اسپانسر در اینستاگرام

اسپانسر در اینستاگرام : راهنمای کامل

زمان مطالعه 6 دقیقه

با داشتن استراتژی مناسب، کسب‌وکارها با هر اندازه ای می‌توانند معاملات اسپانسری سودآوری را در اینستاگرام تضمین کنند که می‌تواند به رشد و گسترش دامنه دسترسی آنها کمک کند. اسپانسر در اینستاگرام چیست؟

مزایای اسپانسر شدن در اینستاگرام

حمایت مالی از کسب و کار شما در اینستاگرام مزایای زیادی دارد، از جمله افزایش آگاهی از برند، دسترسی به مخاطبان جدید و افزایش تعامل. همه اینها می‌تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم به رشد فروش برای مشاغل در هر حرفه ای منجر شود.

افزایش آگاهی از برند

حمایت مالی روشی موثر برای به رسمیت شناختن نام خود و ایجاد شناخت برای برند شما است. همه چیز با حمایت های مالی اینفلوئنسرهای یوتیوب شروع شد، اما پلتفرم های دیگر به سرعت به آن دسترسی پیدا کردند.

وقتی مردم می‌بینند که شما توسط یک شرکت یا تأثیرگذار دیگر حمایت می‌شوید، راحت تر با برند شما آشنا شده و تعامل می‌کنند. هنگامی که مشتریان بالقوه می‌بینند که شرکت های دیگر از شما حمایت مالی می‌کنند، به کسب و کار شما اعتبار می‌بخشد و باعث می‌شود پول خود را به شما اعتماد کنند.

دسترسی به مخاطبان جدید

در مشارکت با حامیانی که مخاطبان هدف متفاوتی نسبت به شما دارند، می‌توانید به بازارهای جدید دست پیدا کنید و به مشتریان بالقوه ای که ممکن است قبلاً درباره کسب و کار شما نشنیده باشند، دسترسی پیدا کنید.

این دسترسی جدید به شما این امکان را می‌دهد که فراتر از هدف قرار دادن آنهایی که در پایگاه مشتریان فعلی شما هستند گسترش یافته و به طور بالقوه فروش را از منابع خارجی نیز افزایش دهید.

افزایش تعامل

پست های حمایت شده نسبت به پست های معمولی نرخ تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند، زیرا اغلب شامل پیشنهادات یا تخفیف های انحصاری هستند که بینندگان در هیچ جای دیگری نمی‌توانند پیدا کنند.

افراد همچنین اگر از منبع قابل اعتمادی مانند یک حامی مالی یا تأثیرگذار که قبلاً آنها را دنبال کرده و به آنها احترام می‌گذارند، بیشتر با محتوا درگیر می‌شوند – بنابراین داشتن این نوع مشارکت ها به افزایش سطح تعامل به طور قابل توجهی در طول زمان کمک می‌کند.

حمایت مالی در اینستاگرام می‌تواند راه بسیار خوبی برای گسترش دامنه برند شما و افزایش مخاطبان آن باشد. با شناسایی حامیان مالی بالقوه، کسب‌وکار ها می‌توانند به مخاطبان جدید و افزایش تعامل دست یابند – که هر دو برای هر کسب‌وکاری که به دنبال موفقیت در دنیای دیجیتال است، ارزشمند هستند.

چگونه در اینستاگرام اسپانسر شویم؟

با تحقیق در مورد برندها و تأثیرگذاران مرتبط در اینستاگرام، ایجاد یک طرح جذاب و مذاکره در مورد شرایط یک قرارداد حمایت مالی، کسب‌وکارها می‌توانند از مزایای افزایش آگاهی از برند، به دست آوردن مخاطبان جدید و افزایش تعامل بهره ببرند.

1. شناسایی حامیان بالقوه

برای شروع، باید درباره برندها و تأثیرگذاران مرتبط با محصول یا خدمات تحقیق کنید.

به مخاطبان هدف نگاه کنید و نرخ تعامل آنها را تجزیه و تحلیل کنید – تعداد لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و غیره را مشخص کنید که آیا آنها برای کسب و کار شما مناسب هستند یا خیر.

با تحقیق در مورد برندها و تأثیرگذاران مرتبط، تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف و نرخ تعامل و دستیابی به یک طرح جذاب، می‌توانید حامیان مالی بالقوه ای را شناسایی کنید که با اهداف شما همسو هستند.

2. طرح خود را برای به دست آوردن فرصت ها عرضه کنید

هنگام معرفی خود/ برند/ محصول/ خدمتتان، مهم است که توضیحاتتان مختصر باشد و اطلاعات مرتبطی را ارائه دهید که علاقه اسپانسر را برانگیزد.

روی آنچه شما را منحصر به فرد می‌کند و اینکه چرا برای نیازهای آنها مناسب هستید، تمرکز کنید. با ارائه شواهد ملموس، مانند آمار یا نظرات مشتریان، نشان دهید که چگونه محصول یا خدمات شما می‌تواند برای آنها سودمند باشد. هر ویژگی خاصی که شما را از رقبا متمایز می‌کند مشخص کنید و توضیح دهید که چگونه می‌توانند به طور بالقوه تعامل با مخاطبان هدف خود را افزایش دهند.

هر زمان که ممکن است تصاویری مانند اسکرین شات یا ویدیو را اضافه کنید تا تجسم آن ها برای آنها آسان تر شود و محصول یا خدمات شما چقدر می‌تواند برای مخاطبانشان مفید باشد.

3. مذاکره شرایط توافقنامه حمایت

مذاکره برای به دست آوردن قرارداد حمایتی مستلزم انتظارات روشن برای هر دو طرف برای اطمینان از موفقیت است، از جمله شرایط پرداخت و تحویل های مورد توافق.

هنگامی که صحبت از شرایط پرداخت به میان می‌آید، مهم است که مطمئن شوید قبل از امضای هر گونه قراردادی، مشخص کنید چه قدر و چه زمانی پول برای شما واریز می‌شود. همچنین بحث در مورد پاداش ها یا انگیزه های بالقوه برای دستیابی به اهداف معین در دوره قرارداد مفید است.

اگر هر گونه هزینه اضافی در ارتباط با انجام پایان معامله شما وجود دارد (مانند هزینه های سفر)، این هزینه ها نیز باید از قبل مورد بحث قرار گیرند تا هیچ شگفتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

توافق در مورد کالاهای تحویلی یکی دیگر از بخش های کلیدی مذاکره در مورد قرارداد حمایت است. هر دو طرف باید در مورد نوع محتوایی که باید برای دستیابی به اهداف مربوطه خود در مدت قرارداد ایجاد یا تبلیغ شود، توافق کنند.

نوع محتوا می‌تواند شامل ایجاد پست های وبلاگ درباره موضوعات خاص مرتبط با برند/محصول/خدمت شما یا پست های تبلیغاتی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر باشد.

هنگامی که بر روی جزئیات به توافق رسیدید، مطمئن شوید که هر دو طرف در طول قرارداد به آنها پایبند هستند تا همه در نتیجه توافق به خواسته خود برسند.

4. اندازه گیری نتایج پست های تبلیغاتی در اینستاگرام

ردیابی معیارهای تعامل، نظارت بر ترافیک وبسایت شما و تجزیه و تحلیل داده های فروش به شما نشان می‌دهد که حمایت مالی اینستاگرام شما چقدر موفق است.

ردیابی معیارهای تعامل

لایک ها، کامنت ها و اشتراک گذاری ها همه نشانگر یک پست موفق در اینستاگرام هستند.

ردیابی این معیارها به شما این امکان را می‌دهد که درک بهتری از میزان تعامل کاربران با محتوای شما و اینکه آیا آن را به اندازه کافی برای تعامل با آن جالب می‌دانند به دست آورید.

به عنوان مثال، اگر شما 10 هزار دنبال کننده دارید اما فقط 500 لایک در یک پست دریافت می‌کنید، این نشان می‌دهد که محتوا به اندازه کافی برای آنها جذاب نبوده است و باید استراتژی خود را تغییر دهید.

نظارت بر ترافیک

اگر پیوندهایی را در پست های حمایت شده خود قرار دهید، نظارت بر میزان ترافیکی که این پیوندها دریافت می‌کنند برای اندازه گیری موفقیت ضروری است.

نگاه کردن به ترافیک، به شما این امکان را می‌دهد که ببینید دقیقا چند نفر در اینستاگرام کلیک کرده اند، و از آنجا به وبسایت شما یا یک صفحه فرود خاص مرتبط با محصول/خدمت تبلیغ شده در پست وارد شده اند.

دانستن این عدد اطلاعات ارزشمندی را در مورد اینکه آیا کاربران پس از رسیدن به آنجا، آنچه را که به دنبال آن بودند پیدا کردند یا خیر، می‌دهد. نظارت بر ترافیک می‌تواند به شما در ایجاد کمپین های موفق تر در آینده و همچنین بهینه سازی کمپین های فعلی بر اساس الگوهای رفتار کاربر کمک کند.

تجزیه و تحلیل داده های فروش

تجزیه و تحلیل داده های فروش هنگام ارزیابی عملکرد، کلیدی است. زیرا نشان می‌دهد که آیا مشتریان واقعاً پس از مشاهده یکی از پست های شما چیزی را خریداری کرده اند یا خیر – که در نهایت بازگشت سرمایه (ROI) شما را تعیین می‌کند.

اگر پس از یک کمپین خاص در فروش افزایش مشاهده کردید، پس به احتمال زیاد در دستیابی به مخاطبان هدف خود مؤثر بوده و به اندازه کافی با آنها طنین انداز شده است که تصمیم به خرید داشته باشند. با این حال، اگر تغییری مشاهده نکردید، ممکن است قبل از اجرای نوع دیگری از تبلیغات مشابه در آینده، به بهینه سازی بیشتری نیاز داشته باشید.

از طرف دیگر، می‌توانید آژانس های بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا روند شما مثبت بوده است یا نه.

سوالات متداول

برای اسپانسر شدن به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

تعداد دقیق فالوورهای اینستاگرامی مورد نیاز برای دریافت اسپانسر بسته به شرکت و نوع اسپانسر متفاوت است، اما توصیه می‌شود که کسب‌وکار ها حداقل 10000 فالوور داشته باشند تا بتوانند برای یک فرصت اسپانسری در نظر گرفته شوند.

هزینه اسپانسر شدن در اینستاگرام چقدر است؟

اگرچه هزینه دریافت اسپانسر در اینستاگرام بسته به اندازه و دامنه کمپین شما متفاوت است، اما قیمت ها می‌تواند از چند صد دلار تا ده ها هزار متغیر باشد.

آیا می‌توانم با 1000 فالوور در اینستاگرام اسپانسر شوم؟

بله، امکان اسپانسر شدن در اینستاگرام با 1000 فالوور وجود دارد.

چگونه از یک برند می‌خواهید در اینستاگرام اسپانسر شما شود؟

برای اینکه از یک برند بخواهید از شما در اینستاگرام حمایت مالی کند، یک طرح قانع کننده ایجاد کنید که نشان دهد چرا شرکت شما برای مخاطبانش مناسب است و یک معامله سودمند برای دو طرف مذاکره کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT