بازی بیبی دوج

بازی بیبی دوج برای کسب درآمد رونمایی شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

انتظارات جامعه افزایش می یابد زیرا بیبی دوج کوین قرار است اولین بازی خود را معرفی کند. با این نوآوری، بیبی دوج به جمع دیگر ارزهای دیجیتال با مضمون سگ، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو (Floki) می‌پیوندد که هر دو پروژه‌های بازی خود را دارند.

بازی بیبی دوج

در اکتبر 2022، شیبا اینو بازی رایگان شیبا اترنیتی را که توسط استودیو PlaySide مستقر در ملبورن توسعه داده شده است، راه اندازی کرد. همچنین متاورس Valhalla یک بازی توکن های NFT فلوکی اینو برای کسب درآمد است.

با توجه به هیجان زیادی که هر دو بازی در جامعه ایجاد کردند، می توان از Baby Doge Coin نیز چنین انتظاری داشت.

علاقه بیبی دوج به بازی به عنوان اولین بازی P2E در Decentraland Petaverse برای توکن های NFT بیبی دوج که در آگوست 2022 راه اندازی شد همچنان زنده است.

این به کاربران این امکان را می‌دهد تا با توکن‌های غیرقابل تعویض baby doge (NFT) مورد علاقه خود بازی کنند، توکن‌ها را به دست آورند و NFT‌ها را در P2E Pet Park در Metaverse Decentraland خرید و فروش کنند.

راه اندازی پورتال توکن سوزی بیبی دوج در ماه فوریه

در ماه فوریه، بیبی دوج پورتال توکن سوزی خود را راه اندازی کرد که برای کاهش قابل توجه عرضه آن ایجاد شده است.

از زمان راه اندازی پورتال توکن سوزی بیبی دوج، تریلیون ها توکن BabyDoge سوزانده شده است. در 24 ساعت گذشته، 3,578,595,236,934 توکن BABYDOGE به ارزش 8,342 دلار سوخته و تاکنون 204,179,252,155,742,656 BabyDoge یا 48.614 درصد از کل عرضه 420 کوادریلیون از بین رفته است.
اثربخشی ظاهری سوزاندن بیبی دوج هنوز بر قیمت کوتاه مدت این ارز دیجیتال تاثیری نداشته است. اینکه آیا در درازمدت چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر، هنوز غیرقابل پیش بینی است.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت یک سکه بیبی دوج 0.000000002157 دلار است که نشان دهنده کاهش 3 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT