دلایل رشد قیمت دوج کوین ۱ بهمن

دلایل رشد قیمت دوج کوین ۱ بهمن

زمان مطالعه < 1 دقیقه

دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار و رمزارز محبوب ایلان ماسک، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد ۹٫۴ درصدی قیمت خود بوده است. در این پست به بررسی دلایل رشد قیمت دوج کوین ۱ بهمن می پردازیم.

دلایل رشد قیمت دوج کوین ۱ بهمن

این رشد قابل‌توجه همزمان با اعلام ایجاد یک حساب جدید اختصاصی برای سرویس پرداخت آتی شبکه X با نام Payments اتفاق افتاد و بحث‌هایی را در مورد نقش احتمالی دوج کوین در این سرویس برانگیخت.

بر اساس داده‌های بازار، در نتیجه انتشار این خبر، قیمت دوج کوین تا مرز ۰٫۰۹ دلار افزایش یافت. البته در زمان نگارش این خبر، این میم کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۸۶ دلار معامله می‌شود. همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات روزانه دوج کوین هم با یک رشد ۲۴۷ درصدی، به بیش از ۱٫۱ میلیارد دلار رسیده است.
معرفی حساب جدید Payments، گام بزرگی در استراتژی X برای نوآوری در بخش فناوری‌های مالی، جهت ساده‌سازی و افزایش کارایی تراکنش‌های دیجیتال با تمرکز بر راه‌حل‌های کاربرپسند و ایمن است. در حالی که هنوز هیچ پستی در این حساب منتشر نشده، اما نشان طلایی دارد که نشان می‌دهد یک حساب تأییدشده است.

از طرفی، با اینکه هنوز جزییات خاصی در مورد ادغام ارزهای دیجیتال در سرویس پرداخت X فاش نشده، افزایش اخیر قیمت دوج کوین منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی در بین سرمایه‌گذاران و تحلیلگران شده و سابقه ماسک در ابراز علاقه به این میم کوین نیز این گمانه‌زنی‌ها را تقویت کرده است.

نفوذ این میلیاردر در فضای کریپتو و نقش او به عنوان مالک X، این انتظارات را تقویت کرده که دوج کوین ممکن است در سیستم پرداخت جدید این شبکه نقشی داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که سرویس پرداخت درون برنامه‌ای X تا اواسط سال ۲۰۲۴ معرفی و فعال شود.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT