انواع حساب‌ بروکر Aron Groups (آرون گروپس)

انواع حساب‌ بروکر Aron Groups (آرون گروپس)

زمان مطالعه 2 دقیقه

بروکر آرون گروپس (Aron Groups) چهار نوع حساب معاملاتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در این مطلب به بررسی انواع حساب‌ بروکر Aron Groups (آرون گروپس) می پردازیم.

شارژ بروکر آرون گروپس

انواع حساب‌ بروکر Aron Groups (آرون گروپس)

حساب استاندارد: حساب استاندارد برای افراد حرفه‌ای مناسب است و به گفته خود بروکر بهترین شرایط معاملاتی در این حساب در دسترس معامله‌کنندگان قرار گرفته است. حداقل مبلغ سپرده برای ایجاد حساب استاندارد، ۵۰ دلار آمریکا است. علاوه بر این، شما می‌توانید معادل تومانی این مبلغ را نیز به عنوان حداقل واریز در نظر بگیرید. نکته مهم در آرون گروپس این است که شما می‌توانید از واحد تومان به عنوان ارز پایه برای حساب خود استفاده نمایید. در این حساب، نسبت اهرم معاملاتی به ۱:۵۰۰ است و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا نمادهای تومانی و بین‌المللی را با یکدیگر معامله کنید. همچنین، این بروکر 5 درصد سود سالانه تومانی به موجودی حساب معامله‌گران اختصاص می‌دهد که رقم قابل‌توجهی است.
حساب VIP: این نوع حساب برای افرادی مناسب است که معاملات حجم بالا باز می‌کنند. این حساب ریسک از دست‌رفتن سرمایه را با کاهش اهرم معاملاتی به 1:200 کمتر کرده است. حداقل واریز به این حساب معادل 1000 دلار آمریکا یا معادل ریالی آن است. این بروکر همچنین سود سالانه 10 درصد به موجودی این نوع حساب اختصاص داده است.
حساب نانو: این گزینه برای افرادی که به دنبال حساب با سرمایه کم هستند بسیار مناسب است و حداقل سپرده مورد نیاز برای این حساب ۱ دلار آمریکا یا معادل ریالی آن است. در این حساب، نسبت لوریج به ۱:۱۰۰۰ ارائه شده است و هیچ سود سالانه‌ای مخصوص این حساب محاسبه نمی‌شود. در این حساب، معاملات با نمادهای تومانی و بین‌المللی بدون سواپ انجام می‌شوند و تنها در معاملات بیت کوین، اونس طلا و یورو به دلار، کمیسیون دریافت نمی‌شود. این گزینه فرصتی فوق‌العاده برای شروع موفقیت‌آمیز معاملات با حداقل سرمایه را برای معامله‌گران مبتدی فراهم می‌آورد.
حساب نقدی: این گزینه به افرادی که تمایل دارند معاملات خود را به مدت زمان طولانی نگه دارند پیشنهاد شده است و احتمال کال مارجین در این حساب به شکل قابل توجهی پایین است. حداقل سپرده مورد نیاز برای این حساب ۵۰۰ دلار آمریکا یا معادل ریالی آن است. لوریج ریالی ۱:۲ و لوریج دلاری ۱:۱ است و سود سالانه دلاری به نسبت ۲ درصد به موجودی حساب اضافه می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید که سواپ و کمیسیون دریافتی برای این حساب‌ها متغیر بوده و بر اساس شرایط بازار تعیین می‌شوند. همچنین، سواپ در تمام روزهای هفته کسر می‌شود.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT