بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs

بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs

زمان مطالعه 3 دقیقه

نات‌کوین قصد دارد بازی داستان‌محور وب ۳ را با همکاری لاست داگز و گت‌جمز راه‌اندازی کند. بازیکنان می‌توانند در این بازی داستان‌محور، توکن‌های نات‌کوین و یک توکن جدید درون بازی کسب کنند. در این پست به بررسی بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs می پردازیم.

بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs

بازی وب ۳ نات‌کوین اعلام کرد که قصد دارد یک بازی داستان‌محور وب ۳ را با همکاری مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) لاست داگز و بازار NFT مبتنی بر شبکه بلاکچین TON گت‌جمز (Getgems) راه‌اندازی کند.

نات‌کوین که به عنوان یک بازی کلیکی توانست در کمتر از دو ماه با وایرال شدن خود بیش از ۳۰ میلیون کاربر جذب کند، در حال تغییر به یک اکوسیستم پایدارتر است. هدف آن این است که کاربران را در سطحی “عمیق‌تر و معنادارتر” درگیر کند و به یک حرکت اجتماعی تبدیل شود، نه فقط یک ارز دیجیتال.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که نات‌کوین بازی‌ای را راه‌اندازی خواهد کرد که در آن کاربران می‌توانند با شخصیت‌های NFT لاست داگز (Lost Dogs) بازی کنند و با انجام وظایف مختلف و انتخاب‌های خود، پیشرفت کنند.

مدل کسب درآمد از طریق کلیک نمی‌تواند رشد بلندمدت را حفظ کند

در اعلامیه‌ای که به کوین‌تلگراف ارسال شد، نات‌کوین اذعان کرد که مدل کسب درآمد از طریق کلیک نمی‌تواند تعامل و رشد بلندمدت را حفظ کند. با وجود جذب تعداد زیادی بازیکن، این پروژه تصمیم گرفت فاز استخراج خود را در اوج خود در اول آوریل به پایان برساند.

مد تیل، مدیر ارشد مجموعه لاست داگز، در بیانیه‌ای به کوین‌تلگراف اهمیت بازی‌های داستان‌محور را توضیح داد. مد تیل گفت:

این تصمیم را گرفتیم چون همه چیز در زندگی ما نوعی روایت است. زندگی خود یک مفهوم روایتی است. بنابراین، ما قصد داشتیم این هم‌زمانی را در بازی خود ایجاد کنیم

علاوه بر این، تیم آن‌ها معتقد است که با وجود روند جهانی به سمت مکانیک‌هایی که ضربه‌های سریع دوپامین را تحریک می‌کنند، مردم همچنان به دنبال داستان‌های خوب هستند.

بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs

بازی جدید نات کوین با همکاری Lost Dogs

با این حال، بازیکنان همچنان می‌توانند توکن‌های نات‌کوین (NOT) و یک توکن جدید درون بازی را در بازی داستان‌محور جدید کسب کنند.

NFTها ابزاری که می‌توانند “تجربه بازی را برای کاربران غنی‌تر کنند”

با وجود اینکه NFTها در دو ماه گذشته از پایین‌ترین حجم فروش ماهانه خود رنج می‌بردند، بسیاری همچنان به آن به عنوان یک فناوری باور دارند.

پیشگام بازی‌های ویدیویی آتاری اخیراً از NFTها به عنوان گذرنامه دسترسی به آرکید زنجیره‌ای خود استفاده کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در یک جدول رده‌بندی جهانی رقابت کنند و امتیازات بالای خود را در بلاکچین ثبت کنند.

در همین حال، مد تیل نیز استدلال کرد که NFTها یک فناوری هستند که وجود دارند، چه مردم به آن‌ها باور داشته باشند یا نه. وقتی از او پرسیده شد چرا آن‌ها را در بازی خود با نات‌کوین گنجانده‌اند، او گفت که می‌تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد. مد تیل توضیح داد:

ما NFTها را به عنوان ابزاری می‌بینیم که می‌تواند تجربه بازی را با افزایش حس مالکیت درون بازی غنی کند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم NFTها را در زمین بازی خود بگنجانیم.

مدیر اجرایی همچنین توضیح داد که این تلاش جدید یک آزمایش است که در آن نات‌کوین در حال بررسی مفاهیم مختلف، ترکیب آن‌ها و تفسیر مجدد آن‌ها است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT