اکانت اسپاتی فای پرمیوم

آیا اکانت اسپاتی فای پرمیوم ارزش خرید دارد؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا Spotify Premium ارزش این هزینه را دارد؟ بیایید ببینیم آیا باید برای Premium ثبت نام کنید یا خیر، و برای چه کسانی مناسب نیست.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اگر طرح رایگان Spotify را امتحان کرده‌اید و به ارتقا به Premium فکر می‌کنید، قبل از رفتن به یک برنامه پولی باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. اگرچه Spotify Premium عالی است، اما برای همه مناسب نیست.

بیایید ببینیم که آیا باید پول نقد را در Spotify Premium خرج کنید.

اکانت اسپاتی فای پرمیوم

اگر به تمام جزئیات نیاز دارید، بحث کامل ما را در مورد آنچه با طرح رایگان Spotify در مقابل Spotify Premium دریافت می‌کنید، ببینید. به طور خلاصه، در حالی که هر دو به شما دسترسی کامل به کتابخانه Spotify را می دهند، چند تفاوت کلیدی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

بزرگترین تغییر این است که Spotify Premium هیچ تبلیغی ندارد که تجربه شنیداری شما را مختل کند. Premium همچنین به شما امکان می‌دهد حالت shuffle را در تلفن همراه خاموش کنید، در حالی که کاربران رایگان مجبورند از shuffle به جز در «لیست‌های پخش انتخابی» استفاده کنند. گوش دادن در دسکتاپ این محدودیت را ندارد.

دو مزیت اصلی دیگر Premium، توانایی دانلود موسیقی برای گوش دادن به حالت آفلاین و فعال کردن جریان با کیفیت بالا است. در حالی که یک بسته خوب از مزایا، آیا آنها ارزش قیمت را دارند؟

اکانت اسپاتی فای پرمیوم چقدر هزینه دارد؟

قبل از اینکه بتوانیم در مورد ارزش Spotify Premium صحبت کنیم، باید ببینیم چقدر هزینه دارد. مانند بسیاری از سرویس های امروزی، می توانید از طریق چندین طرح مختلف در Spotify مشترک شوید.

اگر به تنهایی این کار را انجام می دهید، Spotify Premium 10.99 دلار در ماه هزینه دارد. کسانی که می توانند تأیید کنند که دانشجو هستند در عوض 5.99 دلار در ماه برای یک طرح انفرادی پرداخت می کنند.

در همین حال، Spotify Premium Duo ماهانه 14.99 دلار هزینه دارد و به دو نفر که در یک آدرس زندگی می کنند اکانت های Premium خودشان را می دهد. و برای حداکثر ارزش، Spotify Premium Family به شما امکان می‌دهد تا شش اکانت با مبلغ 16.99 دلار در ماه به Premium بپیوندید. مانند طرح Duo، همه باید در یک مکان زندگی کنند.

اگر علاقه مند هستید، جزئیات بیشتری در مورد هر اشتراک Spotify ارائه کرده ایم.

آیا Spotify Premium ارزشش را دارد؟

اگر از Spotify با هر فرکانسی در طول ماه استفاده می کنید، سخت است که مخالفت کنید که Spotify Premium یک سرمایه گذاری عالی است. با قیمتی که آمازون یا آیتونز برای یک آلبوم دیجیتال می پردازند، پخش جریانی با کیفیت بالا، توانایی ذخیره موسیقی در تلفن خود و بدون تبلیغات دریافت می کنید. بسته به طرح تلفن همراه شما، گوش دادن آفلاین می‌تواند هزینه‌های داده را پرداخت کند.

تقسیم آن به یک محاسبه: اگر در یک ماه یک ساعت در روز به Spotify گوش دهید، حدود 37 سنت برای هر ساعت موسیقی پرداخت می کنید. این تقریباً ارزان‌ترین سرگرمی است که می‌توانید پیدا کنید، و بیشتر مردم بیش از یک ساعت در روز گوش می‌دهند. به ارزش زمان صرف شده برای گوش دادن به تبلیغات نیز فکر کنید. 11 دلار در طول یک ماه بیشتر از یک یا دو ساعت تبلیغاتی است که باید با آن سروکار داشته باشید.

اگر افراد کافی در خانه خود داشته باشید تا طرح Duo یا Family را انجام دهند، این معامله جذاب‌تر می‌شود. حتی با وجود تنها دو یا سه نفر، پرداخت 6 تا 8 دلار در ماه برای هرکدام برای پخش موسیقی نامحدود بسیار عالی است. ما بیشتر در مورد ارزش Spotify Premium Family در نظر گرفته ایم.

امروزه تقریباً همه موسیقی خود را به طور کامل از طریق استریم دریافت می‌کنند، که بسیار راحت‌تر از دستکاری یک مجموعه بزرگ MP3 است. اگر آن را دوست ندارید، بتوانید به طور کامل یک آلبوم را بدون هدر دادن پول بررسی کنید، و یک کتابخانه از موارد دلخواه خود در Spotify ایجاد کنید، ارزش این هزینه را دارد. این هر دو با Premium راحت تر هستند.

با این حال، شرایطی وجود دارد که در آن ملحق شدن به Spotify Premium منطقی نیست. بیایید آن ها را مرور کنیم.

اگر به ندرت از Spotify استفاده می کنید

اگر اغلب از Spotify استفاده نمی کنید – شاید مجموعه موسیقی خود را داشته باشید – احتمالاً به تبلیغات یا دسترسی محدود به تلفن همراه اهمیت نمی دهید. برای کسانی که هر چند وقت یک‌بار از Spotify برای بررسی یک هنرمند جدید استفاده می‌کنند، اما برای همه موسیقی‌هایشان به آن تکیه نمی‌کنند، Premium ارزش این هزینه را ندارد.

اگر از سرویس پخش موسیقی دیگری استفاده می کنید

اگر قبلاً مشترک سرویس پخش موسیقی دیگری شده اید، Spotify احتمالاً شما را از آن دور نخواهد کرد. اکثر خدمات پخش موسیقی این روزها مشابه هستند، بنابراین تلاش برای انتقال کتابخانه خود به Spotify ارزش تغییرات جزئی را ندارد.

اگر می‌خواهید تغییر دهید، برای اطلاعات بیشتر، Spotify را با Apple Music و YouTube Music مقایسه کرده‌ایم.

اگر به صدای Hi-Fi نیاز دارید

یکی از بزرگترین حذفیات Spotify عدم وجود برنامه Hi-Fi است. Apple Music شامل صدای بدون افت برای موسیقی خاص است و رقبایی مانند Tidal به داشتن بالاترین کیفیت پخش ممکن می بالند. کیفیت بالای Spotify Premium برای اکثر افراد کافی است، اما علاقه مندان به صدا باید جای دیگری را جستجو کنند.

Spotify در مورد این موضوع صحبت کرده است، اما از زمان نوشتن این مقاله، سطح Hi-Fi Spotify برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

اگر می خواهید با کسانی که خارج از خانه خود هستند بپیوندید

برنامه‌های Spotify’s Duo و Family یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه با جمع کردن اشتراک شما هستند، اما این شرکت نمی‌خواهد شما برای این برنامه‌ها با هیچکس خارج از خانه خود ثبت نام کنید. برای اطمینان از ایجاد یک طرح گروهی برای افرادی که با شما زندگی می کنند، اقدامات مختلفی را اعمال می کند.

در مقابل، می‌توانید یک گروه اشتراک‌گذاری خانواده Apple ایجاد کنید تا در مجموع به شش نفر، بدون توجه به موقعیت مکانی آنها (در کشور شما) به برنامه Apple Music Family خود دسترسی داشته باشند. و اگر همه از کاربران بزرگ خدمات شرکت هستند، پیوستن به Apple One ارزش بیشتری را به همراه دارد.

نحوه ارتقا به Spotify Premium

برای تغییر به یک اکانت Premium آماده هستید؟ به صفحه Spotify Premium بروید، وارد اکانت خود شوید و مراحل را برای وارد کردن اطلاعات پرداخت خود دنبال کنید. فوراً می‌توانید از مزایای Premium بهره مند شوید و هر زمان خواستید می‌توانید آن را لغو کنید.

خرید با ویزا کارت

در حالی که می توانید با استفاده از برنامه های تلفن همراه در Spotify Premium ثبت نام کنید، ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. مانند بسیاری از برنامه‌ها، Spotify برای ثبت‌نام در اندروید یا آیفون هزینه بیشتری برای پرداخت هزینه تراکنش‌هایی که فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل دریافت می‌کنند، دریافت می‌کند. چند دلار در ماه برای خود پس انداز کنید و در وب ثبت نام کنید—تجربه در تلفن شما یکسان خواهد بود.

Spotify Premium یک معامله عالی است

به طور خلاصه، تصمیم برای ارتقاء به این بستگی دارد که آیا Spotify روش اصلی شما برای گوش دادن به موسیقی است یا خیر. اگر اینطور است، پس با قیمت یک آلبوم دیجیتال در ماه، می توانید از هر چیزی که می خواهید بدون محدودیت لذت ببرید. اگر اینطور نیست، احتمالاً به اندازه کافی از مزایای آن قدردانی نخواهید کرد.

بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید این است که تلاش کنید. از آنجایی که Spotify یک ماهه آزمایشی Premium را ارائه می دهد، ارزش ثبت نام برای آن را دارد. اگر بعد از 30 روز از مزایای آن قدردانی نکنید، می دانید که Spotify برای شما ارزش آن را ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT