اطلاعیه صرافی کوکوین

اطلاعیه صرافی کوکوین : تغییر نام Kucoin Wallet به Halo Wallet

زمان مطالعه < 1 دقیقه

صرافی کوکوین اعلام کرد کیف پول غیرحضانتی این صرافی که با نام Kucoin Wallet فعالیت می‌کرد به طور رسمی از گروه KuCoin جدا شده است و از این به بعد با نام جدید Halo Wallet به صورت مستقل اداره خواهد شد. در این پست به بررسی اطلاعیه صرافی کوکوین می پردازیم.

اطلاعیه صرافی کوکوین

جزییات: صرافی متمرکز کوکوین اعلام کرد تیم Kucoin Wallet به طور رسمی از گروه KuCoin جدا شده است و از این به بعد با نام جدید Halo Wallet به صورت مستقل اداره خواهد شد. کیف پول Halo اولین دور جذب سرمایه خود را با مشارکت کوکوین ونچرز (KuCoin Ventures)، هش‌کی کپیتال (HashKey Capital) و آی‌دی‌جی (IDG) به پایان رسانده است.
کوکوین در اطلاعیه خود در مورد کیف پول هیلو گفت:

«با انفجار فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دیفای، گیم‌فای، NFTها و سایر بخش‌ها، کیف پول‌هایی که تنها خدمات مدیریت دارایی ارائه می‌کنند دیگر برای فضای وب ۳ کافی نیستند. کیف پول Halo به فیلتر کردن اطلاعات سرمایه‌گذاری ارزشمند از میان انبوه داده‌های آنچین کمک می‌کند و بر اساس میزان ریسک‌پذیری شما، سبد سرمایه‌گذاری مناسب را به شما توصیه می‌کند».

پشتیبانی کوکوین از آپگرید شاپلا شبکه اتریوم

جزییات: آپدیت Shapella شبکه اتریوم (ETH) که در ایپاک ۱۹۴٬۰۴۸ ۱۲ آپریل ۲۰۲۳ ساعت ۲۲:۲۷ به وقت UTC انجام خواهد شد.
به دلیل آپدیت Shapella شبکه اتریوم (ETH)، صرافی کوکوین خدمات واریز و برداشت را برای توکن‌های ETH، ARB، OP و سایر توکن‌های ERC-20 به صورت موقت متوقف می‌کند. واریز و برداشت‌ها از ۱:۵۰ دقیقه بامداد پنجشنبه متوقف می‌شوند و تا به اتمام رسیدن آپدیت شبکه و به پایداری رسیدن آن ادامه خواهد داشت.
به‌روزرسانی شبکه بر معاملات توکن‌های ETH، OP، ARB و سایر توکن‌های ERC-20 تاثیری نخواهد داشت.

kucoin

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT