خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

طریقه خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) نسخه 2020

زمان مطالعه 3 دقیقه

راه‌ها و روش‌های بسیاری برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد، مثلا با راه‌اندازی یک استارت اپ یا معامله ارز دیجیتال یا از طریق فعالیت‌های دورکاری و… می‌توان به درآمد رسید. اما راه دیگری هم برای افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند وجود دارد. گیمرها می‌توانند از طریق انجام بازی به درآمد برسند، شاید نام بهترین ویدیو گیمرهای دنیا با درآمد‌های چند میلیون دلاری را شنیده باشید یا به گوشتان خورده باشد که بتوان از بازی‌هایی نظیر کلش آف کلنز، بازی Fortnite و … درآمد‌های دلاری داشت. در ادامه با اول پرداخت همراه باشید تا شما را با کسب درآمد از طریق خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) آشنا نماییم.

معرفی بازی FIFA 20

خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) دلار

در سپتامبر ۲۰۱۹ آخرین نسخه‌ی بازی فیفا (FIFA) به بازار عرضه شد با نام فیفا FIFA 20 که دارای ویژگی‌های اضافه‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی بود. به طور مثال لیگ قهرمانان اروپا و سیستم شوتی به نام Timed Finishing به بازی اضافه شد. بازی فیفا FIFA 20 قابل استفاده بر روی پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، PlayStation 4 و Nintendo Switch می‌باشد.

این بازی دارای حالت‌های گوناگونی است که یکی از محبوب‌ترین حالت‌های آن FUT FIFA Ultimate Team است که در آن می‌توان هر بازیکنی از هر لیگی برای بازی در تیم خود انتخاب کنید. همچنین چنانچه بتوانید سکه به دست آورید، می‌توانید بازیکن مورد علاقه‌ی خود را هم خریداری کنید. شما در هر بازی که برنده شوید، تعدای سکه پاداش می‌گیرید و این سکه‌ها به اکانت شما افزوده می‌شود و این تعداد سکه‌ها هستند که ارزش اکانت شما را مشخص می‌کنند. 

چگونگی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA)

خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) درآمد

همانطور که از نام آن پیدا است، FIFA یک نوع بازی گرافیکی بسیار عالی می‌باشد که در آن بازی فوتبال به خوبی شبیه سازی شده است و هر ساله نسخه‌های مختلفی از آن به بازار عرضه می‌شود. شرکت سازنده‌ی بازی فیفا، Electronic Arts نام دارد و اولین نسخه‌ی آن در سال ۱۹۹۵ ارائه شد. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین است و توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. شاید بپرسید که چگونه می‌توان از طریق بازی خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) به درآمد رسید؟

باید بدانید که افرادی که در این بازی از تبحر خاصی برخوردار هستند، می‌توانند به درآمد خوبی هم برسند. زمانی که شما در بازی FIFA موفقیت کسب می‌کنید، سکه پاداش می‌گیرید و اکانت شما ارزشمند می‌شود و می‌توانید اکانت خود را به دیگر علاقه‌مندان بفروشید که این به راهی برای کسب درآمد گیمرها تبدیل شده است.

وب سایت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه خرید و فروش اکانت گیم‌های مختلف فعالیت می‌کنند و حتی امکان خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) هم دراین سایت‌ها وجود دارد. اما بهتر است به جای خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) در سایت‌های داخلی، در سایت‌های خارجی مانند سایت‌های PlayerAuctions و Gamer to Gamer Marketplace این کار را انجام دهید. اما به این نکته توجه کنید که چنانچه به صورت بین المللی به خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) می‌پردازید، باید از چگونگی انتقال پول مطمئن شوید.

خدمت اول پرداخت برای خرید و فروش اکانت 

پردازشگرهای آنلاین بین المللی بسیاری مثل درگاه پرداخت پی پال، اسکریل، و… وجود دارد که می‌توانید از طریق آن‌ها، خرید خود را انجام دهید، اما برای کشور ایران به دلیل تحریم‌ها دارای قوانین و ضوابط خاصی است. شما برای نقد کردن درآمدهای ارزی، می‌توانید به مجموعه اول پرداخت اکتفا کنید. این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه خدمات ارزی می‌باشد که شما بتوانید با خیال راحت و با اطمینان کامل به خرید و فروش اکانت فیفا (FIFA) بپردازید. 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT