بحران جدید بایننس در اروپا

بحران جدید بایننس در اروپا

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی در جهان، با چالش‌های نظارتی در سراسر جهان روبه‌رو بوده است. آخرین چالش، لغو پشتیبانی از راه‌حل‌های کیف پول جاسازی‌شده (embedded wallet) بوده است. در این مطلب به بحران جدید بایننس در اروپا می پردازیم.

بحران جدید بایننس در اروپا

کیف پول جاسازی‌شده، یک کیف پول رمزارزی است که در یک پلتفرم یا برنامه ادغام شده است. این اقدام برای بایننس در سراسر منطقه اقتصادی اروپا، توسط شریک بانکی اروپایی این صرافی، Paysafe Payment Solutions ارائه شده است. پایان خدمات قرار است از 25 سپتامبر اعمال شود و Paysafe و بایننس در تلاش هستند تا روندی منظم و منصفانه را برای پایان دادن به خدمات طی چند ماه آینده پیاده‌سازی کنند. در نتیجه، بایننس باید ارائه‌دهنده جدیدی برای سپرده‌ها و برداشت‌های یورویی از طریق منطقه واحد پرداخت یورو (SEPA) پیدا کند.

این اولین بار نیست که بایننس با چالش‌های نظارتی مواجه می‌شود. در ماه آوریل، کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا مجوز بایننس را برای معاملات مشتقه آن لغو کرد و بانک‌های محلی و شرکای پرداخت، همکاری با بایننس استرالیا را متوقف کردند. بایننس همچنین اعلام کرد که به دلیل قوانین جدید رمزارزی در کانادا، از این کشور خارج می‌شود. علاوه بر این، بایننس پس از اینکه پایگاه اروپایی خود را معرفی کرد، با تحقیقات مقامات فرانسوی مواجه شد و مقامات بلژیکی نیز به بایننس دستور دادند که فعالیت‌های خود را در این کشور متوقف کند.
این چالش‌های نظارتی و بانکی بایننس را مجبور به خروج از چندین کشور کرده است و این صرافی به دنبال اقدام نظارتی SEC در اوایل ماه ژوئن، سهم بازار خود را از دست داده است. با وجود این، بایننس همچنان موقعیت مسلط خود را بر دیگر صرافی‌های رمزارزی در سطح جهانی حفظ کرده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT