انتقال پول از طریق Wise

راهنمای گام به گام: انتقال پول از طریق Wise (transferWise)

زمان مطالعه 5 دقیقه

ما همین نگرانی را داشتیم و راه حلی پیدا کردیم. اجازه دهید شما را با ارائه‌دهنده خدمات انتقال پول شگفت‌انگیز، Wise (که قبلا TransferWise نامیده می‌شد) آشنا کنیم، که انتقال پول برون مرزی را آسان و ایمن می‌کند. انتقال پول از طریق Wise را بیشتر بشناسید.

چرا Wise؟

راحتی، انتقال پول به خارج از کشور با استفاده از Wise سریع، آسان و ساده است.

فرآیند انتقال کاملاً آنلاین است و به طور یکپارچه در همه دستگاه ها کار می کند. شما می توانید از کشور خود به آلمان از خانه خود، در روز یا شب، بر روی هر دستگاهی – خواه تلفن هوشمند یا تبلت – منتقل کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اکانت کاربری رایگان Wise ایجاد کنید و دستورالعمل های ساده آنها را دنبال کنید. گیرنده شما برای دریافت پول شما نیازی به داشتن اکانت Wise ندارد.

ما اشاره کردیم که انتقال با Wise سریع است، اما چقدر سریع؟ پاسخ این است که فقط چند روز یا گاهی فقط یک روز طول می کشد! این امکان وجود دارد که پول روز بعد پس از ارسال در اکانت گیرنده نمایش داده شود. سرعت انتقال پول بین المللی شما به ویژه برای کسانی که برای اکانت مسدود شده درخواست می کنند مهم است. به عنوان مثال، با اکانت مسدود شده EDUBAO، پس از اینکه پول با موفقیت به اکانت مسدود شده شما رسید، به طور خودکار یک تأیید اکانت مسدود شده برای درخواست ویزای شما صادر می کنیم.

کمترین هزینه ممکن و بدون هزینه پنهان

نقل و انتقالات خارج از کشور در وایز از نرخ ارز متوسط ​​​​بازار یا آنچه وایز نرخ ارز واقعی می نامد استفاده می کند. این نرخی است که در Google، XE یا Yahoo Finance می بینید. این شما را از نرخ های گران قیمت ارز که اغلب به عنوان کمیسیون صفر یا معاملات رایگان پنهان می شود، نجات می دهد.

شما هزینه نقل و انتقالات خارج از کشور خود را از قبل خواهید دید و تضمین می کنید که فقط آنچه را که می بینید پرداخت خواهید کرد.

امنیت بالا

وایز یکی از اعضای اداره رفتار مالی (FCA) است، سازمانی که از مصرف کنندگان در برابر تقلب، قیمت گذاری ناعادلانه محافظت می کند و محیط عملیاتی سالمی را برای توسعه شرکت های مالی تضمین می کند. به عبارت دیگر، به همان اندازه که توسط بانک‌ها محافظت می‌شوید، توسط وایز محافظت می‌شوید.

راهنمای گام به گام: نحوه انتقال پول از طریق وایز

آیا از آنچه Wise برای ارائه دارد و در نظر گرفتن استفاده از Wise برای انتقال پول خود به آلمان یا کشورهای دیگر در سراسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته اید؟ در این مورد، در اینجا راهنمای استفاده از Wise با جزئیات است. این مراحل را دنبال کنید و مطمئن باشید که پول شما در یک چشم به هم زدن به هر جایی که قرار است باشد ارسال می شود!

مرحله 1: به وب سایت Wise بروید و یک اکانت کاربری رایگان ایجاد کنید.

این وب سایت است: Wise.com. بسته به کشور شما، ممکن است 4 تا 5 روز طول بکشد تا اکانت شما تأیید شود.

مرحله 2: پس از ورود به سیستم، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. بیایید روی «ارسال پول» کلیک کنیم.

مرحله 3: هزینه ها را از قبل بررسی کنید

در سمت راست صفحه، ماشین‌حساب Wise قرار دارد که تمام هزینه‌هایی که از قبل دریافت می‌شود و تاریخی که پول شما به اکانت گیرنده می‌رسد را به شما نشان می‌دهد.

فرض کنید از هند پول می‌فرستید و می‌خواهید دریافت‌کننده در آلمان دقیقاً 1000 یورو دریافت کند، این مبلغ را در «دریافت‌کننده دقیقاً دریافت خواهد کرد» درج کنید و ارز را یورو انتخاب کنید.

وایز محاسبات را انجام می دهد و کل مبلغ مورد نیاز برای ارسال را به شما نشان می دهد تا گیرنده در آلمان دقیقاً 1000 یورو دریافت کند. کل مبلغی که باید ارسال کنید شامل نرخ مبادله INR-EUR و هزینه های دریافت شده توسط Wise است که 1951.79 INR است.

مرحله 4: اگر از طرف شخص دیگری پول منتقل نمی کنید، روی “شخصی” کلیک کنید و اطلاعات خود را پر کنید.

مرحله 5: روی گیرنده کلیک کنید. ساده است، درست است؟ فرض کنید برای شخص دیگری پول می‌فرستید

مرحله 6: مشخصات گیرنده خود را وارد کنید

IBAN یک شماره شناسایی بین المللی برای یک اکانت بانکی است که معمولاً برای نقل و انتقالات بین المللی استفاده می شود. گیرنده شما باید IBAN خود را در اختیار شما قرار دهد یا می توانید آن را از آنها درخواست کنید. در غیر این صورت، نمی توانید پول را ارسال کنید.

مرحله 7: تأیید هویت (آزمایشی)

برای اولین انتقال خود با وایز، باید اکانت خود را با آپلود یک عکس از مدرک شناسایی خود مانند گذرنامه، شناسه ملی یا گواهینامه رانندگی تأیید کنید. لطفا توجه داشته باشید که فرمت PDF پذیرفته نمی شود.

مرحله 8: جزئیات انتقال خود را بررسی کنید

شما تمام جزئیات انتقال خود از جمله مبلغ، اطلاعات خود و اطلاعات گیرنده خود را مشاهده خواهید کرد. لطفاً همه چیز را با دقت بررسی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید. تا زمانی که همه اطلاعات دقیق باشد، جای نگرانی نیست.

مرحله 9: بیایید به قسمت آخر برویم: چگونه می خواهید پرداخت کنید؟

چهار گزینه وجود دارد که عبارتند از کارت نقدی، انتقال بانکی POLi، کارت اعتباری و انتقال بانکی. هر گزینه پرداخت مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما در حال حاضر، ما روی انتقال بانکی تمرکز خواهیم کرد که می تواند کمی پیچیده تر از گزینه های دیگر باشد. خبر خوب این است که می تواند شما را از محدودیت های روزانه (برخلاف کارت نقدی)، ریسک امنیتی (برخلاف انتقال POLi) یا هزینه های اضافی (برخلاف کارت اعتباری) نجات دهد.

وایز اطلاعات بانکی خود را بر اساس محل اکانت بانکی اصلی شما در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر از یک اکانت بانکی هندی پول ارسال می کنید، جزئیات بانک هندی Wise را دریافت خواهید کرد.

لطفاً به خاطر داشته باشید که از شماره مرجع ارائه شده توسط Wise استفاده کنید تا آنها بتوانند شما را به عنوان فرستنده شناسایی کنند. شما باید این شماره را در توضیحات حواله قید کنید که معمولاً از طرف بانک فرستنده اختیاری است اما در این مورد ضروری است. شماره مرجع را فراموش نکنید!

با تمام مراحل تمام شد؟ اکنون می توانید استراحت کنید و لذت ببرید زیرا وایز بقیه مراحل انتقال پول بین المللی را برای شما انجام می دهد. بدون روش های پیچیده تر!

می توانید از Wise برای ارسال پول به اکانت مسدود شده خود در EDUBAO استفاده کنید. همانطور که می بینید سریع، مقرون به صرفه و ایمن است. اگر در مورد انتقال و اکانت مسدود شده سوالی دارید با ما در میان بگذارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT