مهاجرت کاری به دبی

مهاجرت کاری به دبی و کار از راه دور به مدت یک سال

زمان مطالعه 3 دقیقه

امارت دبی مدت‌هاست که مقصدی جذاب برای مسافران، گردشگران و تقریباً هر کسی است که می‌خواهد عظمت و برجسته‌ترین فرهنگی این شهر جهانی را تجربه کند. مهاجرت کاری به دبی را در ادامه بررسی کرده ایم.

در حالی که شهرت دبی به عنوان شهری که برای اوقات فراغت در نظر گرفته شده است، به خوبی پایه گذاری شده است، اما برای کسانی که در جستجوی محیطی ایده آل برای تجارت خود هستند، به دلایلی غیرقابل انکار جذاب است. اگر به امکان کار از دبی فکر می کنید، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد کار از دبی بدانید وجود دارد.

عکس

چرا از دبی کار کنید؟

دبی تعادل ظریفی را بین کار در یک مقصد حرفه ای برتر و همچنین پایتخت تفریحی جهان ارائه می دهد. به این ترتیب، افراد حرفه ای و فریلنسرهای بیشتری به طور جدی به فکر بستن چمدان های خود و نقل مکان به این مقصد در سطح جهانی هستند.

برخی از مزایای کار از دبی به شرح زیر است.

حقوق معاف از مالیات

هم فریلنسرها و هم حرفه ای ها ممکن است به لطف سیاست معاف از مالیات دبی تا حدی از آزادی مالی قابل توجهی برخوردار شوند. در طول مدت کار در دبی از حقوق شما توسط دولت کسر نخواهد شد.

یک تجربه کاری چندفرهنگی

دبی محل زندگی 190 ملیت است. این در واقع یکی از جذاب ترین جذابیت‌های دبی است که می‌توانید با مردمی با فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف آشنا شوید و با آنها دوست شوید. دبی یکی از پناهگاه های کارگران از راه دور در همه جا است.

شرکت های برتر در دبی هستند

جدا از اینکه خانه یکی از مشهورترین خطوط هوایی جهان است، شرکت‌های در کلاس جهانی مانند مایکروسافت، آی‌بی‌ام، اوراکل و اوبر در اینجا نمایندگی دارند. کار یا کار از راه دور از دبی قطعاً در رزومه شما خوب به نظر می رسد و وزن زیادی را به همراه دارد.

چگونه می توانم از دبی کار کنم؟

اگر به دنبال کار از دبی هستید، اولین قدم به طور طبیعی دریافت مجوز کار است. خوشبختانه، هدف دولت جذب استعدادها و تخصص از سراسر جهان از طریق ویزای کار از راه دور است. ویزای 1 ساله به کارمندان، متخصصان و فریلنسرها از سراسر جهان اجازه می دهد تا از راه دور از دبی و امارات متحده عربی به طور قانونی زندگی و کار کنند.

ویزای کار از راه دور (ویزای یک ساله) چیست؟

ویزای یک ساله دبی به طور رسمی به عنوان برنامه کاری مجازی (VWP) شناخته می شود. این ترتیب به دارندگان اجازه می دهد تا از خارج از امارات به دبی نقل مکان کنند و به طور قانونی برای شرکت یا سازمان فعلی خود از راه دور کار کنند. این اجازه می دهد تا اتباع خارجی با حمایت شخصی وارد امارات شوند و مطابق با شرایط و ضوابط صادر شده با ویزا کار کنند.

ویزای یک ساله به طور خاص برای تسهیل کارگران از راه دور، کارآفرینان، و همچنین سایر افراد مستقل از موقعیت مکانی با تمایل به زندگی و کار در دبی طراحی شده است. اگر درخواست شما برای زندگی در دبی توسط امارات متحده عربی تایید شود، حتی می توانید خانواده خود را همراه داشته باشید.

مجوز ورود برای ماموریت کار موقت

امارات متحده عربی که از 3 اکتبر 2022 به اجرا درآمد، اکنون قوانین جدید ویزا را اعمال کرده است که تعدادی ویزا و مجوز ورود را معرفی می کند.

به عنوان بخشی از این امر، امارات مجوز ورود جدید برای ماموریت کار موقت در امارات را معرفی کرده است. بازدیدکنندگانی که دارای یک ماموریت کاری موقت مانند آزمایش آزمایشی یا ماموریت مبتنی بر پروژه هستند و توسط کارفرما حمایت مالی می شوند، می توانند برای مجوز ورود برای یک ماموریت کاری موقت درخواست دهند.

در صورتی که یک بازدیدکننده از بستگان یا دوستان یک شهروند یا مقیم امارات باشد می تواند برای این مجوز ورود اقدام کند. برخی از الزامات عبارتند از:

  • قرارداد کار موقت، یا
  • نامه ای از کارفرما که هدف بازدید را روشن می کند
  • اثبات سلامت و تناسب اندام برای کار

الزامات چیست؟

الزامات به شرح زیر است:

اگر کارمند هستید، باید:

  • . مدارک کار را با قراردادی با اعتبار یک سال از کارفرمای فعلی خود ارائه دهید
  • . حداقل 5000 دلار در ماه حقوق دریافت کنید
  • . فیش حقوق ماه گذشته و صورتحساب بانکی سه ماه قبل را ارائه دهید.

اگر صاحب شرکت هستید، باید:

  • . ارائه گواهی مالکیت شرکت برای یک سال یا بیشتر
  • . میانگین درآمد ماهیانه 5000 دلار در ماه دارند
  • . ارائه صورتحساب بانکی حساب شرکت برای سه ماه قبل.

چگونه برای ویزای کار از راه دور دبی اقدام کنیم؟

اگر قادر به برآوردن شرایط فوق هستید، می توانید درخواست خود را به سادگی با پر کردن فرم آنلاین شروع کنید. مقامات مربوطه با دستورالعمل های بیشتر در مورد درخواست با شما تماس خواهند گرفت.

هزینه ویزای کار از راه دور چقدر است؟

هزینه ویزای یک ساله امارات برای هر متقاضی 287 دلار است. با این حال، به خاطر داشته باشید که شما نیز ملزم به دریافت بیمه نامه هستید و متعهد به هزینه پردازش و شناسه امارات خواهید بود.

لطفاً توجه داشته باشید که تکمیل هزینه پردازش، تأیید درخواست را تضمین نمی کند.

زمان رسیدگی به ویزای کار از راه دور دبی چقدر است؟

زمان پردازش ویزای کار از راه دور در دبی از پنج تا هفت روز است در صورتی که مدارک مهم گم نشده باشد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT