این ۲ ارز دیجیتال به ۵۰ میلیار می رسد

این ۲ ارز دیجیتال به ۵۰ میلیارد می رسد !!!

زمان مطالعه 3 دقیقه

این ۲ ارز دیجیتال به ۵۰ میلیارد می رسد. بازار کریپتوکارنسی، در کنار سایر دارایی های ریسک پذیر، در بحبوحه تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و حمله ایران به اسرائیل، فروش کوتاه مدت اما سنگینی را تجربه کرده است. در واقع، این وضعیت حرکت صعودی اخیر را از بین برد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با وجود این شرایط، چندین ارز دیجیتال پتانسیل افزایش فشار خرید را نشان می‌ دهند که می‌ تواند بر ارزش بازار آنها تاثیر بگذارد. همچنین لازم است بدانید، افزایش فشار خرید احتمالاً به هر حرکت صعودی پیش بینی شده توسط بازار با توجه به رویداد هایی مانند هاوینگ بیت کوین (BTC) در آینده بستگی دارد.

این ۲ ارز دیجیتال به ۵۰ میلیارد می رسد

در این زمینه، سایت تحلیلی Finbold دو دارایی دیجیتال را شناسایی کرده است که احتمالاً در سال 2024 به ارزش بازار 50 میلیارد دلاری می‌ رسند. برخی از این دارایی‌ ها در حال حاضر به این ارزش بازار نزدیک هستند.

تون کوین (TON)

تن کوین (TON) که توسط پلتفرم پیامرسان تلگرام پشتیبانی می‌ شود، این پتانسیل را دارد که در ماه آوریل به ارزش بازار 50 میلیارد دلاری برسد که ناشی از رکورد شکنی اخیر این توکن است. این ارز دیجیتال چندی پیش با عملکرد خیره کننده اش به لیست ده دارایی دیجیتال برتر صعود و جایگاه کاردانو را تصاحب کرد. براساس داده های کوین مارکت کپ، در ماه گذشته 10 میلیارد دلار به ارزش بازار ارز TON افزوده شده است. ارزش آن در 11 آوریل به حدود 27 میلیارد دلار رسید که بالاترین قیمت آن را در تاریخ ثبت کرد.

اگرچه بازار در کوتاه مدت اصلاح قیمت را تجربه کرده است، اما عوامل متعددی باقی مانده اند که به طور بالقوه می توانند TON را به ارزش بازار 50 میلیارد دلاری سوق دهند. به عنوان مثال، این پلتفرم در حال گسترش فضای میم کوین ها است و حدود 2.19 میلیون دلار برای فعال ترین معامله گران میم کوین فروخته است. اگر TON دیوانگی سکه‌ های میم را که بر سولانا (SOL) تأثیر گذاشت، تکرار کند، می‌تواند به ارزش بازار 50 میلیارد دلار برسد.

رشد خیره کننده TON همچنین ترس از دست دادن (FOMO) را برانگیخته است و به طور بالقوه سرمایه‌ گذاران بیشتری را برای ادامه خرید ارز تون کوین جذب می‌ کند. با توجه به اینکه TON در مقایسه با سایر دارایی ها مانند بیت کوین نسبتاً ارزان تر است و جذابیت آن را بیشتر می کند.

علاوه بر این، اگر TON با موفقیت خود را به عنوان یک بازیگر کلیدی در فضای ارز درون برنامه ای تلگرام و فضای تراکنش های خرد معرفی کند، ارزش بازار آن می تواند افزایش قابل توجهی را تجربه کند و به طور بالقوه به مرز 50 میلیارد دلار برسد.

ریپل (XRP)

قبل از فشار فروش اخیر بازار، گاو ها با خریداری ریپل قیمت را در بالای سطح حمایت 0.60 دلار را حفظ کرده بودند. قابل ذکر است که توکن تا حد زیادی زیر سطح 1 دلار تثبیت شده است و چندین عامل اساسی به نفع آن همسو شده است.

به طور خاص، تمرکز ریپل بر مشارکت های ایجاد شده با موسسات مالی، آن را برای رشد بالقوه آماده می کند. اگرچه نبرد حقوقی جاری بین ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) باعث ایجاد برخی عدم قطعیت ها می شود، اما یک قطعنامه موفق می تواند راه را برای پذیرش گسترده تر هموار کند و به طور بالقوه ارزش بازار XRP را به مرز 50 میلیارد دلار برساند.

در همین حال، آزاد شدن توکن های ریپل قفل شده به صورت ماهانه، در کنار فروش‌ های اضافی گاه به گاه، می‌ تواند از طریق تورم عرضه در گردش، به سرمایه‌ گذاری کمک کند.

در حالی که تقریباً دو هفته از ماه آوریل باقی مانده است، رویکرد ارزهای دیجیتال ذکر شده به مرز 50 میلیارد دلار احتمالاً به شدت بر حرکت صعودی احتمالی متکی خواهد بود. هر افزایشی به طور قابل توجهی به نحوه واکنش بازارها به تنش های ژئوپلیتیک بستگی دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT