بازارهای کریسمس دبی

بازارهای کریسمس دبی 2022: 7 بازار جشن در دبی که امسال باید از آنها بازدید کرد

زمان مطالعه 3 دقیقه

بهترین راه برای ورود به روح تعطیلات، گشت و گذار در بازارهای کریسمس دبی است. این بازارهای دوست‌داشتنی فرصتی لذت‌بخش برای خرید جشن کریسمس در حالی که روحیه جشن را به خود می‌گیرند، ارائه می‌دهند.

با فهرست بازارهای کریسمس امسال دبی که باید از آن بازدید کنید، بهترین ها را برای بازدید امسال بیابید.

اکسپو سیتی: شهر زمستانی

منطقه موبیلیتی، آبشار سورئال، و میدان الوصل در اکسپو سیتی دبی از اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه 2023 به سرزمین عجایب زمستانی مسحور شده تبدیل می‌شود. این منطقه مملو از کابین‌های دنج، بازارهای کریسمس، درختان کاج، نمایشگاه تفریحی سرگرم‌کننده خواهد بود. بازی ها و ایستگاه نامه به بابا نوئل.

کاخ Habtoor: باغ زمستانی

جشن های کریسمس خود را با باغ زمستانی در کاخ Habtoor شروع کنید. می‌توانید از فروشگاه‌های پاپ آپ، انواع فعالیت‌های خانوادگی، اجراها، جاذبه‌های هیجان‌انگیز و موارد دیگر انتظار داشته باشید. با طیف گسترده ای از انتخاب های آشپزی مانند Shawarma Vibes، Aloha Dubai، و Sauce Diner برای راضی نگه داشتن شما در طول جشن ها، گرسنه به خانه نخواهید رفت!

از اول نوامبر تا 31 دسامبر، باغ زمستانی قصر Habtoor همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر باز خواهد بود. تا نیمه شب حیوانات خانگی خوش آمدید.

Souk Madinat Jumeirah: بازار جشن

دسامبر امسال، بازار جشن سالانه مدینات جمیرا بازگشته است. بازار محبوب کریسمس از پنجشنبه 15 دسامبر تا جمعه 30 دسامبر دایر خواهد بود.

علاوه بر خرید و سرگرمی‌های خانوادگی، این بازار دارای یک گروه موسیقی زنده است که موسیقی جشن می‌نوازد. کرایه ویژه تعطیلات را پر کنید، به قطب شمال سفر کنید و از فرصت استفاده کنید و با بابانوئل سوار آبرا شوید و زمانی را در مراسم جشن سپری کنید.

این بازار همه روزه به صورت رایگان از ساعت 15 تا نیمه شب دوشنبه تا چهارشنبه و 12 بعد از ظهر تا نیمه شب پنجشنبه تا یکشنبه باز خواهد بود.

جشنواره زمستانی در شهر رسانه ای دبی

در طول دوره مسابقات فوتبال، McGettigans میزبان اولین بازار کریسمس در آمفی تئاتر شهر رسانه ای دبی به عنوان یک منطقه حماسی برای طرفداران جام جهانی خواهد بود.

یکشنبه، 20 نوامبر، رویدادی برای روشن کردن درخت کریسمس برگزار می‌شود و پس از آن 4 هفته فعالیت‌هایی با مضمون کریسمس مانند بازار تعطیلات و غار بابانوئل برگزار می‌شود. بلیت منطقه هواداران – که فقط از 50 درهم شروع می‌شود و می‌توان آن را برای غذا و نوشیدنی بازخرید کرد – شامل دسترسی به جشنواره زمستانی است.

جشن چراغ های کریسمس توسط McGettigan’s Madinat

همراه با منطقه هواداران جام جهانی در آمفی تئاتر مدیا سیتی دبی، مک گتیگانز همچنین میزبان جشن نورافشانی درخت کریسمس برای خانواده ها در روز دوشنبه، 14 نوامبر 2022 خواهد بود. این مهمانی از ساعت 5 بعد از ظهر شروع می شود و بلیط ورودی برای بزرگسالان فقط 50 درهم است. ، در حالی که کودکان زیر 12 سال می توانند به صورت رایگان وارد شوند.

بازار کریسمس در هیل هاوس براسری

در این فصل تعطیلات، Hillhouse Brasserie شما و عزیزانتان را تحت پوشش قرار داد. آنها نه تنها میزبان برانچ کریسمس شما خواهند بود، بلکه بازار زمستانی آنها با انواع فعالیت های لذت بخش باز خواهد بود.

یک اجرای جادویی از ظهر شروع می شود و بابانوئل در غار خود در انتظار همه کوچولوها در ساعت دو خواهد بود. سپس همه می توانند در کارخانه شیرینی زنجفیلی گرد هم آیند و نامه های خود را به بابا نوئل بنویسند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، مزرعه درخت کریسمس Spinney برای انتخاب درخت کریسمس ایده‌آل خود راه‌اندازی می‌شود. بازار کریسمس در تاریخ 3 دسامبر از ساعت 22 تا 18 برگزار می شود.

سرزمین عجایب زمستانی در Reform Social & Grill

در طول فصل تعطیلات، Reform Social & Grill محوطه خود را به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می کند، که امسال شامل یک بازار کریسمس در دوشنبه، 11 دسامبر است.

کوچولوها می توانند در یک پارک برفی که با صندوق های پستی همراه است بازی کنند تا لیست آرزوهایشان را برای بابا نوئل بفرستند. رویدادهای روزانه روحیه تعطیلات را برای همه به ارمغان می آورد و فرصت های زیادی برای خرید هدایای کریسمس برای پر کردن جوراب هایتان وجود خواهد داشت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT