شرایط دریافت ایردراپ همستر

اطلاعیه مهم : شرایط دریافت ایردراپ همستر

زمان مطالعه 2 دقیقه

همستر کامبت، بزرگترین ایردراپ تلگرامی در بخش بازی های تپ تو ارن، اخیرا بسیار سر و صدا به پا کرد و از دیگر بازی های تلگرامی ارز دیجیتالی پیشی گرفت، متاسفانه تیم همستر کامبت همچنان طرفداران خود را منتظر گذاشته و توکن همستر را لانچ نکرده است! اما خبر خوش این است که تیم توسعه همستر کامبت، 8 مرداد اعلام کرد که معیارهای متعددی در توزیع ایردراپ توکن همستر اهمیت دارد که بتوانید واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر شوید.

شرایط دریافت ایردراپ همستر

خوشحالیم که اعلام کنیم بخش Airdrop داخل بازی همستر به روز شده است! اکنون می‌توانید در مورد معیارهایی که در توزیع توکن نقش دار‌ند بیشتر بدانید. لطفا توجه داشته باشید که این، همه شرایط نیست!

اهمیت سود ساعتی یا پرافیت در ایردراپ همستر کامبت

بخش سود ساعتی یا پرافیت، سودی است که شما به‌صورت ساعتی و بدون انجام فعالیت خاصی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید از راه‌های مختلفی که در بازی تعیین شده است، میزان پرافیت خود را افزایش دهید. هرچه میزان پرافیت شما در بازی افزایش یابد، میزان توکن استخراج‌شده در هر ساعت برای شما نیز بیشتر خواهد شد.

شرایط دریافت ایردراپ همستر

شرایط دریافت ایردراپ همستر

اهمیت تسک ها در ایردراپ همستر کامبت

تسک ها و وظایفی که روزانه در بازی همستر به شما محول می شود میتواند سود ساعتی را افزایش دهد و ماین توکن های همستر را راحت تر کند. این وظایف، شامل بخش های بازی همستر، مثل بخش کارتهای همستر که میتوانید در تلگرام اول پرداخت مشاهده کنید، بخش حمایت از یوتیوب و دیگر شبکه های اجتماعی مربوط است و همچنین حتی سر زدن روزانه به اپلیکیشن بازی همستر از اهمیت برخوردار است.

اهمیت دعوت از دوستان در ایردراپ همستر کامبت

در همستر کامبت شما یک لینک اختصاصی برای دعوت از دوستان دارید، اگر دوستان با لینک شما وارد بازی شوند در بخش دعوتی های پروفایل مدیریتی همستر شما نمایش داده میشوند، هرچه میزان دعوتی بیشتر باشد سکه هایی که به دست بیاورید بیشتر است.

شرایط دریافت ایردراپ همستر

خرید تتر trc20 آنی

اهمیت دستاورد ها در ایردراپ همستر کامبت

در این بخش میتوانید رتبه یا رنک خود را نسبت به دیگر شرکت کنندگان برتر بازی مشاهده کنید و می توانید ببینید که تا کنون چه فعالیتی در بازی همستر داشته اید.

اهمیت عضویت در کانال تلگرام برای ایردراپ همستر کامبت

باید حتما در کانال تلگرامی همستر کامبت عضو شده باشید، سعی کنید پست های چنل را برای دوستانتان بفرستید و روی خبرها ری اکشن ثبت کنید و فقط به عضو شدن ساده بسنده نکنید.

اهمیت تعداد کلیدها در ایردراپ همستر کامبت

در بخش مینی گیم همستر کامبت تب پلی گراند در همستر، برخی بازی ها وجود دارند مثل بازی دوچرخه در همستر که به شما پس از برنده شدن کلید میدهد، همستر کامبت اخیرا 3 بازی جدید را به این بخش اضافه کرده است. هرچه کلید بیشتری دریافت کنید و به عبارتی بازیهای بیشتر را ببرید امتیاز و رنک شما بالاتر است.

امتیاز 4/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT