پرداخت با تن کوین در تلگرام

امکان پرداخت با تن کوین در تلگرام اضافه شد

زمان مطالعه < 1 دقیقه

تلگرام از روز گذشته، قابلیت جدید پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال تن ‌کوین (TON) را اضافه کرده است. این قابلیت با استقبال کاربران تلگرام روبرو شده و انتظار می‌رود به افزایش درآمد صاحبان کانال‌ها کمک کند. امکان پرداخت با تن کوین در تلگرام اضافه شد.

پرداخت با تن کوین در تلگرام

با این قابلیت جدید، صاحبان کانال‌های تلگرام می‌توانند ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تبلیغات نمایش داده شده در کانال خود را دریافت کنند. تلگرام با اتکا به تعامل بالای کاربران خود که منجر به بیش از یک تریلیون بازدید ماهانه از کانال‌ها می‌شود، این سیستم درآمدزایی را طراحی کرده است.

تلگرام ادعا می‌کند که به دلیل کارآمدی و سرعت بالای شبکه TON، این بلاکچین را برای تسهیل فرآیند کسب درآمد از تبلیغات انتخاب کرده است. همچنین، کنترل دقیق بر مکان قرارگیری تبلیغات و نمایش تبلیغات مرتبط با محتوای کانال، از دیگر مزایای این سیستم است.

س از اعلام این خبر، ارزش تن کوین افزایش یافت، اما این افزایش موقتی بود و TON در ادامه با کاهش قیمت روبرو شد. در حال حاضر، تن کوین یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار به شمار می‌رود و با ۴.۷۲ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۵.۰۲ دلاری معامله می‌شود.

علاوه بر قابلیت پرداخت با تن کوین، رویداد دیگری نیز بر بازار TON تاثیر گذاشته است. تلگرام چندی پیش، از فروش اوراق قرضه به ارزش ۳۳۰ میلیون دلار خبر داد که با استقبال قابل‌توجه سرمایه‌گذاران مواجه شد. این رویداد، تاثیر بالقوه استراتژی‌های مالی تلگرام بر عملکرد بازار تن کوین را پررنگ‌تر کرده است.

با این حال، لازم به ذکر است که تلگرام اخیرا در بازار اسپانیا با مشکلاتی روبرو شده است. در ماه مارس، اسپانیا به دلیل شکایت‌های مربوط به حق تکثیر، دستور تعلیق موقت تلگرام را صادر کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !