ایردراپ بازی Toon Nation

ایردراپ بازی Toon Nation

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازی Toon Nation که توسط تیم سازنده Photo Lab ساخته شده است، به شما امکان می‌دهد عکس خود را به صورت کارتونی (زن و مرد) تبدیل کنید و در ازای آن سکه دریافت کنید. در این پست به ایردراپ بازی Toon Nation می پردازیم.

ایردراپ بازی Toon Nation

علاوه بر این، Toon Nation دارای ایردراپ نیز می‌باشد که می‌توانید با شرکت در آن، جوایز ارزشمندی کسب کنید. گرافیک این بازی بسیار جذاب تر از بازی‌های مشابه است و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما رقم خواهد زد.

بازی Toon Nation، مینی بازی جدیدی در تلگرام است که با هوش مصنوعی پیشرفته، دنیایی از سرگرمی و کسب درآمد را به شما هدیه می‌کند. این بازی توسط تیمی قدرتمند که خالق برنامه‌های محبوب Photo Lab، ToonMe و New Profile Pic هستند، ساخته شده است. Toon Nation به عنوان عضوی جدید از اکوسیستم رو به رشد اپلیکیشن‌های کاربرپسند، با پشتیبانی توکن $TOON، پلی بین دنیای Web2 و Web3 ایجاد می‌کند و هدفش، تسهیل دسترسی به ارزهای دیجیتال برای طیف وسیعی از مخاطبان است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب اعتبار این ایردراپ شده، حمایت بلاک‌چی ارز دیجیتال سولانا و Ton است. همچنین مجله Forbes نیز اکانت توییتر این بازی را فالو کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT