اضافه شدن بخش های جدید به همستر کامبت

اضافه شدن بخش های جدید به همستر کامبت : اسکین، ناک ناک و مینی گیم

زمان مطالعه 2 دقیقه

با افزایش روز افزون محبوبیت همستر کامبت و کاربرانی که هر روز بیشتر به این بازی مبتنی بر تلگرام علاقه مند می شوند به نظر میرسد تیم توسعه تلاش دارد تا بازی را جذاب تر و سرگرم کننده تر کند. در این پست به بررسی اضافه شدن بخش های جدید به همستر کامبت می پردازیم.

اسکین (Buy Skin) در همستر کامبت

بخش اسکین‌ها به همستر کامبت اضافه شده است. در این قسمت میتوانید هر اسکینی که برای کاراکتر بازی دوست دارید رو خریداری کنید. هر اسکین یا ظاهری که برای همستر میتوانید خریداری کنید نام و قیمت منحصر به فرد خود را دارد.

با توجه به لولی که در بازی همستر دارید یک تعدادی از اسکین ها برای شما باز می شوند و می توانید آنها را خریداری کنید. قیمت اسکین ها متفاوت است و ارزان ترین آنها 2500000 سکه و گران ترین آنها 200000000 سکه قیمت دارد.

اسکین (Buy Skin) در همستر کامبت

اضافه شدن بخش های جدید به همستر کامبت

هر اسکین ویژگی هایی دارد که با کلیک بر روی آن می توانید آنها را بخوانید. اگر میخواهید درباره قیمت و فرمول محاسبه همستر کامبت بدانید روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

کلید (Knock Knock) در همستر کامبت

یک بخش جدید به اسم Knock Knock هم اضافه شده که فعلا مشخص نیست چه کاربردی دارد و باید برای فهمیدن این موضوع بیشتر منتظر بمانیم. علامت کلید در بالای صفحه اصلی همستر نشانگر این بخش است. وقتی در بخش مینی گیم بازی میکنید میتوانید کلید جمع کنید و عدد کلید ناک ناک را بالا ببرید.

خرید و فروش آنی تتر

خرید و فروش آنی تتر

اگر میخواهید بدانید همستر کامبت کی لیست می شود میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه کنید. اگر هنوز وارد بازی نشده اید دیر نیست میتوانید با استفاده از آموزش دانلود بازی همستر وارد این بازی شوید و فعالیت خود را تا زمان لیست شدن ادامه دهید تا مشمول دریافت ایردراپ این بازی بشوید.

مینی گیم (Mini Game) در همستر کامبت

در این بخش یک سری چالش و بازی های فکری وجود دارد. شما مدت زمان مشخصی وقت دارید تا چالش را انجام دهید. اگر زمان شما تمام شود باید برای مدت مشخصی منتظر بمانید تا بتوانید دوباره بازی کنید. با تکمیل این بازی های فکری میتوانید کلید برای بخش ناک ناک جمع آوری کنید.

مینی گیم (Mini Game) در همستر کامبت

اضافه شدن بخش های جدید به همستر کامبت

اگر در انجام بازی ها دچار مشکل هستید باید تلگرام خود را به روزرسانی کنید. تیم همستر اعلام کرده است که بخش بازی ها تنها در آخرین نسخه تلگرام به درستی عمل میکند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT