بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

زمان مطالعه 27 دقیقه

این راهنما خلاصه ای از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023 با پتانسیل با ارزش بالا را ارائه می دهد. ما بهترین دارایی‌های ارزهای دیجیتال را انتخاب کرده‌ایم که تعیین کرده‌ایم از فناوری، پیشرفت پذیرش، اجرا، و مهارت بازاریابی محصول برای تحقق وعده‌های بلاک چین به عنوان یک اخلالگر برخوردار باشند. بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023  را در ادامه بررسی کرده ایم.

مانند تمام تعاریف، پروژه‌های رقیب می‌توانند به یکدیگر نفوذ کنند، اما ما انتخاب‌های نشانه‌های خود را در بخش‌های مختلف تجاری، از جمله موارد زیر، گروه‌بندی کرده‌ایم:

  • سکه های وب 3
  • توکن‌های متاورس و غیرقابل تعویض (NFT)
  • مالی غیرمتمرکز (DeFi)
  • مدیریت اطلاعات

برخی از این رمزارزها همچنین توسط برخی از سرمایه گذاران رمزارز به عنوان برخی از بهترین رمزارزهای آینده در بازار در نظر گرفته می شوند زیرا آنها در مراحل اولیه نقشه راه خود هستند.

بررسی بهترین دارایی های ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

کسانی که می‌پرسند، «بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری چیست؟» همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه خرید ایمن ارز دیجیتال با یک صرافی کنترل شده رمزنگاری بخوانید. با این حال، بدون هیچ مقدمه‌ای، بیایید پروژه‌های رمزنگاری امیدوارکننده‌ای را که در بالا فهرست کرده‌ایم بررسی کنیم:

مبارزه کردن (FGHT) – به طور کلی بهترین رمزارز برای خرید در حال حاضر با ارائه توکن هایی برای زندگی سالم

$FGHT حرکت جدیدی برای کسب ارز دیجیتال از Fight Out است که کاربران را قادر می‌سازد برای داشتن یک سبک زندگی سالم جوایزی کسب کنند. داشتن $FGHT به کاربران امکان دسترسی به پلتفرمی را می‌دهد که حرکات و مراحل را ردیابی می‌کند و سپس برای انجام تمرینات، تکمیل چالش‌ها و رشد جامعه به کاربران پاداش می‌دهد.

پس از اینکه سرمایه گذاران تمرینات را سفارشی کردند تا روی نواحی کلیدی عضلانی تمرکز کنند، ارز درون برنامه ای REPS را برای تقویت بدن خود دریافت می کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند REPS بیشتری با توکن‌های FGHT دلار بخرند و سپس آنها را برای کالاهای Fight Out، NFT، اشتراک‌ها و حتی دسترسی به باشگاه‌های Fight Out واقعی، که در مکان‌های کلیدی در سراسر جهان قرار دارند، بازخرید کنند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین زمان برای سرمایه‌گذاران برای خرید توکن‌های FGHT دلاری، اکنون با افزایش قیمت FGHT هر ۱۲ ساعت به حداکثر ۰.۰۳۳۳ دلار است که پیش‌فروش در ۳۱ مارس بسته می‌شود.

سپس توکن‌های FGHT از 5 آوریل در صرافی‌ها فهرست می‌شوند و BKEX، Uniswap، LBank و BitForex در میان لیست‌های متعددی هستند که قبلاً تأیید شده‌اند.

Fight Out عرضه را به 10 میلیارد توکن محدود کرده است و سرمایه گذاران برای خرید این توکن ها عجله کرده اند و 5 میلیون دلار از قبل تضمین شده است.

سرمایه‌گذاران پیش‌فروش می‌توانند تا 67 درصد در توکن‌های جایزه کسب کنند، که بر اساس مقدار خرید و دوره سرمایه‌گذاری به دست می‌آیند – به عنوان مثال، سرمایه‌گذاری 500 دلاری به سرمایه‌گذاران حق دریافت 10 درصد پاداش توکن و انتخاب یک دوره تخصیص سه ماهه 10 درصد دیگر را می‌دهد.

برای به دست آوردن 67٪ کامل، سرمایه گذاران باید بیش از 50000 دلار FGHT و توکن های قفل را به مدت 36 ماه خریداری کنند.

همچنین یک برنامه وابسته 5٪ USDT وجود دارد که می توانید در طول پیش فروش از آن استفاده کنید، و همچنین یک هدیه توکن 250,000 دلاری FGHT.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

Fight Out تنها 9.5 درصد از توکن ها را در پیش فروش، 4.5 درصد دیگر را برای پاداش و 10 درصد از کل عرضه نقدینگی در صرافی ها را در دسترس قرار داده است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند از توکن‌های FGHT برای خرید NFT استفاده کنند، که می‌تواند برای لوازم آرایشی منحصربه‌فرد روی آواتار کاربر مانند مدل مو و خالکوبی استفاده شود. هنگامی که قدرت کاربر افزایش می یابد، روی آواتار منعکس می شود که در متاورس برای رقابت با سایر بازیکنان استفاده می شود.

Fight Out با مبارزان و مربیان حرفه ای کار می کند تا به عنوان سفیران این برند عمل کنند. این متخصصان همچنین محتوای آموزشی به سبک مسترکلاس را برای کاربران ارائه خواهند کرد، با قهرمان سابق بوکس ساوانا مارشال و زوج UFC تایلا سانتوس و آماندا ریباس در حال حاضر در کشتی حضور دارند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

اما برای بهره‌مندی از تمام مزایا، کاربران باید ابتدا توکن‌های FGHT دلاری را خریداری کنند – در حال حاضر با بهترین قیمت در زمان پیش‌فروش.

Presale Started 8 March 2023
Purchase Methods ETH, USDT, Credit Card
Chain Ethereum
Hard Cap $10,068,750
Min Investment None
Max Investment None

C+Charge – سکه دوستدار محیط زیست دموکراتیزه کردن اعتبار کربن برای پاداش دادن به صاحبان خودروهای برقی

C+Charge پیش فروش توکن بومی خود، $CCHG را راه اندازی کرد، که دارندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) می توانند از آن برای پرداخت هزینه شارژ وسایل نقلیه خود استفاده کنند.

این سکه در یک سیستم همتا به همتا استفاده خواهد شد که هدف آن دموکراتیک کردن اعتبارات کربن با صدور آنها به عنوان پاداش هر بار که رانندگان خودروهای خود را در ایستگاه‌های از پیش انتخاب شده شارژ می‌کنند – کسانی که می‌خواهند از داشتن CCHG سود ببرند، باید سکه را همین الان خریداری کنند. پیش فروش آن

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

اکنون در مرحله پنج از هشت و با جمع آوری بیش از 2 میلیون دلار، قیمت CCHG 0.018 دلار است اما تا مرحله هشتم و آخر به 0.0235 دلار افزایش می یابد.

برنامه موبایل C+Charge حاوی یک کیف پول رمزنگاری است که توکن‌های CCHG دلاری راننده و اعتبار کربن دریافتی به عنوان پاداش را ذخیره می‌کند. اعتبارات کربن مجوزهایی هستند که به دارندگان این امکان را می دهند تا با تامین مالی پروژه های دوستدار محیط زیست، ردپای کربن خود را با یک اعتبار کربن معادل یک تن CO2 جبران کنند.

رانندگان می‌توانند از این برنامه برای ردیابی موجودی خود استفاده کنند، در حالی که به رانندگان امکان می‌دهد نزدیک‌ترین ایستگاه شارژ عملکردی را با ویژگی مکان یاب مکان جغرافیایی پیدا کنند و همچنین قیمت‌هایی را که ایستگاه‌های مختلف برای زمان‌های شارژ و انتظار اعلام می‌کنند، ارائه می‌دهد.

قبلاً به دست آوردن این طیف از اطلاعات برای رانندگان خودروهای برقی دشوار بود و مالکیت خودروهای برقی را ناخوشایند و ناکارآمد می کرد.

یک نهنگ کریپتو در حال حاضر پتانسیل بسیار زیادی در این پروژه دیده است و در مرحله اول پیش فروش 100000 دلار CCHG در یک تراکنش خریداری کرده است، در حالی که این پروژه یک سوزن توکن برای توکن های پیش فروش فروخته نشده معرفی کرده است – که تاکنون بیش از 70 میلیون سوزانده شده است.

پس از هر بار شارژ، راننده با توکن های CCHG پرداخت می کند و سپس پاداش اعتبار کربن را دریافت می کند. مشارکت در این پروژه کاربران را قادر می‌سازد تا در یک اکوسیستم سازگار با محیط‌زیست مشارکت داشته باشند که توکن‌های مصرف‌شده را از گردش حذف می‌کند و به رانندگان برای شارژ وسایل نقلیه‌شان پاداش می‌دهد.

C+Charge که دارای یک تیم تایید شده توسط Doxxed و KYC است، قبلاً با Flowcarbon برای ارائه اعتبارات کربن خود شریک شده است – این پروژه در اواسط سال 2022 70 میلیون دلار بودجه از صندوق های بزرگ VC مانند a16z، Invesco و Samsung Next دریافت کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه را می توانید در وایت پیپر C+Charge یا در گروه تلگرام بخوانید.

Metropoly – بهترین رمزنگاری مبتنی بر ابزارهای کاربردی سال 2023

یکی از دلایل کلیدی که منجر به سقوط بازار کریپتو در سال گذشته شد، نبود پروژه های با کیفیت بود. جالب اینجاست که امسال بسیاری از پروژه‌های غنی از آب و برق در حال اجرا هستند. یک مثال خوب Metropoly است – اولین بازار NFT در جهان که به شما امکان می دهد دارایی های رمزنگاری شده را 100٪ با پشتوانه املاک و مستغلات دنیای واقعی خریداری کنید.

چه بخواهید در یک ویلای لوکس در رم یا یک خانه ساحلی در دبی یا یک آپارتمان در لس آنجلس سرمایه گذاری کنید، Metropoly این امکان را با حداقل 100 دلار فراهم می کند.

اینگونه است. این املاک و مستغلات جهانی را با استفاده از بلاک چین به NFT تبدیل می کند و سپس آنها را به NFT های کسری تقسیم می کند. به این ترتیب، می توانید سبد سرمایه گذاری املاک و مستغلات خود را بدون بانک، کارمزد پنهان یا محدودیت های جغرافیایی متنوع کنید.

اگر تعجب می‌کنید، دارایی‌ها درآمد اجاره ماهانه را به دست می‌آورند و از افزایش ارزش بلندمدت سود می‌برند، درست مانند یک مالک مستغلات.

و منهای دردسرهای کاغذبازی، نگهداری و یافتن مستاجران جدید.

اما بیشتر وجود دارد. شما می توانید این دارایی ها را هر زمان که بخواهید در بازار ظرف چند دقیقه نقد کنید.

با توجه به اینکه بازار سنتی ممکن است ماه ها و سال ها طول بکشد تا دست به دست شود، این به این پروژه در هر دو بازار ارز دیجیتال و غیرکریپتو برتری می دهد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023

شما می توانید از طریق پیش فروش METRO که ارزان ترین دروازه را به پروژه ارائه می دهد، زودتر در Metropoly سرمایه گذاری کنید. هر چه زودتر سرمایه گذاری کنید، تخفیف بیشتری خواهید داشت.

در واقع، توکن‌ها می‌توانند در زمان عرضه عمومی دستخوش افزایش قیمت تا 300 درصد سود شوند. اگر کارهای ساده فهرست شده را انجام دهید، می‌توانید تنها با 100 دلار دارایی METRO در هدایای جاری متروپولی شرکت کنید. به سختی می توان این هدیه را از دست داد زیرا با یک آپارتمان زیبا به ارزش 1 میلیون دلار در برج خلیفه ارائه می شود. سالانه حدود 100000 دلار درآمد اجاره به دست می آورد.

مشارکت های پر جنب و جوش متروپولی قابل ذکر است. اولین مورد با ChainAdoption است که به دلیل همکاری با Polkadot، Tron و EOS شناخته شده است. تنست بعدی است.

این پلتفرم پروژه های موفقی مانند Metahero و Everdome Coin را در خود جای داده است که هر دو پس از راه اندازی بیش از 20 برابر شدند. این نشان دهنده پتانسیل رشد توکن های METRO است. این واقعیت که Metropoly Marketplace Beta قبل از راه اندازی توکن به صورت زنده است، اعتبار پروژه را تقویت می کند.

RobotEra – بهترین کریپتو برای خرید در حال حاضر برای قرار گرفتن در معرض بازی‌های Metaverse، NFT و P2E

RobotEra یک دنیای متاورس جدید است که پتانسیل تبدیل شدن به بهترین ارز دیجیتال برای خرید را دارد. این پروژه از عناصر سازنده جهان و NFT ها برای ارائه فرصت های کسب درآمد درون بازی به بازیکنان استفاده می کند. TARO، ارز دیجیتال بومی، یک توکن ERC-20 است که در حال حاضر برای خرید در پیش فروش موجود است.

به دنبال بازی های متاورس محبوب مانند The Sandbox و Decentraland، RobotEra میزبان یک محیط بازی مجازی کامل است که در آن می توان زمین های NFT را خریداری کرد و آنها را برای جمع آوری منابع توسعه داد.

علاوه بر املاک مجازی، NFT های اصلی دیگر در این پلتفرم Robots هستند – که نماد یک بازیکن را نشان می دهد. RobotEra نسخه محدودی از 10000 ربات را تولید خواهد کرد – متعلق به 7 گروه منحصر به فرد. هر گروه ربات در 7 قاره منحصر به فرد در سیاره تارو وجود دارد – اکوسیستم این پروژه.

از TARO می توان برای خرید و معامله همه NFT های درون بازی در بازار RobotEra استفاده کرد. RobotEra به عنوان یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های متاورس NFT، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استخراج، فروش NFT، تبلیغات و به اشتراک گذاشتن توکن TARO جوایزی کسب کنند.

وایت پیپر RobotEra همچنین بیان می‌کند که بازیکنانی که توکن بومی آن را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند در DAO (سازمان غیرمتمرکز مستقل) شرکت کنند تا در جهت پروژه از حق رای برخوردار شوند.

با عرضه کل 1.8 میلیارد توکن، 5 درصد (90 میلیون) در مرحله اول پیش فروش تخصیص خواهد یافت. TARO در حال حاضر با قیمت 0.02 دلار قابل خریداری است. قیمت توکن در مرحله دوم به 0.025 دلار و برای مرحله سوم و آخر به 0.032 دلار افزایش می یابد.

سرمایه گذاران می توانند به کانال تلگرام RobotEra بپیوندند تا از این پروژه امیدوارکننده ارز دیجیتال به روز بمانند.

Calvaria – بهترین بازی برای کسب درآمد با کریپتو مقیاس پذیر که اخیراً در بورس فهرست شده است

Calvaria یک بازی کارت رمزنگاری جدید برای کسب درآمد است که به بازیکنان و شرکت‌کنندگان در اکوسیستم پاداش می‌دهد و تلاش می‌کند گیمرهای سنتی را به بلاک چین جذب کند.

پیش فروش در پایان ژانویه تمام شد و توکن های RIA اکنون در Uniswap، BKEX و LBank فهرست شده اند و لیست های بیشتری در هفته های آینده اعلام می شود.

انتظار می‌رود فهرست‌های بیشتر CEX به دنبال داشته باشند، با امکان KuCoin به دلیل مشارکت با کیف پول KuCoin.

برای کسب توکن در بازی، بازیکنان باید یک دسته کارت NFT خریداری کنند که با استفاده از رمزنگاری Calvaria به دست می‌آید.

بازیکنان مالک دارایی‌ها خواهند بود که می‌توانند آن‌ها را در بازار آزاد مجدداً بفروشند، با Calvaria که 10٪ از هر خرید را به استخر سهام اختصاص می‌دهد – راه دیگری را ارائه می‌دهد که بازیکنان می‌توانند از بازی توکن کسب کنند.

توکن RIA هم به عنوان مکانیزم پاداش عمل می کند و هم زیربنای ثبات اقتصادی این اکوسیستم است. یکی از راه هایی که توسعه دهندگان به این هدف دست می یابند، شرط بندی است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند سکه‌های خود را به اشتراک بگذارند و به توکن‌های RIA علاقه دریافت کنند – اکوسیستم Calvaria به سهامداران این امکان را می‌دهد تا سکه‌های خود را به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت قفل کنند و پاداش‌های روزانه دریافت کنند.

طبق وایت پیپر Calvaria، سرمایه‌گذارانی که سکه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند نیز بخشی از سیستم رای‌گیری خواهند بود و در نهایت تصمیم‌گیرندگان اکوسیستم خواهند بود. وزن رای هر سرمایه گذار بر اساس تعداد توکن های نگهداری شده تعیین می شود.

از آنجایی که مجموعه‌های NFT نقش مهمی در پیشرفت بازی ایفا می‌کنند و برای خرید آن‌ها به توکن‌های RIA نیاز است، بازیکنان خوشحال خواهند شد که بدانند هر دو سکه مالیات تراکنش ندارند. Calvaria مصمم است تا با افزودن ویژگی‌هایی برای گسترش کاربرد توکن‌ها، سکه‌ها را ارزشمندتر کند.

سرمایه گذاران می توانند با عضویت در کانال تلگرام Calvaria اطلاعات بیشتری در مورد Calvaria کسب کنند.

سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر در جایگاه P2E هستند، باید Calvaria IEO را در نظر بگیرند.

Securedverse – یک شوتر FPS P2E با پتانسیل بسیار زیاد

بازار کریپتو خوش شانس بوده است که طی 12 ماه گذشته شاهد ورود پروژه های قوی به فضای P2E بوده است. یکی از جالب ترین آنها Securedverse است، یک بازی P2E که هم ساده و هم هیجان انگیز است.

این بازی چیزهای زیادی دارد که در زیر توضیح داده شده است و پتانسیل آن را دارد که در سال 2023 چیزی شبیه به یک اسب تیره باشد.

به گفته این تیم Securedverse یک بازی P2E تیرانداز اول شخص (FPS) است که کنترل ساده اما «مبارزه شدید» خواهد داشت. این بازی توسط Portsea Games ساخته می شود، شرکتی که تجربه ساخت بازی های VR با ویژگی های غنی را دارد.

از جمله ویژگی هایی که در دسترس کاربران است، نبردهای رقابتی است که منجر به پاداش SVC می شود. کسانی که در این نوع بازی‌ها مهارت دارند می‌توانند برای مهارت‌ها و سرگرمی‌های خود درآمد کسب کنند، که راه خوبی برای حفظ بازیکنان است.

به طور خاص، SVC را می توان از طریق یک سیستم رهبران به دست آورد. همچنین حالت های مختلف بازی در آینده وجود خواهد داشت. این به بازیکنان اجازه می دهد تا در حالت هایی که شاید چندان رقابتی نباشند، SVC کسب کنند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به اشتراک توکن SVC اشاره کرد که این تیم در آینده منتشر خواهد کرد. در آخرین مرحله توسعه، تیم توسعه ویژگی‌های VR را نیز آغاز خواهد کرد که باید کاربران زیادی را جذب کند.

Securedverse در حال حاضر میزبان پیش فروش خود است، با توکن SVC با کمترین قیمت ممکن، زیرا پیش فروش هنوز در مرحله 1 است.

در این مرحله، 1 توکن SVC 0.0143 دلار قیمت دارد، در حالی که در مرحله بعدی قیمت تا 0.0186 دلار افزایش می یابد – در مجموع 273 میلیون توکن SVC برای پیش فروش موجود است.

در مورد آینده، تیم پیشرفت های جالب زیادی دارد. پس از اتمام پیش فروش، تیم بازی را راه اندازی می کند.

پس از آن، تیم بر روی اضافه کردن نقشه‌ها، قهرمانان و حالت‌های بازی بیشتر تمرکز خواهد کرد. مراحل بعدی بر راه‌اندازی ویژگی staking، به‌روزرسانی UI/UX و رویدادهای ویژه متمرکز خواهند بود.

در حال حاضر بازی‌های جالب P2E زیادی در بازار وجود دارد، اما مطمئناً Securedverse یکی از جالب‌ترین آنهاست. این پروژه ارزش زیر نظر گرفتن را دارد.

Meta Masters Guild (MEMAG) – پلتفرم جدید ارزهای دیجیتال بازی موبایلی Web3

Meta Masters Guild یک پروژه رمزنگاری جدید است که در حال توسعه اولین پلتفرم اختصاصی بازی موبایل Web3 در جهان است.

پس از انجام یکی از برترین پیش فروش های اخیر، Meta Masters Guild 4.97 میلیون دلار از طریق مرحله پیش فروش جمع آوری کرد و اکنون برای خرید در XT.com و Uniswap در دسترس است.

حداکثر عرضه 1 میلیارد توکن MEMAG وجود دارد که 35٪ از آن در طول پیش فروش، بدون دوره تخصیص، و 15٪ دیگر به لیست های بورس و نقدینگی فروخته شد.

500 میلیون توکن دیگر برای توسعه اکوسیستم (15٪)، بازار پلتفرم (15٪)، ذخیره (10٪) و تیم (10٪) اختصاص داده شده است. این توکن ها به صورت خطی برای 36 و 48 ماه قفل و باز می شوند.

توسعه دهندگان Meta Masters Guild مورد بررسی قرار گرفته اند و توسط CoinSniper توسط KYC تایید شده اند، در حالی که قرارداد هوشمند رمز MEMAG توسط SolidProof ممیزی شده است.

در حالی که سایر بازی‌های کریپتو بازی برای کسب درآمد در درازمدت تلاش می‌کنند تا بازیکنان را در درازمدت درگیر خود نگه دارند و در معرض پمپاژ و تخلیه قابل توجهی قرار گرفته‌اند، Meta Masters Guild به جای تمرکز بر توکن‌سازی و بازی‌سازی، بر توسعه بازی‌هایی متمرکز است که سرگرم‌کننده و قابل پخش هستند. پاداش.

توکن MEMAG با فشار فروش مشابه دیگر توکن‌های P2E مواجه نخواهد شد، زیرا در بازی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت – در عوض، اکوسیستم را با توکن دیگری به نام GEMS، که برای پاداش‌ها و به عنوان ارز درون بازی استفاده می‌شود، پشتوانه و تأمین مالی خواهد کرد. GEMS، که خارج از زنجیره وجود خواهد داشت، برای خرید و ارتقای دارایی های درون بازی استفاده می شود و می تواند دوباره به MEMAG تبدیل شود.

Meta Masters Guild در حال حاضر دارای سه بازی در حال توسعه است: بازی مسابقه ای Meta Kart Racers، جنگنده فانتزی نوبتی Raid NFT و دنیای باز متاورس Meta Masters World.

Meta Kart Racers دورترین شرکت در توسعه خود است و انتظار می رود در اواخر سال 2023 تولید شود.

این پروژه همچنین از دیگر استودیوها و توسعه دهندگان بازی برای ساخت پلتفرم خود و گسترش کاتالوگ خود استقبال خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر و آخرین اخبار به کانال تلگرام انجمن متا مسترز بپیوندید.

Tamadog – بهترین Meme Crypto برای خرید در حال حاضر فهرست شده در Gate و OKX

در حالی که توکن‌های میم محبوب مانند Dogecoin و Shiba Inu به دلیل پشتوانه محبوب خود موفق شدند، ما شاهد افزایش توکن‌هایی هستیم که برای کاربران مفید هستند.

Tamadoge یکی از این توکن‌های چندکاربردی است که معتقدیم یکی از بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 است و شروعی باورنکردنی تا سال 2023 داشته است.

این به این دلیل است که این پروژه اکنون سه بازی اول از پنج بازی Tamadoge Arcade خود را منتشر کرده است و همچنین یک انتصاب بزرگ جدید – اضافه کردن Jon Bishop به عنوان مدیر عامل از Outright Games را انجام داده است.

این پروژه شاهد عرضه بازی Super Doge به بازار با بازخوردهای بسیار مثبت و زمان بازی بسیار زیاد بود، با بیش از 80 ساعت گیم پلی در 24 ساعت اول پس از انتشار.

Super Doge که مانند یک پلتفرمر به سبک ماریو ساخته شده است، بازیکنان را می‌بیند که سکه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و برای جوایز هفتگی و ماهانه و همچنین به‌صورت رایگان در دسترس هستند.

این اولین بازی از پنج بازی Tamadoge Arcade بود که در نیمه اول سال 2023 منتشر شد، پیش از برنامه اصلی بازی برای کسب درآمد و یک برنامه واقعیت افزوده (AR).

دومین و سومین Rocket Doge و To The Moon نیز به تازگی پرتاب شده اند و از موفقیت مشابهی برخوردار بوده اند.

Tamadoge (TAMA) واحد پولی در مرکز تاماورس است – یک بازی متاورس Play-to-Earn (P2E) که به کاربران امکان می دهد حیوانات خانگی منحصر به فرد Tamadoge خود را ایجاد کنند، پرورش دهند و با آنها رقابت کنند.

TAMA به راحتی یکی از برترین ارزهای دیجیتال با بیشترین پتانسیل صعودی در سال 2023 با توجه به ابزارهای آینده و تبلیغات در مورد پروژه و همچنین مزایای آشکار آن نسبت به رقبای میم کوین مانند Dogecoin و Shiba Inu است.

TAMA در حال حاضر یکی از برترین رمزارزهای پرطرفدار سال 2023 است و تنها در ماه ژانویه تقریباً 50 درصد رشد داشته است، در حالی که مجموعه NFT آن نیز با بازیکنانی که مایل به پیوستن به اکوسیستم P2E هستند، شاهد افزایش فعالیت بوده است.

حیوانات خانگی NFT Tamadouge اکنون با موارد کمیاب مختلف در فروش هستند. این NFT ها را می توان از طریق OpenSea با استفاده از ETH خریداری کرد و به عنوان حیوان خانگی دارنده در بازی عمل می کند، با حیوانات خانگی Ultra-Rate با قیمت پایین 4.9ETH.

برخلاف DOGE و SHIB، TAMA یک دارایی کاهش‌دهنده تورم است و حداکثر عرضه آن تنها 2 میلیارد توکن است که بسیار کوچک‌تر از سایر میم‌کوین‌ها است.

هر زمان که سرمایه گذاران اقلامی را از فروشگاه تاما خریداری می کنند – که برای خرید دارایی ها در بازی اصلی Tamadoge استفاده می شود – 5٪ از مبلغ خرج شده سوزانده می شود و باعث کاهش تورم TAMA و افزایش کمیاب می شود.

سرمایه گذاران می توانند کانال تلگرام تامادوج را دنبال کنند تا از آخرین اخبار پیرامون تامادوج مطلع شوند. ادمین های تلگرام هرگز ابتدا برای شما DM ارسال نمی کنند. در صورت تمایل خریداران نیز می توانند به Discord پروژه بپیوندند.

MetaBlaze – توکن جدید بازی بلاک چین در مرحله پیش فروش نهایی

گیم فای یکی از بخش های ارزهای دیجیتال با سریع ترین رشد است. به نظر می رسد که این بخش جدید بازی های بلاک چین دارای پتانسیل عظیمی است. MetaBlaze قصد دارد بازی را تغییر دهد.

MetaBlaze یک شرکت بازی سازی Web3 است که در حال توسعه یک تجربه بازی به طور فزاینده ای است که یک اکوسیستم بازی برای کسب درآمد را دوباره تصور می کند.

این شرکت با نشان طلایی Certik KYC، حسابرسی قرارداد هوشمند و نظارت بر اسکای نت، شفافیت کامل را برای وب 3 به ارمغان می آورد.

توکن متابلیز (MBLZ) ارز دیجیتال بومی است که در اکوسیستم آن استفاده می‌شود و بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده است. MetaBlaze اولین استخر جوایز گردان جهان را به ارمغان می‌آورد و به جامعه خود امکان می‌دهد تا برای کسب کریپت‌های آبی مانند بیت‌کوین، اتریوم، BNB، Solana و غیره بازی کنند.

MetaBlaze رویکرد داستان اول را در پیش گرفته است – اولین داستان نمادین را برای همیشه روی بلاک چین حک می کند. MetaBlaze که بر اساس اصول صحیح ساخته شده است، قرار است مجموعه ای از بازی های کوچک NFT را منتشر کند که روایتی با ابعاد حماسی، داستان سرایی مردمان Galaxia Blue را دنبال می کند.

تمام بازی‌های کوچک NFT، داستان و اکوسیستم کامل در یک AAA، سه‌بعدی RPG (بازی نقش‌آفرینی) ساخته شده بر روی Unreal Engine 5 گرد هم می‌آیند.

MetaBlaze با انتشار یک سری بازی های کوچک NFT برای جذب بازیکنان، غوطه ور کردن آنها در داستان و آشنایی با دنیای بازی MetaBlaze، رویکردی عملی در پیش گرفته است. در حالی که بازی AAA RPG توسعه یافته است، که در آن تمام تکرارهای قبلی گیم پلی و داستان سرایی در یک عنوان بازی با ابعاد حماسی گرد هم می آیند.

تیم MetaBlaze همچنین برنامه های عمیقی برای ادغام شبکه های اجتماعی Web 3 دارد. در حالی که هنوز یک اعلامیه رسمی انجام نشده است، AMA اخیر با تیم MetaBlaze به توسعه یک پلتفرم رسانه اجتماعی یکپارچه Web 3 برای گیمرها و سازندگان رسانه های اجتماعی اشاره کرد تا در فروشگاه iTunes و Google Play در دسترس باشد. اعلام رسمی و انتشار مطمئناً بر رشد سهموی ارزش توکن $ MBLZ تأثیر خواهد گذاشت.

با توجه به اینکه MetaBlaze ICO در آخرین دور خود قرار دارد و به سرعت به سقف 4 میلیون دلاری خود نزدیک می شود، این آخرین فرصت برای شرکت در MetaBlaze ICO و دریافت 5% جایزه MBLZ است.

سرمایه گذاران می توانند به بیش از 15000 عضو انجمن MetaBlaze Telegram بپیوندند تا آخرین به روز رسانی ها را پیدا کنند یا حتی مستقیماً با تیم چت کنند.

Battle Infinity (IBAT)– بهترین ارز دیجیتال جدید برای سرمایه گذاری با بازی های نوآورانه Metaverse

یکی دیگر از گزینه‌های بهترین ارز دیجیتال موجود در بازار، Battle Infinity است. Battle Infinity یک اکوسیستم مبتنی بر متاورس پر از عناصر بازی برای کسب درآمد (P2E) است که قبلاً توسط CoinSniper توسط KYC تأیید شده است. در این متاورز، کاربران می توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند و در بازی های Battle Infinity شرکت کنند تا جوایز قابل توجهی به دست آورند.

به‌عنوان یکی از سریع‌ترین پیش‌فروش‌های کریپتو برای فروش در سال جاری، Battle Infinity اکنون در حال توسعه است و هدف آن افزایش محبوبیت پلتفرم‌های مبتنی بر متاورس است. در اکوسیستم Battle Infinity، بازیکنان می توانند در شش پلتفرم مختلف شرکت کنند. لیگ برتر IBAT یکی از برجسته‌ترین لیگ‌ها است که اولین لیگ ورزشی فانتزی مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌کند و با NFT کامل می‌شود.

جدای از این، Battle Infinity همچنین یک بازار داخلی NFT را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند آثار هنری خود را به همراه خرید آیتم‌هایی برای سفارشی کردن آواتارهای خود، ضرب کرده و بفروشند. Battle Infinity همچنین به کاربران این امکان را می دهد که زمین های مجازی را خریداری کنند که می تواند برای تبلیغات از طریق بیلبوردهای درون بازی استفاده شود. حتی یک تبادل DeFi در اکوسیستم Battle Infinity (IBAT Battle Swap) وجود خواهد داشت که امکان تعویض یکپارچه توکن ها را فراهم می کند.

اکوسیستم Battle Infinity با استفاده از $IBAT، توکن بومی جهان BEP-20 امکان پذیر خواهد شد. $IBAT برای توزیع جوایز و شرط بندی با مجموع عرضه 10 میلیارد توکن استفاده خواهد شد. تخصیص 28 درصد از عرضه در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت تا از طریق پیش فروش خرید کنند.

به طور کلی، به نظر می رسد $IBAT به یکی از بهترین سکه های متاورس سال تبدیل شود، زیرا به گیم پلی ماهر از طریق عنصر لیگ فانتزی هیجان انگیز این پلتفرم پاداش می دهد. از آنجایی که بازیکنان در لیگ فانتزی به صورت NFT ساختار یافته اند، این یک راه منحصر به فرد برای تجارت و استراتژی در هنگام تشکیل یک تیم است.

گروه تلگرامی Battle Infinity بهترین مکان برای علاقه مندان به پروژه است تا از برنامه توسعه و انتشار آن مطلع شوند – به یاد داشته باشید که ادمین ها هرگز ابتدا برای شما DM ارسال نمی کنند.

پس از فروش پیش فروش Battle Infinity (IBAT)، بسیار قبل از مهلت آن، این توکن در PancakeSwap فهرست شد. در روز راه اندازی، IBAT 700 درصد از قیمت پیش فروش خود را افزایش داد و به ارزش بازار 60 میلیون دلار رسید و پس از عرضه در LBank در اواخر آگوست، دوباره پمپاژ کرد.

این توکن در حال حاضر دارای ارزش بازار کاملاً رقیق شده 22.6 میلیون دلاری است – اما به نظر می رسد کمتر از ارزش گذاری شده است زیرا لیست های بیشتری در آینده نزدیک برنامه ریزی شده است، در حالی که توسعه دهندگان همچنین اعلام کردند که سهام به زودی فعال خواهد شد. دارندگان می توانند توکن های خود را به مدت 30، 60، 90 یا 360 روز قفل کنند تا جوایزی کسب کنند، اگرچه هنوز اعلام نشده است که APY چیست.

بلوک خوش شانس (LBLOCK) – پلت فرم مسابقات NFT وب 3.0 با جوایز سودآور

Lucky Block (LBLOCK) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال نسبتاً جدید است که یک کازینو و کتاب ورزشی رمزنگاری را در نوامبر 2022 راه اندازی کرد.

این سایت در حال حاضر یکی از بهترین کازینوهای رمزنگاری و بیت کوین است زیرا هزاران بازی، ثبت نام آسان و جوایز خوش آمد گویی را ارائه می دهد.

Lucky Block بیش از 2700 بازی از اسلات های پیشرو تا بازی های کازینوی سنتی مانند پوکر و رولت را با میزهای مجازی و زنده ارائه می دهد.

همچنین یک کتاب ورزشی وجود دارد که هزاران بازار قبل از بازی و در بازی را در همه چیز از لیگ برتر، NFL و بوکس گرفته تا بدمینتون و ورزش های الکترونیکی ارائه می دهد.

ثبت نام در سایت سریع است و باید کمتر از یک دقیقه بدون نیاز به تأیید KYC طول بکشد – اگرچه برخی از بازیکنان برای دسترسی به آن به VPN نیاز دارند.

بازیکنان جدید همچنین می توانند 15% بازگشت نقدی بابت ضررهای هفته اول دریافت کنند.

حدود 10 کریپتو را می توان با BTC، ETH و DOGE با حداقل سپرده 1 دلاری و بدون هیچ هزینه یا محدودیتی برای واریز و برداشت بازی کرد.

زمان پرداخت نیز سریع است و برخی از ارزهای دیجیتال کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

LBLOCK به زودی به عنوان یک روش پرداخت در سایت اضافه خواهد شد و از زمانی که کازینو فعال شد، بیش از 70 درصد افزایش یافته است.

Lucky Block همچنین یک پلتفرم مسابقات NFT است که با ارائه فرصت‌های جوایز هیجان‌انگیز قصد دارد صنعت NFT را متحول کند.

ماموریت لاکی بلاک چیزی کمتر از جایگزینی – یا تکمیل – پیشنهادات متصدیان صنعت فعلی با یک سیستم واقعاً جهانی باز برای همه نیست. به اصطلاح همه چیز برای بازی وجود دارد. Lucky Block همچنین بهترین رمزارز زیر 1 دلار است.

این پروژه اخیراً ارتقاء توکن V2 خود را تکمیل کرده است و به دومین توکن ERC-20 اجازه می‌دهد بدون مالیات در صرافی‌های رمزنگاری بیشتری فهرست شود – توکن V2 نیز مشمول 1% سوخت ماهانه برای کاهش شدید عرضه می‌شود.

بهترین ارز دیجیتال DeFi در سال 2023:

سکه DeFi (DEFC) – صرافی غیرمتمرکز به دنبال پیشی گرفتن از PancakeSwap DEX

خوش‌بینی پیرامون DEFC پس از یک دوره طولانی سکون رخ می‌دهد که در طی آن توسعه‌دهندگان در تلاش بودند تا عناصر کلیدی نقشه راه را به وجود بیاورند – یعنی DEX وعده داده شده در قالب DeFi Swap.

دفای کوین در اواسط سال 2022 افزایش قیمت نجومی را تجربه کرد. بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که سودهای بیشتری با ارائه مجموعه ویژگی های DeFi Swap، از جمله استخر نقدینگی خودکار و مالیات تراکنش 10 درصدی به دست خواهد آمد که 50 درصد از مبلغ مالیات جمع آوری شده به دارندگان توکن DEFC برمی گردد.

با توجه به عملکرد قیمت قبلی، DEFC مدعی قوی برای قرار گرفتن در میان بهترین سکه های DeFi برای نگهداری در سال 2023 است.

کشاورزی بازدهی DeFi Coin اکنون در DeFi Swap در دسترس است، و برنامه هایی با APY از 30٪ (30 روز) تا 75٪ (365 روز) ارائه می دهد.

بنیانگذار اسکات رایدر می‌گوید که تیم در هفته‌های آتی از برنامه‌های آتی پرده‌برداری می‌کند، که انتظار دارد همه آن‌ها تأثیر «تحرک بازار» داشته باشند و آن را به یکی از ارزهای دیجیتال با بالاترین پتانسیل تبدیل کنند.

علاوه بر PancakeSwap، DEFC در حال حاضر در صرافی متمرکز BitMart (CEX) نیز فهرست شده است – اما برنامه‌هایی برای سرعت بخشیدن به فهرست‌بندی‌ها در CEXهای دیگر در حال اجراست.

اگرچه DEFC از نظر حجم معاملات و دارندگان یک سکه کوچک است، اما همچنان پتانسیل بسیار بالایی دارد. اما پس از سقوط yjr از اوج های قبلی، سکه می تواند کم ارزش تلقی شود و پتانسیل بالایی دارد.

بهترین کریپتوهای لایه 2 برای خرید:

بهمن (AVAX) – بلاک چین قابل دوام جایگزین اتریوم

Avalanche یک شبکه بلاک چین است که رویکرد منحصر به فردی را برای مقیاس‌پذیری اتخاذ می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا با «سگ‌های برتر» فعلی در فضای کریپتو رقابت کند. به جای استفاده از یک بلاک چین، همانطور که روش استاندارد است، Avalanche از سه زنجیره جداگانه استفاده می کند. هر زنجیره برای یک کار خاص استفاده می شود و به Avalanche اجازه می دهد تا 50000 تراکنش در ثانیه (TPS) را انجام دهد.

این رویکرد توجه توسعه دهندگان dApp را به خود جلب کرده است، زیرا از هزینه های فوق العاده بالای گاز اتریوم خسته شده اند. با استفاده از پروتکل اجماع Avalanche، شبکه می‌تواند هزینه‌های تراکنش‌هایی را ارائه دهد که بسیار قابل قبول‌تر هستند – در حالی که سطح بالایی از مقیاس‌پذیری را حفظ می‌کنند.

توکن بومی Avalanche AVAX است که برای پرداخت هزینه های شبکه و برای سهام استفاده می شود. کسانی که AVAX خود را برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنجی شبکه به اشتراک می گذارند، می توانند تا 10٪ APY کسب کنند، که بسیار بالاتر از نرخ های ارائه شده در بخش بانکداری سنتی است. به طور کلی، اگرچه قیمت AVAX نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما این ارز دیجیتال همچنان پتانسیل بسیار زیادی در آینده دارد.

سرمایه گذاران نهادی:

سرمایه چند زنجیره ای

سه پیکان پایتخت

متاورس و ارز دیجیتال NFT در سال 2023:

Sandbox (SAND– پلتفرم درآمدزایی دارایی دیجیتال Metaverse و Gaming

پلتفرم Sandbox اکوسیستمی است که در آن گیمرها می‌توانند فعالیت‌های خود را با کمک توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و توکن کاربردی آن، $SAND، ایجاد، مالکیت و کسب درآمد کنند. NFT ها در واقع یک گواهی مالکیت دیجیتال هستند.

بازیکنان می‌توانند از NFT برای اختصاص مالکیت قابل تأیید به دارایی‌های دیجیتالی خود استفاده کنند که در بازی‌ها ادغام شده و در بازارها تجارت کنند. Sandbox ابزارهایی مانند Game Maker را برای فعال کردن تعامل بازیکن ارائه می دهد.

همچنین، دنیای مجازی Sandbox – یا متاورس – شامل تعداد زیادی املاک دیجیتالی است که با توکن‌های LAND خریداری شده‌اند، جایی که بازیکنان می‌توانند به توسعه دهندگان دارایی دیجیتال تبدیل شوند و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

شرکت‌هایی مانند متا، مالک فیس‌بوک، روی متاورس به عنوان تکرار بعدی اینترنت شرط‌بندی می‌کنند، جایی که مردم کار، بازی، معاشرت و خرید می‌کنند، بنابراین پولی برای کسب درآمد وجود خواهد داشت. Sandbox یک ارز دیجیتال جدید و عالی برای خرید است زیرا به معامله گران اجازه می دهد در متاورس سرمایه گذاری کنند.

سرمایه گذاران نهادی:

آزمایشگاه بایننس

HASHED

سرمایه گذاری واقعی جهانی

اتریوم (ETH) – بلاک چین برتر با پروتکل اجماع دوستدار محیط زیست

اتریوم نیازی به معرفی ندارد، زیرا شبکه بلاک چین به ابزاری برای توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز (dApp) در سراسر جهان تبدیل شده است. شبکه اتریوم به لطف عملکرد قرارداد هوشمند، پایه و اساس این برنامه ها را فراهم می کند. این قراردادهای هوشمند واسطه را از برخی تراکنش ها حذف می کند و فرآیند را کاملاً غیرمتمرکز می کند. با توجه به موارد استفاده اتریوم و تجمعات گسترده ای که انجام شده است، قطعا یکی از داغ ترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است.

اگرچه هزینه‌های GAS اتریوم ماه‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است، انتشار اخیر «اتریوم 2.0» به این موضوع کمک کرده است. این ارتقا – ادغام اتریوم – در اواخر سال 2022 رخ داد و شاهد حرکت اتریوم به پروتکل “اثبات سهام” بود. این به طور قابل توجهی مقیاس پذیری بلاک چین را افزایش داد و هزینه ها را کاهش داد. با توجه به این ارتقا، می‌توانیم شاهد باشیم که افراد بیشتری نسبت به همیشه خرید اتریوم را در ماه‌های آینده انتخاب کنند.

سرمایه گذاران نهادی:

Kingfisher Capital LLC

Arrow Capital Management, Inc

Toroso Investments LLC

Enjin (ENJ) – پروتکل نوآورانه برای استقرار NFT در بازی

Enjin Coin یکی دیگر از محصولات متاورس متمرکز بر بازی از دنیای رمزنگاری است که این بار بر روی تبدیل توکن خود به دارایی دیجیتالی برای آیتم های درون بازی متمرکز شده است. هدف Enjin تبدیل شدن به “بزرگترین پلتفرم انجمن بازی آنلاین” است و در حال حاضر به مشارکت 250000 انجمن بازی با مجموع 18.7 میلیون گیمر افتخار می کند.

تیم Enjin مبتکرانی در زمینه NFT هستند و با توکنی که برنده تاییدیه به عنوان استاندارد توکن اتریوم برای NFT های تخصصی – ERC-1155 اختراع کردند.

همانند The Sandbox، Enjin کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) را بین توسعه‌دهندگان توزیع می‌کند تا استقرار سریع ادغام‌ها در بازی‌ها را تسهیل کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد فرآیند سرمایه گذاری، نحوه خرید سکه Enjin را بخوانید.

سرمایه گذاران نهادی:

CoinFund

Coinbase Ventures

شرکای سرمایه DT

گروه ارزهای دیجیتال

چارچوب سرمایه گذاری

کیلووات سرمایه

LedgerPrime

Lemniscap

سرمایه پارافای

ApeCoin (APE) –Meme Coin محبوب با پتانسیل قیمت بسیار زیاد

همانطور که از نام آن پیداست، ApeCoin یک توکن ERC-20 است که به طور جدایی ناپذیری با Bored Ape Yacht Club – یکی از گران ترین NFT های موجود در بازار – مرتبط است. اگرچه سازندگان BAYC مستقیماً در پروژه ApeCoin درگیر نیستند، این توکن مترادف با مجموعه NFT شده است – و حتی در پروژه متاورس آینده “Otherside” استفاده خواهد شد.

هنگامی که ApeCoin در مارس 2022 منتشر شد، در اختیار دارندگان BAYC قرار گرفت که در اصل پول رایگان بود. به دلیل هیاهوی موجود در اطراف مجموعه NFT، قیمت APE بلافاصله افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران خرده فروشی به دلیل تبلیغات رسانه های اجتماعی، خرید توکن ها را انتخاب کردند.

با این حال، قیمت APE از بالاترین سطح ماه مارس کاهش یافته است زیرا سکه برای یافتن موارد استفاده در دنیای واقعی تلاش کرده است. ApeCoin در برخی بازی‌های مبتنی بر بلاک چین، مانند Benji Bananas، که برخی از ابزارها را ارائه می‌دهد، پیاده‌سازی شده است. صرف نظر از حمایت جامعه عظیمی که BAYC (و ApeCoin) دارند، این سکه همچنان پتانسیل قیمت بالایی در طولانی مدت دارد.

دیگر کریپتوهای برتر برای خرید اکنون:

بیت کوین (BTC) – معروف ترین رمزارز با عرضه ثابت و بزرگترین ارزش بازار

هیچ بحثی در مورد بهترین ارز دیجیتال برای خرید بدون ذکر بیت کوین کامل نمی شود. اگرچه قیمت بیت کوین در سال گذشته ضربه قابل توجهی را متحمل شده است، اما افراد بیشتری از همیشه به خرید بیت کوین به دلیل در دسترس بودن و اعتبار آن تمایل دارند.

شکی نیست که بیت کوین فاقد کاربرد سکه های جدیدتر است – اما این بدان معنا نیست که ارزش آتی ندارد. از بین تمام ارزهای دیجیتالی که بازار کریپتو را تشکیل می‌دهند، بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که سریع‌تر توسط بازارهای مالی قدیمی پذیرفته شده است. تعداد فزاینده ETF های بیت کوین و محصولات مشتقات این موضوع را نشان می دهد.

علاوه بر این، گزارشی از Deloitte نشان داد که بیش از 2300 کسب و کار آمریکایی در اواخر سال 2020 بیت کوین را به عنوان پرداخت پذیرفته اند – و این تعداد بدون شک از آن زمان تاکنون افزایش یافته است. بیت کوین به دلیل فراگیر بودن و قابلیت اطمینان آن، در درازمدت یک ارز دیجیتال برتر برای سرمایه گذاری باقی می ماند.

Chiliz (CHZ) – Crypto جدید در توکن فن

Chiliz یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برتر برای خرید با پتانسیل ارزش بالا است. به زبان ساده، Chiliz توکنی است که پلتفرم توکن طرفداران Socios را تقویت می کند. برای کسانی که نمی‌دانند، توکن‌های طرفداران رمزنگاری‌هایی هستند که توسط تیم‌های ورزشی (مانند تیم‌های F1، تیم‌های فوتبال) صادر می‌شوند که مزایا و حق رای منحصربه‌فردی را برای مالک فراهم می‌کنند.

در زمان نگارش این مقاله، پلتفرم Socios با مجموعه‌ای از نام‌های معروف از جمله پاری سن ژرمن (PSG) و FC بارسلونا همکاری کرده است. این بدان معنی است که مردم می توانند Chiliz (CHZ) را خریداری کنند تا امتیازات منحصر به فرد مربوط به این تیم ها را به دست آورند. با توجه به هواداران سخت‌کور که بسیاری از تیم‌ها دارند، برخی از این توکن‌های هوادار افزایش ارزش قابل توجهی داشته‌اند.

Chiliz به‌زودی به‌جای تکیه بر شبکه اتریوم، به بلاک‌چین خود می‌رود و ابزارهای بیشتری را برای توکن CHZ ایجاد می‌کند. با توجه به پتانسیل عظیمی که توکن‌های فن دارند، می‌توان ادعا کرد که CHZ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است.

Aptos (APT)– بهترین ارز دیجیتال پنی برای سرمایه گذاری در سال 2023

Aptos به عنوان بهترین رمزارز برای سرمایه گذاری امروز در حوزه بلاک چین که به سرعت در حال گسترش است لقب گرفته است – عمدتاً به دلیل مقیاس پذیری ادعایی آن. اگرچه راه اندازی Aptos در اکتبر 2022 یک شکست بزرگ بود، تیم اعلام کرده است که از اشتباهات خود درس می گیرند و شبکه را حتی بهتر از قبل خواهند کرد.

با این حال، کسانی که به دنبال کسب درآمد با NFT هستند، ممکن است همچنان Aptos را جذاب بدانند، زیرا شروع به جذب سازندگان NFT دور از شبکه‌های رقیب مانند Solana و Polygon کرده است. اگر تیم Aptos بتواند به این راه ادامه دهد، می‌توان APT را به بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 تبدیل کرد.

چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید پیدا کنیم

یافتن بهترین رمزارز جدید برای سرمایه گذاری می تواند چالش برانگیز باشد – به خصوص با توجه به سرعت رشد بازار. با این حال، جزئیات زیر پنج تاکتیک است که سرمایه گذاران می توانند برای شناسایی سریع رمزارزهای با پتانسیل بالا به کار گیرند:

به دنبال پتانسیل قیمت باشید

مهمترین چیزی که هنگام شناسایی بهترین سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال باید به دنبال آن باشید پتانسیل قیمت است. این ممکن است مبهم به نظر برسد، اما عوامل زیادی را شامل می شود، مانند قیمت فعلی سکه و منطقه بازار خاصی که در آن فعالیت می کند. با ترکیب این عوامل، سرمایه گذاران می توانند اطمینان حاصل کنند که از سکه هایی با پتانسیل قیمت پایین اجتناب می شود.

به عنوان مثال، اگر یک سکه جدید در بازار متاورس به سرعت در حال رشد عرضه شود و دارای نقطه فروش منحصر به فرد (USP) باشد، این احتمال وجود دارد که تقاضای سرمایه گذاران را تجربه کند. با این حال، ترکیب این رویکرد با سایر اشکال تحلیل برای اطمینان از تلاقی ضروری است.

به دنبال موارد استفاده نوآورانه باشید

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری امروزی همگی دارای موارد استفاده نوآورانه ای هستند که به آنها کمک می کند تا از بقیه متمایز شوند. این مهم است، زیرا دلیل روشنی برای جذب سرمایه گذاران به سمت آنها به جای پروژه های دیگر فراهم می کند.

به عنوان مثال Fight Out است که به کاربران برای تکمیل تمرینات در برنامه تناسب اندام انقلابی خود برای کسب درآمد پاداش می دهد و همچنین دارای عناصر متاورز است که در آن کاربران با یکدیگر رقابت می کنند.

تجارت سکه را با تخفیف پیدا کنید

بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای معامله، آنهایی هستند که در حال حاضر با تخفیف قیمت گذاری شده اند – زیرا بالاترین پتانسیل بازدهی را دارند. تعریف «تخفیف» می‌تواند چالش‌برانگیز و ذهنی باشد که شامل تحقیق در مورد ابزار، تیم توسعه و اهداف آینده سکه است.

اگر یک سکه از بیرون استثنایی به نظر برسد، اما قیمت آن بسیار پایین باشد، می تواند مثبت یا منفی باشد. ممکن است بازار به دلایل بی‌شماری قیمت سکه را پایین آورده باشد – با این حال اگر عوامل اقتصادی گسترده‌تر دلیل اصلی به نظر می‌رسد، پس از بهبود شرایط، فرصتی برای بازگشت سکه وجود دارد.

از پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

کسانی که نمی‌دانند در حال حاضر روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کنند، عاقلانه هستند که از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. اگرچه ممکن است این امر غیر منطقی به نظر برسد، اما پلتفرم های رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شناسایی سکه ها و پروژه هایی هستند که توجه معامله گران خرده فروشی را به خود جلب می کنند.

پروژه هایی مانند Fight Out نمونه بارز این موضوع است، زیرا قبلاً جوامع قوی در توییتر و تلگرام ایجاد کرده است. این جوامع بسیار مهم هستند، زیرا به ایجاد پایه محکمی از تقاضا کمک می کنند و پایه و اساس رشد قیمت در آینده را فراهم می کنند.

از شرایط بازار آگاه باشید

در نهایت، یافتن بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز مستلزم توجه دقیق به شرایط فعلی بازار است. این یک استراتژی نسبتاً گسترده است، اما شامل بررسی شرایط اقتصادی گسترده تر، تنظیم بازار و هرگونه رویداد “قوی سیاه” است که ممکن است رخ داده باشد.

فروپاشی FTX نمونه بارز این است که چرا باید شرایط بازار را در نظر گرفت. اگرچه سکه‌هایی مانند BTC و ETH مستقیماً در این شکست دخیل نبودند، اما همچنان به دلیل اثر مسری کاهش ارزش داشتند. بنابراین، هر زمان که یک رویداد بسیار منفی رخ داد، بهتر است صبور باشید و اجازه دهید بازار قبل از درگیر شدن آرام شود.

نتیجه – بهترین رمزارز برای خرید در حال حاضر 2023

برای نتیجه گیری، این مقاله با تمرکز بر مجموعه ای از پروژه های با پتانسیل رشد بالا، نگاهی عمیق به بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر انداخته است.

یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای رمزنگاری‌شده برای سال 2023، Fight Out این پتانسیل را دارد که در آینده بازدهی عظیمی را به ارمغان بیاورد – این ارز دیجیتال حرکتی برای کسب درآمد به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تلاش برای اهداف تناسب اندام خود با برنامه جدید انقلابی خود، جوایزی کسب کنند.

FGHT، ارز دیجیتال بومی، در حال حاضر برای خرید در طول پیش فروش آن – که تا 31 مارس ادامه دارد – در دسترس است و سرمایه گذاران پیش فروش می توانند تا 67٪ در توکن های جایزه کسب کنند و از برنامه وابسته 5٪ USDT استفاده کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT