انتقال ناگهانی 135 میلیون دلار بیت کوین

انتقال ناگهانی 135 میلیون دلار بیت کوین

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بر اساس پلتفرم ردیاب بلاکچین Whale Alert، یک کیف پول ناشناس 5500 بیت کوین را به یک کیف پول ناشناس دیگر انتقال داد. در این خبر به بررسی انتقال ناگهانی 135 میلیون دلار بیت کوین می پردزایم.

انتقال ناگهانی 135 میلیون دلار بیت کوین

در زمان رخ دادن این انتقال، بیت کوین در سطح قیمت 24700 دلار قرار داشت، که نشان می‌دهد رقم انتقال یافته معادل حدود 135.95 میلیون دلار بوده است.

بنا به داده‌های پلتفرم Blockchain.Com، چند آدرس جهت انجام این تراکنش با هزینه کارمزد ترکیبی حدود 15.61 دلار مورد استفاده قرار گرفتند.

در حال حاضر بیت کوین با رشدی 3.3 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 24557 دلار قرار دارد.

چند تراکنش برجسته‌ی دیگر با بیت کوین نیز توسط Whale Alert گزارش شده‌اند. بیشتر آن‌ها از سوی کیف پول‌های ناشناس به مقصد صرافی‌های برجسته‌ی رمز ارزی انجام شده‌اند.

چند روز پیش، پلتفرم تحلیل و آمار بلاکچین Santiment به دنبال‌کنندگان خود گفت تا تعداد آدرس‌های نهنگ‌های بیت کوین را به‌دقت زیر نظر داشته باشند؛ چرا که رشد تعداد این دسته از آدرس‌ها می‌تواند نشانگر اعتماد به روند صعودی بیت کوین باشد.

همچنین، Santiment اشاره کرد که تعداد آدرس‌ها با موجودی 100 تا 1000 بیت کوین کمی افزایش یافته است؛ در حالی که تعداد آدرس‌ها با هولد 1000 تا 100000 بیت کوین بدون تغییر بوده است.

dailyhodl

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT