بالاترین خرید بیت کوین ۲۰۲۴

بالاترین خرید بیت کوین ۲۰۲۴ : ثبت رکورد تاریخی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازار بیت کوین شاهد جابه‌جایی‌های عظیم با ارزش بیش از ۲.۳ میلیارد دلار بوده است. بر اساس گزارش‌های ردیاب ویل آلرت (Whale Alert)، طی ۲۴ ساعت گذشته، کیف پول‌های ناشناس اقدام به انتقال حجم قابل‌توجهی بیت کوین کرده‌اند. در این پست به بررسی بالاترین خرید بیت کوین ۲۰۲۴ می پردازیم.

بالاترین خرید بیت کوین ۲۰۲۴

این جابه‌جایی‌ها در قالب پنج تراکنش بزرگ انجام شده است که کوچک‌ترین تراکنش، شامل جابه‌جایی ۴,۷۹۹ بیت کوین و بزرگ‌ترین آن معادل ۸,۷۳۴ بیت کوین، به ارزش تقریبا ۵۶۱ میلیون دلار بوده است.

نکته قابل‌توجه دیگر، خروج یک میلیارد دلاری بیت کوین از صرافی کوین‌بیس است. این خروج که شامل دو تراکنش بزرگ ۸۱۷۲ و ۸۱۳۶ بیت کوینی است، بیانگر تغییر چشمگیری در تخصیص دارایی سرمایه‌گذاران است.

علی مارتینز، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، به حجم بالای خرید بیت کوین توسط دارندگان ناشناس اشاره کرده است. به گفته‌ وی، طی روز گذشته، آدرس‌های ناشناس موفق به خرید بیش از ۲۵۰۰۰ بیت کوین به ارزش تقریبا ۱.۶ میلیارد دلار شده‌اند.

این میزان خرید، بالاترین رقم ثبت‌شده در سال ۲۰۲۴ است و نشان‌دهنده افزایش علاقه به انباشت بیت کوین حتی در شرایط ناپایدار بازار است.

بازار بیت کوین پس از کاهش ۵.۲۹ درصدی در روز جمعه، روند افزایشی نسبی را تجربه کرده است. قیمت بیت کوین که روز جمعه تا مرز ۶۲۹۷۵ دلار کاهش یافته بود، طی ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۶۴۳۲۶ دلار رسیده است.

تحلیل‌های شرکت تجزیه و تحلیل کریپتوکانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که جابه‌جایی قابل توجهی از دارایی‌ها بین سرمایه‌گذاران بلندمدت در جریان است.

بر اساس این گزارش، تقریبا ۹۰۰۰۰ بیت کوین از کیف پول‌های ۳ تا ۵ ساله در این دوره منتقل شده است. این جابه‌جایی‌ها می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در استراتژی‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد.

برخی تحلیلگران این موضوع را با چشم‌انداز آتی بازار و احتمال اصلاح قیمت‌ها مرتبط می‌دانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT