ایلان ماسک در توییتر

ایلان ماسک در توییتر و افزایش قیمت دوج کوین

زمان مطالعه 2 دقیقه

پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا را به عضویت هیئت مدیره این شبکه اجتماعی محبوب منصوب کرده است. در این مقاله به سرمایه گذاری ایلان ماسک در توییتر می پردزایم.

ایلان ماسک در توییتر

ایلان ماسک پس از خرید تقریباً 9.2 درصد سهم در وب سایت میکروبلاگینگ توییتر به مبلغ بیش از 3 میلیارد دلار، به بزرگترین سهامدار این شرکت تبدیل شده است. پس از خرید سهام توییتر توسط ایلان ماسک، قیمت سهام توییتر تا 27 درصد افزایش یافت و قیمت دوج کوین نیز بیش از چند درصد افزایش را تجربه کرد.

مدیرعامل توییتر، پاراگ آگراوال، در تاریخ 5 آوریل در توییتی در مورد انتصاب ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا به عضویت هیئت مدیره، اعلام کرد که با این انتساب ارزش زیادی برای هیئت مدیره خود ایجاد می کند. بر اساس این سمت جدید، ماسک تا سال 2024 به عنوان مدیر دوم خدمت خواهد کرد.

من هیجان زده هستم که این خبر را به اشتراک بگذارم که ما ایلان ماسک را به سمت هیئت مدیره خود منصوب می کنیم! از طریق گفتگو با ایلان در هفته های اخیر، برای ما روشن شد که او ارزش زیادی برای هیئت مدیره ما خواهد داشت.

طبق یک پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، ایلان ماسک در طول مدت خدمت خود در هیئت مدیره و 90 روز پس از دوره خدمت، نباید به دنبال بیش از 14.9 درصد مالکیت در توییتر باشد.

پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، درباره شخصیت پرشور و منتقد ایلان ماسک گفت:

او هم یک فرد پرشور و هم منتقد شدید خدمات است که دقیقاً همان چیزی است که ما در توییتر و در اتاق هیئت مدیره به آن نیاز داریم تا در درازمدت قوی‌تر شویم. خوش اومدی ایلان!

اخیرا، ایلان ماسک با وجود نارضایتی مداوم از عدم آزادی بیان در این پلتفرم، 9.2 درصد از سهام Twitter را خرید. علاوه بر این، پس از به دست آوردن اکثریت سهام در میان سهام داران، ماسک در مورد ایجاد یک دکمه ویرایش در توییتر نظرسنجی کرد. عدم وجود ویژگی “ویرایش” باعث ایجاد چالش در بین کاربران توییتر شده است. در چند ساعت، بیش از یک میلیون کاربر به یک گزینه ویرایش رای دادند.

قیمت سهام توییتر در معاملات پیش از بازار با 5 درصد جهش به نزدیک 52 دلار در روز سه شنبه رسید. علاوه بر این، قیمت دوج کوین نیز به عنوان ارزی که حامی اصلی آن ایلان ماسک است رشد قابل توجهی داشته است. علاوه بر این شایعاتی نیز در بازار وجود دارد که دوج کوین ممکن است به این شبکه اجتماعی مشهور اضافه شود.

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، بهبودهای عظیمی را در پلتفرم رسانه اجتماعی Twitter، از جمله دکمه ویرایش، ارائه خواهد کرد که آن را کاربر پسندتر، آزادانه و شهودی تر می کند. علاوه بر این، او همچنین موافقت کرد که ربات‌های اسپم کریپتو یکی از آزاردهنده‌ترین مشکل ها در توییتر هستند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT