نتلر (Neteller)

افتتاح حساب نتلر (Neteller) و هر آنچه باید دانست

زمان مطالعه 4 دقیقه

نتلر Neteller یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی است که برای پرداخت ارزی (خرید از سایت های خارجی) و انتقال ارز به کشورهای مختلف استفاده می شود. مهمترین نکته ای که در رابطه با این سرویس پرداخت آنلاین وجود دارد این است که امکان مدیریت چند حساب را در آن واحد در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله با آموزش افتتاح حساب نتلر همراه ما باشید.

معرفی حساب نتلر

همان طور که گفته شده، Neteller یکی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین است که شباهت زیادی به اسکریل از آن برای مدیریت چند حساب بانکی می توانید استفاده کنید. به عبارت دیگر شما می توانید اطلاعات تمام کارت های ارزی تان را وارد این حساب کرده و در نهایت از این حساب برای پرداخت در سایت های مختلف خارجی استفاده نمایید. پس به نوعی می توان گفت که نتلر یک حساب ارزی واسط است، که از آن برای پرداخت در بسیاری از وب سایت های خارجی استفاده می گردد.

آموزش افتتاح حساب نتلر

اولین نکته ای که در رابطه با افتتاح حساب نتلر باید مد نظر داشته باشید این است که امکان استفاده از این سرویس در ایران وجود ندارد. به عبارت دیگر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، شما به صورت مستقیم و با آی پی ایران نمی توانید وارد سایت شده و حساب کاربری ایجاد نمایید.

اما همیشه راهی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد. شما می توانید با استفاده از یک سرویس وی پی ان، فیلتر را از بین برده و وارد سایت شده و حساب کاربریتان را ایجاد نمایید.

ساخت اکانت نتلر

وارد سایت Neteller شده و گزینه Join for Free را که در وسط صفحه قرار داده شده است را انتخاب نمایید.

نتلر (Neteller)
نتلر (Neteller)

در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیلتان و رمز عبورتان را وارد نمایید. در نهایت گزینه Register now را انتخاب کنید. (رمز عبور شما باید حداقل ۸ کاراکتر، شامل حروف بزرگ، عدد و نشانه های مختلف باشد.)

نتلر (Neteller)
نتلر (Neteller)


بعد از آن صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که باید در آن تمام اطلاعات شخصی مورد نظر را وارد نمایید.

نتلر (Neteller)
نتلر (Neteller)

در مرحله بعد برای افزایش امنیت حساب یاد به چند سوال پاسخ دهید و آنها را به خاطر بسپارید. به همین سادگی اکانت Neteller شما ایجاد می شود.

مهمترین نکاتی که هنگام افتتاح حساب نتلر باید بدانید

  • همان طور که گفته شد باید از یک وی پی ان استفاده کنید. ترجیحا آی پی کشورهای به غیر از آمریکا، کانادا و انگلیس را انتخاب کنید.
  • هنگامی که وی پی ان شما وصل شد، اطلاعات شهر و کشوری که به آن متصل هستید را یادداشت نمایید. چرا که برای وریفای حساب نتلر به آن نیاز دارید.
  • به دلیل قوانین سختی که برای ساخت اکانت Neteller وجود دارد، برای هر بار ورود از آی پی همان کشوری استفاده کنید که در ابتدا انتخاب کردید.

کاربرد اکانت نتلر (Neteller)

با افتتاح این نوع حساب قادر به انجام امور مالی ارزی زیر خواهید بود:

  • پرداخت هزینه در سایت های مختلف خارجی
  • انتقال و دریافت ارز
  • خرید مسترکارت پیش پرداخت Net+

روش های شارژ حساب نتلر

برای شارژ حساب نتلر روش های مختلفی وجود دارد که برخی از رایج ترین آنها عبارت است از: بیت کوین، ویزا کارت، اسکریل و … است. افرادی که در ایران زندگی می کنند، می توانند از طریق ویزا کارت در لحظه حسابشان را شارژ نمایند.

پرداخت با ویزا کارت

کارمزد شارژ حساب نتلر

بسته به این که از کدام روش برای شارژ حسابتان استفاده می کنید، مقدار کارمزد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای بیت کوین، ویزا کارت و اسکریل مقدار کارمزد ۲٫۵ درصد است. (در حال حاضر مقدار کارمزد برای تمامی روش ها مقدار ۲٫۵ درصد در نظر گرفته شده است. که البته احتمال تغییر آن در آینده وجود دارد.)

نتلر (Neteller)
نتلر (Neteller)

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

امتیاز 5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    سلام ایا برای برداشت از کیف پولی نتلیر و واریز ان به حساب های کشور ترکیه با ایبان امکان پذیر است؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      خیر متاسفانه

  2. امیر گفت:

    سلام ایا راهی هست که از طریق کیف پول نتلر پول برداشت کنیم؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT