بازی متاورس جام جهانی قطر 2022

بازی متاورس جام جهانی قطر 2022

زمان مطالعه 2 دقیقه

شبکه هدرا از راه اندازی بازی متاورس با مجوز رسمی از جام جهانی 2022 خبر داد. از آنجایی که تب فوتبال با هر مسابقه نفس‌گیر افزایش می‌یابد، اخیراً یک بازی متاورس جام جهانی 2022 قطر با مجوز رسمی در شبکه هدرا که توسط فناوری هش‌گراف اختصاصی آن که به‌عنوان بلاک چین 2.0 در نظر گرفته می شود، راه‌اندازی شده است. در این خبر به بررسی بازی متاورس جام جهانی قطر 2022 می پردازیم.

بازی متاورس جام جهانی قطر 2022

پلتفرم Reality+ با OTZ Sports برای راه‌اندازی بازی «Own The Zone» همکاری کرده است که در آن طرفداران این شانس را دارند که مجموعه‌های دیجیتال با نسخه محدود (NFT) و همچنین جوایز دنیای واقعی برنده شوند.

در کارت بازی اولیه، دو منطقه از هشت منطقه داخل زمین به صورت رایگان برای هر بازیکنان در دسترس خواهد بود. پس از پایان بازی اصلی، فعالیت‌های واقعی موجب می شود امتیازی کسب کنند که همگی با استفاده از داده‌های رسمی مسابقه زنده فیفا پیگیری می‌شوند. با تعداد مناطقی که در قرعه کشی روز مسابقه فیفا دارید، شانس برنده شدن بلیت های بهترین جوایز فوتبال فیفا و 5000 پوند در روز مسابقه افزایش می یابد.

علاوه بر این، نتایج Match Card بر سطح کمیاب کلکسیون‌های دیجیتال یا همان توکن های NFT بازی Own The Zone تأثیر می‌گذارد، که به همه شرکت‌کنندگان به‌عنوان پاداش برای شرکت داده می‌شود و با ترکیب‌های بصری مختلف شناسایی می‌شوند تا یک قطعه کاملاً منحصر به فرد از کلکسیون‌های دیجیتالی در متاورس فوتبال تولید کنند.

بازی متاورس جام جهانی قطر 2022

متاورس جام جهانی قطر 2022

بازی metavers جام جهانی قطر بر بستر بلاک چین هدرا

هدرا، شبکه کربن منفی، و توکن بومی آن HTS نیروهای محرکه بازی متاورس جام جهانی 2022 هستند. ساخت کیف پول ها و ضرب سکه ها به طور طبیعی در طول مراحل بازی و ثبت نام انجام می شود و انتقال یکپارچه طرفداران ورزش به اکوسیستم Web3 را فراهم می کند.

الکس راسمن، که به عنوان معاون در بنیاد HBAR، سازمانی که به طور خاص برای پذیرش کاربران در شبکه هدرا راه اندازی شده است، گفت:

Own The Zone نه تنها با محبوب‌ ترین رویداد ورزشی جهان، یعنی جام جهانی فوتبال قطر 2022 راه‌اندازی می‌شود، بلکه بهترین فن‌آوری و بازی در سطح خود را به بزرگترین جوامع طرفدار جهان نشان می‌دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT