اپلیکیشن Yandex Toloka

کسب درآمد ارزی با اپلیکیشن Yandex Toloka

زمان مطالعه 2 دقیقه

خیلی اوقات بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند که در اوقات فراغت خود، به راحتی و بدون نیاز به تخصصی خاص به درآمد دلاری برسند. سایت‌های زیادی در دنیا وجود دارد که تنها به دیدن ساده فیلم، عکس یا شنیدن موسیقی به شما پول می‌دهند بدون آنکه نیاز به داشتن حرفه‌ای خاص باشید. پیش‌تر سایت کلیکی ebesucher یا سایت Swagbucks با دستور‌ کارهای مختلف را معرفی کرده بودیم. در این مقاله به کسب درآمد ارزی با اپلیکیشن Yandex Toloka می‌پردازیم که بابت مسئولیت‌های کوچک و ساده، به شما دستمزد می‌دهد و برای آن دلاری پرداخت می‌کند.

اپلیکیشن Yandex Toloka چیست؟

اپلیکیشن Yandex Toloka درآمد

این اپلیکیشن که دفتر آن در کشور روسیه قرار دارد، به سایت‌ها اروپای شرقی که در زمینه هوش مصنوعی و همچنین رباتیک فعالیت دارند، همکاری می‌کند. در حقیقت هوش مصنوعی و ربات نیاز دارند که بارها و بارها از رفتار انسان برای موارد مختلف الگو برداری کنند تا بتوانند یک مسئله ساده را از هم تشخیص دهند.

سایت Yandex.Toloka با این شرکت‌ها قرارداد دارد و در ازای آن، کاربران زیادی را استخدام می‌کند که رفتارها و نظرات تعداد زیادی از کاربرها در رابطه به یک موضوع خاص، به صورت داده در‌آمده و به شرکت طرف قرارداد می‌فروشد؛ و از آن طرف هم به کاربرها پول می‌دهد. در حقیقت فعالیت این سایت مبتنی بر خدمات Crowdsourcing است.

چه فعالیت‌هایی مد نظر Yandex Toloka است؟

آموزش اپلیکیشن Yandex Toloka

فعالیت‌ها بسیار ساده هستند و شما باید ابتدا اپلیکیشن Yandex Toloka را روی گوشی همراه خود نصب کنید. تسک‌ها و دستور کارها در این اپلیکیشن متنوع است که مهمترین آنها شامل:

  • تحلیل عکس: به شما عکس نمایش داده می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا در عکس موضوع X را می‌بینید؟(سوالات متفاوت است) و شما باید بر اساس آنچه دیدید، جواب دهید.
  • تحلیل فیلم: شما فیلم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای را می‌بینید و از شما خواهد پرسید که آیا در فیلم موضوع X مشاهده کرده‌اید و یا در دقیقه چندم موضوع X را دیده‌اید.
  • تحلیل جستجو: داده‌های جستجو را به شما می‌دهد و از شما می‌خواهد مواردی که بی‌ربط یا با‌ربط به موضوع جستجو هستند را انتخاب کنید.
  • تحلیل تبلیغات: اپلیکیشن از شما می‌خواهد که فیلم یا عکس تبلیغاتی را مشاهده کنید و احساس خود را نسبت به آن بیان کنید.
  • دسته بندی کردن: موضوعات یا عکسهایی به شما داده می‌شود و از شما می‌خواهد که آنها را به چند دسته مختلف رده‌بندی کنید. یا اینکه عکس‌های مناسبی را بر اساس سوال در اینترنت پیدا کنید و آپلود نمایید.
  • دیگر موارد: موارد دستور‌العمل‌ها هر بار متفاوت است، برخی وقت‌گیرتر و برخی ساده‌تر هستند.

قیمت دستور کارها متفاوت است که معمولا از ۱۰ دلار تا ۰/۰۵ دلار خواهد بود. پس از کسب درآمد ارزی با اپلیکیشن Yandex Toloka بالای ۲۰ دلار، اجازه برداشت پول را خواهید داشت. شما برای نقد کردن درآمد ارزی خود، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

8 دیدگاه

  1. حسین گفت:

    شماره موبایل ایران رو قبول نمیکنه!

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      شما بهتره از شماره تلفن مجازی 5sim استفاده کنید (بهتره شماره روسیه رو انتخاب کنید)

  2. الهام گفت:

    باسلام روی گوشی من نصب نمیشه یک صفحه سغید میاد به محض باز کردن اپلیکیشن و اصلا چیزی دیگه نمیاد

    1. فرید امیری گفت:

      بهتره زمانی که می خواهید از اپلیکیشن استفاده کنید، فیلترشکن رو فعال کنید. شاید مشکل شما حل بشه

  3. امیر گفت:

    کار نمیمنه همش میگه No task available

  4. Aydin گفت:

    سلام من نرم افزار رو نصب کردم ولی بلد نیستم باهاش کار کنم هیچ گزینه خاصی تو نرم افزار نیس که من بتونم اون متن هایی که بالا نوشتین رو انجام بدم ،چیکار باید بکنم ؟ یا صب کنم از طرف نرم افزار مثلا تحلیل فیلم یا اینا برام بیاد لطفا یه راهنمایی بکنین

  5. amir a گفت:

    سلام یه گزینه داره محتوای بزرگسالان منظور از محتوای بزرگسالان چیه؟ شامل محتوای مستهجن میشه؟ لطفا اینو برای من روشن کنید

  6. amir a گفت:

    سلام. گزینه (I can perform tasks with adult content) دقیقا منظورش چجور محتوایی هست؟ اگه برای ثبت نام تیک نخورده بمونه مشکلی نداره؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT