارت‌هایی Playsafecards هستند که بسیار محبوب هستند و معمولاً در فروشگاه‌های معمولی در اروپا و آمریکای شمالی فروخته می‌شوند و یک تصویر معمولی از یک کارت اعتباری با تمام مزایا و جنبه‌های آن ارائه می‌دهند.

با این وجود، این نوع محصولات دارای تعدادی کاستی و محدودیت هستند – آنها را نمی توان به صورت آنلاین خریداری کرد و در اکثر کشورها در دسترس نیستند، به عنوان مثال، برخلاف ساکنان ایالات متحده یا کانادا که به کارت های بانکی پلاستیکی پیش پرداخت در سوپرمارکت های معمولی دسترسی دارند. مردم در هند، مراکش، بنگلادش و اکثر کشورهای دیگر فرصتی برای خرید آنها و پرداخت در سراسر جهان ندارند. یکی دیگر از اشکالات جدی شامل عدم امکان پرداخت های مکرر و محدود بودن محدوده محصول با ارزش اسمی است که معمولاً از 20 دلار شروع می شود و از 200 دلار تجاوز نمی کند. برای مثال، محدودیت‌های ارزش اسمی Playsafecardهای فوق، بسته به کشور، 100 دلار یا 100 یورو است.

کارت های بانکی پلاستیکی پیش پرداخت

مزایا

ناشناس بودن کامل خرید و استفاده – اطلاعات شخصی شما غیرقابل ردیابی است

دامنه گسترده ای از کاربرد، از جمله تأیید حساب های مختلف

معایب

در دسترس بودن بسیار محدود – نمی توان به صورت آنلاین خریداری کرد، تعداد کمی از کشورهایی که چنین کارت هایی در آنها فروخته می شود

محدوده ارزش اسمی محدود

بدون گزینه پرداخت مکرر

بارگذاری مجدد در دسترس نیست

4. کارت های اعتباری مجازی Ezzocard

کارت های اعتباری مجازی Ezzocard احتمالا بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال ناشناس بودن کامل، راحتی استفاده و دسترسی سریع آنلاین هستند و دلایل کافی وجود دارد.

در مرحله اول، می توانید محصولات کارت Ezzocard را با استفاده از روش های پرداخت ناشناس از جمله ارزهای دیجیتال خریداری کنید. در چنین شرایطی، نه تاییدیه و نه شناسه لازم نیست، بنابراین اطلاعات واقعی شما در برابر ردیابی محافظت می‌شود و ناشناس بودن مطلق خرید تضمین می‌شود.

ثانیاً، کارت‌ها را می‌توان به یک نام فرضی ثبت کرد، بنابراین امکان انجام پرداخت‌ها و تأیید حساب‌ها (از جمله تأیید پی پال) با استفاده از نام مستعار یا نام مستعار را فراهم می‌کند.

ثالثاً، کارت‌های بانکی مجازی Ezzocard فرصت‌های گسترده‌ای را برای پرداخت‌های آنلاین فوری در سراسر جهان فراهم می‌کنند و در هر کجا که کارت‌های Visa یا Mastercard پیش‌ پرداخت پذیرفته می‌شوند، عمل می‌کنند.

چهارم، Ezzocard VCC برای هر مشتری در سراسر جهان در دسترس است و محدوده ارزش اسمی آنها واقعاً بسیار زیاد است، از 5 تا 1000 دلار متغیر است، چیزی که آنها را جذاب تر می کند.

پنجم، Ezzocard به معنای سرعت و راحتی برای مشتریان است – خرید عملاً فوری است و کارت ها بلافاصله پس از دریافت پرداخت تحویل داده می شوند.

بدون گزینه بارگذاری مجدد احتمالاً تنها نقص کارت های بانک مجازی Ezzocard است.

کارت های پیش پرداخت مجازی EZZOCARD

مزایا

ناشناس بودن کامل خرید و استفاده – اطلاعات شخصی شما غیرقابل ردیابی است

دامنه گسترده ای از کاربرد، از جمله تأیید حساب های مختلف

در دسترس بودن – کارت ها را می توان به راحتی به صورت آنلاین از هر کجای دنیا خریداری کرد

امکان پرداخت های مکرر

معایب

بارگذاری مجدد در دسترس نیست

با نگاهی به مجموعه ای از ویژگی هایی مانند ناشناس بودن، در دسترس بودن و دامنه کاربرد، کارت های پرداخت مجازی Ezzocard بهترین راه حل به نظر می رسد. با این حال، اگر می خواهید انتخاب درستی داشته باشید، باید اهداف و شرایط خود را از نزدیک در نظر بگیرید. برای کسانی که در ایالات متحده یا کانادا زندگی می کنند و فقط از نظر جلوگیری از سرقت هویت نیاز به ناشناس بودن دارند، کارت های مجازی یکبار مصرف می تواند بهترین گزینه باقی بماند. اگر تاجرانی که با آنها سر و کار دارید، ارزهای رمزنگاری شده را می پذیرند، شاید پرداخت با دارایی های رمزنگاری شده برای شما سودآورتر باشد.

اما اگر به دنبال ابزاری کاملاً ناشناس، قابل اعتماد و چند منظوره برای پرداخت در وب هستید، کارت Ezzocard بهترین انتخاب امروز است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT