بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403

بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل اقتصادی کلان نوسان دارد و داده‌های اخیر نشان‌دهنده افزایش غیرمنتظره در تعداد مشاغل ایجادشده در آمریکا است. این موضوع نشان می‌دهد که اقتصاد با افزایش نرخ بهره به خوبی کنار آمده است و احتمال کاهش نرخ بهره را پایین می‌آورد.
کاهش نرخ بهره بر جریان پول تأثیر می‌گذارد و احتمال گرایش به سمت سرمایه‌گذاری‌های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال بالا می‌رود. در این میان، فاین‌بولد (Finbold) دو ارز دیجیتال را شناسایی کرده که در شرایط اشباع خرید قرار دارند و ممکن است فرصت مناسبی برای فروش باشند. در این پست به معرفی بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403 می پردازیم.

بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403

شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه در تاریخ ۷ ژوئن، ۵۴.۷۰ است که نشان‌دهنده یک بازار خنثی است. با این حال، ارزهای دیجیتالی که به طور قابل توجهی از این میانگین منحرف شوند، به احتمال زیاد اصلاح قیمت خواهند داشت.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB) در زمان نگارش خبر با ۲.۵۲ درصد کاهش قیمت حدود ۶۸۸.۷ دلار است. RSI بایننس کوین در بازه روزانه برابر با ۷۵.۵۶ و بیانگر فشار خرید قوی است که ممکن است پایدار نباشد. همچنین میزان RSI هفته‌ای روی ۸۲.۵۲ قرار دارد که شرایط اشباع خرید طولانی‌مدت و احتمال اصلاح قیمت را بیان می‌کند. بایننس کوین اخیراً به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۷۲۰.۴۳ دلار رسیده که بر ارزش‌گذاری بیش از حد و اشباع بازار تأکید می‌کند.

بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403

بدترین ارزهای دیجیتال هفته سوم خرداد 1403

اردی (ORDI)

ارز دیجیتال اردی (ORDI)، اولین توکن ضرب‌شده با استفاده از استاندارد BRC-20 در ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۶۷ درصد کاهش در محدوده قیمتی ۶۰.۱ دلار معامله می‌شود و RSI روزانه آن در محدوده ۷۴.۶۵، اشباع خرید را نشان می‌دهد.
اردی در بازه زمانی هفتگی و ماهانه افزایش قابل توجهی داشته و اکنون از بالاترین قیمت خود از اوایل آوریل، یعنی ۶۴.۲۸ دلار، فاصله گرفته است. این افزایش سریع، همراه با مقادیر بالای RSI، نشان می‌دهد که این رمزارز ممکن است در حال اصلاح قیمتی باشد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT