ترنسفر وایز Transfer Wise

معرفی کامل ترنسفر وایز Transfer Wise | نحوه شارژ حساب وایز

زمان مطالعه 3 دقیقه

شرکت وایز از سال 2011 در لندن کار خود را شروع کرده و در طول این سال‌ها سرویس خود را توسعه بخشید. در حال حاضر این مجموعه دفاتر متعددی در کشورهای مختلف دارد. منظور از حساب وایز، یک حساب کاربری در این سرویس بین‌المللی است که بتوانید برای انتقال پول از آن استفاده کنید. به بیان دیگر حساب wise یک حساب اینترنتی است که به شما قابلیت جابه‌جایی پول در بین کشورهای مختلف را می‌دهد. در این پست به معرفی کامل ترنسفر وایز Transfer Wise و همچنین شارژ حساب وایز از طریق اول پرداخت می پردزایم.

شارژ حساب وایز

ترنسفر وایز Transfer Wise

شما با استفاده از حساب وایز و اتصال آن به یک حساب بانکی می‌توانید بی‌هیچ زحمتی به حساب شخص دیگری در کشور متفاوتی پول واریز کنید. برای انجام این کار نیاز به اقدام خاصی نیست و فقط لازم است حساب وایز شما به یک حساب بانکی متصل باشد. در این حالت با داشتن اطلاعات حساب گیرنده انتقال انجام خواهد شد.

ترنسفر وایز Transfer Wise

ترنسفر وایز Transfer Wise

مزایا سایت وایز ترنسفر

اولین مورد از مزایا سایت وایز ترنسفر هزینه کم آن است.
نحوه عملکرد این سایت به گونه ای است که اگر شما در حال انتقال یک مبلغ از دلار به یک حساب یورویی باشید و در مسیر برعکس آن شخصی نیز دقیقاً همین فرآیند را همزمان با شما انجام دهد، این دو فرآیند را روی هم منطبق می‌کند. به این ترتیب هزینه این نقل‌وانتقال به کمترین میزان کارمزد خود می‌رسد.

دومین مزیت میزان حجم انتقال وجه در این سایت است. هر شخص روزانه می‌تواند مبلغ 43 هزار یورو را منتقل کند.

سایت وایز به راحتی و با کمترین هزینه تراکنش مالی، کار شما را انجام می‌دهد. به عبارت دیگر ترنسفر وایز یک صرافی آنلاین است که علاوه بر انتقال پول، ارزش واحدهای پول مبدا و مقصد را سنجیده و با محاسبه آن‌ها، پولی که انتقال می‌دهد را تنظیم می‌کند. این سایت از داده‌های بلومبرگ استفاده می‌کند و با تبدیل ارز پول شما را منتقل می کند.

شارژ حساب وایز

با شارژ حساب وایز، بسیاری از پرداخت‌های بین المللی شما از جمله پرداخت در سایت‌های خارجی، رزرو هتل، خریدهای اینترنتی و رزرو آزمون‌ قابل انجام می‌باشد. برای انجام هرگونه تراکنش مالی با استفاده از وایز نیاز دارید که شارژ حساب های وایز شما کامل باشد. از آنجایی که وایز یک حساب چند ارزی است، این کار را می‌توانید با هر واحد پولی انجام دهید. شارژ حساب wise بیشتر بر اساس واحد ارزی دلار، یورو و پوند انجام می‌شوند. بنابراین برای شارژ حساب wise خود نیاز دارید تا از یک حساب ارزی بین المللی و کارت‌های بین المللی استفاده کنید. می‌توانید از فرد دیگری نیز درخواست کنید تا پولی را به حساب شما واریز کند.

ترنسفر وایز Transfer Wise

ترنسفر وایز Transfer Wise

سرعت انتقال وجه در ترنسفر وایز

استفاده از ترنسفر وایز به این دلیل محبوبیت دارد که شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کار پرداخت ارزی را انجام دهید. حتی در ایران که سایت‌های واسط به کمک شما می‌شتابند تا پرداخت‌ها به سهولت انجام شوند.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT