اپلیکیشن Parsec برای اجرای گیم PC

اپلیکیشن Parsec برای اجرای گیم PC روی اندروید به صورت گروهی

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاید در هنگام گیم با دوستان خود با این مشکل مواجه شده‌اید که فضای کافی برای نشستن روبه روی یک مانیتور برای گیم روبه روی  یک PC وجود ندارد یا هر کسی دوست دارد در حالتی که راحت است مثل حالت خوابیده روی تخت به راحتی بازی حرفه‌ای خود را انجام دهد؛ یا اینکه گیم خود را در قطار یا اتوبوس ادامه دهید یا به کامپیوتر خود در زمان مسافرت متصل شوید. اپلیکیشن Parsec برای اجرای گیم PC روی اندروید به صورت گروهی این نیاز را برطرف کرده است و می‌توانید کامپیوترتان را تبدیل به هاست بازی کنید تا از این طریق به صورت یک کو-آپ محلی یا آنلاین با دوستانتان مشغول بازی کردن شوید.

چگونگی استفاده از اپلیکیشن Parsec

خدمات و امکانات اپلیکیشن Parsec

اگر سیستم اندرویدی روی گوشی همراه تبلت خود دارید، امکان استفاده از  خدمات Parsec را هم خواهید داشت. پس از ورود به سایت Parsec، می‌توانید نرم افزار را دانلود کنید. تنظیمات برنامه Parsec روی سیستم‌های اندرویدی و PC بسیار ساده است و شما  می‌توانید بازی‌هایی با سرعت اجرای ۶۰ فریم در ثانیه روی گوشی‌های اندرویدی اجرا نمایید.

پس شما باید یک نسخه نرم افزاری را برای PC خود از سایت Parsec و یک اپلیکیشن برای گوشی همراه خود از Google Play تهیه کنید.

* توجه: اگر بخواهید بازی‌های سنگین PC را روی گوشی همراه خود اجرا کنید بدون آنکه به PC خانگی خود متصل شوید، باید از پروژه xCloud ماکروسافت در آینده نزدیک بهره ببرید.

مراحل اتصال به این اپلیکیشن Parsec

نصب اپلیکیشن Parsec

۱) دانلود برنامه Parsec

۲) نصب برنامه Parsec روی گوشی همراه و PC

۳) ساختن حساب کاربری در برنامه Parsec

۴) اتصال کامپیوتر به گوشی از طریق شبکه Parsec

۵) اجرای بازی در کامپیوتر دسکتاب و پلی کردن آن در گوشی اندرویدی

نیاز به خرید دسته گیم جهت اتصال به گوشی همراه

مزایای اپلیکیشن Parsec

با توجه به اینکه قرار است شما بازی‌های پیچیده مخصوص PC را روی گوشی همراه اجرا کنید، با توجه طراحی بازی، به دسته گیم حرفه‌ای نیاز خواهید داشت.

دسته‌های گیم زیادی وجود دارند که می‌توانید رابط USB آنها را از طریق اتصال OTG به گوشی اندرویدی خود وصل کنید. دلیل اتصال با سیم این است که گاهی بین اتصال بلوتوثی برخی از دسته‌های بازی با پهنای باند کامپیوتر در نرم افزار Parsec مشکلاتی ایجاد می‌شود. البته دسته‌هایی وجود دارند گوشی همراه مطابق شکل روی آن سوار می‌شود و کار را راحت می‌کند.

تنضیمات اپلیکیشن Parsec

تنظیمات اپلیکیشن Parsec

پس از نصب نرم افزار روی PC و ساخت اکانتتان روی گزینه Client و Network تیک دسترسی به گوشی همراه بزنید تا از طریق دستگاه اندروید خود هم امکان مدیریت تنظیمات را داشته باشید. اگر وارد بخش UPnP شوید امکان تنظیمات روتر هم وجود دارد و می‌توانید مصرف اینترنتتان را کاهش داده و از آن طریق اتصال برقرار کنید (هر روتری تنظیمات خاص خود را دارد که در بخش Help نرم‌افزار شما را راهنمایی می‌کند).

اگر بخواهید بازی چند نفره کنید، به مسیر Settings > Hosting بروید و گزینه Enable Hosting را سلکت کنید و گزینه Party or Play با دیگر افراد را هم انتخاب نمایید.

با اجرای بازی روی PC و کلیک تایید اتصال به گوشی همراهی که ظاهر می‌شود به راحتی به گوشی شما و دوستانتان متصل شده و می‌توانید از آن در دورهمی خود لذت ببرید.

حال که با اپلیکیشن Parsec برای اجرای گیم PC روی اندروید به صورت گروهی آشنا شدید، لازم به ذکر است که مجموعه اول پرداخت خدمات مختلف ارزی برای گیمرها فراهم می‌سازد؛ از نقد کردن درآمد‌های ارزی حاصل از استریم تا پرداخت ارزی برای شارژ هاست خارجی ویژه گیمرها برای کاهش پینگ از جمله این موارد است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT